🟢••🚦••🟢
מינהו התעורר מאוחר, זה בדרך כלל לא קרה.
הוא התלבש מהר זורק על עצמו איזה סוודר ורץ החוצה.
הוא היה אמור ללכת לאימון בבוקר אבל איכשהו הגיע למצב בו הוא כותב לבוגר ממנו שהוא לא יגיע כי התעורר מאוחר.
כשהגיע למעבר החצייה הוא ראה את ג׳יסאנג בתחנת האוטובוס, השיער הבלונדיני שלו נפוח קצת והוא לובש סוודר תכלת בהיר.
מינהו חייך, הוא נראה ממש חמוד לבוש ככה.
ואז עלה לו רעיון, עם זה שהוא לא הולך לסטודיו בבוקר יש לו את כל הבוקר לעצמו. הוא החליט לקחת צעד ועבר את הכביש מהר מתיישב על יד נער הסנאי בספסל בתחנה.
״הבהלת אותי״ ג׳יסאנג החזיק את חזהו כשמינהו סוג של נתקע בכתפו מהתנופה החזקה.
״מצטער״ מינהו העביר יש בשערו, הוא מצא את ג׳יסאנג מסתכל עליו. ״אתה בסדר?״
״הכתף שלי כואבת״ הוא התלונן ועשה פרצוף חמוץ.
׳חמוד׳
״כבר אמרתי סליחה״
״למה מיהרת כל כך, אתה אפילו לא נוסע באוטובוס בבקרים האלה״ הוא היה נשמע סוג של כועס?
״אז אתה כבר מכיר את סדר היום שלי?״ הקניט אותו הבוגר.
נער הסנאי הסמיק.
״ר-רק ש-שמתי לב זה הכל״ הוא גמגם.
מינהו תפח על שיערו שהיה פלאפי למגע. ״זה בסדר האני״
מינהו לא יודע מאיפה הוא הוציא את זה, כלומר הוא לא חשב בכלל לפני שעשה זאת, אבל הוא לא התחרט על כך! ״אתה אדום האני, הכל בסדר?״
ג׳יסאנג הנהן והסתיר את פניו בידיו, ׳הוא נבוך׳ מינהו חייך לעצמו. כמה הוא חיבב את הצד הזה, למרות שלא הכיר אף צד אחר בו. או עוד לא הכיר.
כשהאוטובוס הגיע מינהו החליט לעלות גם הוא והתיישב על יד הצעיר ממנו.
״אתה עוקב אחרי?״ שאל.
״לא, אני מצטרף אליך״ ענה.
״למה?״
״כי באלי״ הוא משך בכתפיו.
ג׳יסאנג קיבץ את גבותיו ואז סובב את פלג גופו העליון אל מינהו, ״למה?״ שאל שוב.
״אין לי משהו אחר לעשות הבוקר, אז חשבתי, אממ, מה יקרה עם אבקר בקמפוס השני של האוניברסיטה ואלווה את הסנאי החמוד לשיעור שלו״ הסביר.
עיניו של ג׳יסאנג נפערו, והוא התחיל להסמיק שוב.
״אני לא חמוד״
״אתה כן״
״אני לא, אני מאוד מאיים״
מינהו צבט את לחיו, ״לא אתה לא״
השני נרתע אחורה הסתובב חזרה קדימה משלב את ידיו על חזהו.
צד מספר שתיים של ג׳יסאנג מנקודת המבט של מינהו, ׳לא אוהב שקוראים לו חמוד אז הוא מתלונן׳
מינהו תהה עם יש לו גם צד סקסי.
ואפילו לא הדחיק את המחשבה.
כשהגיעו לקמפוס ושחור השיער ירד עם הבלונדיני הם התחילו ללכת, כמו ששיער אבל לא היה לו איכפת, הסתכלו עליו, דיברו עליו, צחקקו מאחוריו.
״אתה גורם מספר אחד למשיכת תשומת לב״ אמר ג׳יסאנג.
״אני נראה טוב, אני בוגר ממך ויש לי ביטחון עצמי, ברור שאני אמשוך תשומת לב״
״וכל כך חושב את עצמו״ מלמל, אבל מינהו שמע אותו.
״קדימה האני,״ ידו עטפה את כתפיו הצרות של המכר לידו, ״אני אלווה אותך לשיעור״
״מינהו היונג״ ג׳יסאנג עשה פרצוף חמוץ וניסה לצאת מהמצב בו הוא נמצא אבל מינהו היה חזק ממנו.
״אל תדאג״ אמר, ״אני רק מלווה אותך לא מנשק אותך בציבור.״
ג׳יסאנג הסמיק.
״נתראה״ אמר מינהו כשנער הסנאי בא להיכנס לשיעור.
מינהו שמע את הדיבורים. על איך ׳הוא׳ ה'לי מינהו' מסתובב עם סטודנט שנה ראשונה כמו ג׳יסאנג.
מינהו חיבב את ג׳יסאנג מאוד גם עם זה בתור סוג של שכן שהוא יכול להקניט או אפילו יותר. הוא חשב על היותר אבל לא ברצינות.
הוא חשב על ליל כל הקדושים ותהה עם לשני יש תוכניות.
🟢••🚦••🟢
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanficבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020