הם מכירים אחד את השני אבל שיניהם ננטשו על ידי החברים שלהם במסיבה.
מה קורה כשהם מחליטים לבלות ביחד אבל רגשות מחזיקים אותם במקומם רחוק אחד מהשני.🍁••🇦🇺••🎉••🇦🇺••🍁
"אתה לא הולך ככה," אמר ג'יסאנג כשהגיעו לחדר של פליקס.
"למה?"
"אתה מכיר את סוג המסיבות האלה? האדם הבא שאתה יודע אנשים גוררים אותך ואתה תקוע באיזה חדר חשוך מעורפל לגמרי."
"אתה פרנואידי.""אבל הוא לא טועה," אריק בדיוק נכנס לחדר מוריד את התיק ואת נעליו בכניסה, "במיוחד עם אתה שנה ראשונה, להגיע ככה זה לבקש את זה," הוא נעמד על יד ג'יסאנג.
"יופי החברים הכי טובים שלי לא סומכים עלי," פליקס התיישב על מיטתו עם זרועותיו שלובות בחזהו.
"זה רק בגלל שאנחנו דואגים לך, אתה לא בדיוק בן אדם פיקח.""טוב, אני הולך להוריד את הצבע הזה מהשיער, תבחרו לי בגדים," פליקס היה מאוכזב למרות שהוא כן הבין את דאגתם של הנערים האחרים.
הוא שטף את הצבע משיערו כי לא היה סיכוי שיצבע אותו בצבע שיחמצן אותו עוד יותר ואז כל השערות ינשרו אז הוא הסתפק בספריי, שיערו חזר לבלונדיני הלבן שלו. כשיצא מהמקלחת הוא מצא ג'ינס סקיני שחור וסווטשרט אובר סייז שחור גם הא על המיטה, זוג שיניים חדשות ישבו על ידם. כשהסתכל על חבריו הם שיחקו בסוויץ' של אריק בצד החדר.
הוא חטף את הבגדים והתלבש מהר.
את אריק פליקס הכיר כשהיו בשנה השנייה שלהם בתיכון, הם הכירו דרך הסוויץ' שם הוא גילה שהשני בכלל בגילו והוא עובר לקוריאה כדי ללמוד באוניברסיטה, ככה שבביקור הראשון שלו אצל אביו שגר בקוריאה הם נפגשו והחליטו להיות שותפים לחדר כשיגיעו לאוניברסיטה עם יתקבלו לאותה אחת.
_
"לא רע," אמר אריק שהרים את מבטו ראשון.
"תייבש את השיער ליקס כל הרצפה נרטבת," אמר ג'יסאנג.
"כן אמא, תודה אבא אני כבר חוזר," השניים הסתכלו אחד על השני וגלגלו את עיניהם.לא לקח כל כך הרבה זמן עד שיצא חזרה וזה היה תורו של אריק להתכונן, הם החליטו ללכת עם כמה מהחברים שלהם מהמעונות שהיו דוברי אנגלית, בגלל שהיו סטודנטים בינלאומיים היה היו להם מעונות בנפרד אבל את אותם השיעורים כמו הסטודנטים האחרים עם זה באנגלית או קוריאנית. זה לא מנע מהם להיפגש.
ג'יסאנג עזר לפליקס עם זוג השיניים החדשות.
"אוקיי אתה מוכן ללכת," אמר.
"אתה לא עומד להציב לי חוקים?"
"אני צריך?"
"רק ליתר ביטחון כדי שאני אהיה בלחץ ולא אעשה שטויות," זה נכון, עם לא היו אומרים לו הוא היה יכול למצוא את עצמו במצבים מביכים מאוד, במיוחד עם הוא לא עם חבריו הקרובים ביותר.
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020