💜(='∀`)人('∀`=)💜מינהו לא הסכים לג'יסאנג להיכנס למטבח כשהוא מבשל, למה? כי הנער ידע להכין רק ראמן בכוס, וחוץ מזה הוא לא רצה שהמטבח יעלה באש.
מינהו הוא זה שבישל מבניהם, והארוחות היו בסדר בסך הכל, מינהו לא היה בשלן גרוע בכלל, ומה שהכין היה טעים. לפחות זה מה שג'יסאנג חשב.
"אולי כדאי שתשטוף כלים במקום זה," אמר מינהו ולקח את הסכין מידו של ג'יסאנג שכמעט חתך את עצמו. הוא ניסה למצוא דרך לעזור למינהו, ואחרי שהבין שאין שום דרך בה יצליח אפילו לחתוך סלט, לעשות משהו שלא קשור באוכל היה יותר בטוח עבורו.
ג'יסאנג פתח את המים בכיור כדי להעביר שטיפה על כל הכלים לפני שהתחיל לנקות כל כלי וכלי בספוג עם סבון. הוא סיים איתם ואז שטף כל כלי בנפרד ושם אותם בצד כדי ליבש אותם מאוחר ביותר. האוכל היה כמעט מוכן בשלב הזה.
כל פעם שמינהו עבר על יד הנער על יד הכיור עם זה לקחת משהו או לשטוף משהו הוא העביר את ידו על ישבנו של ג'יסאנג. "יא תפסיק," קרא ג'יסאנג משפריץ עליו קצת מים עם סבון כשניסה למנוע מהבוגר לגעת בו שוב.
"שלי," אמר מינהו והתקרב אליו. ג'יסאנג הרגיש את לחייו מתלהטים.
"תלך לסיים להכין את האוכל."
"מוכן כבר."
א-אה." ג'יסאנג הפסיק את המים ואז הוריד את הכפפות גומי.מינהו גיחך.
"זה לא שאתה לא נוגע בשלי אתה יודע."
"אבל אני מתריע מראש."
"מה שתגיד האני."ככה הם היו בדרך כלל כשאכלו בדירה ארוחת ערב, כשאכלו בדירה, מינהו מבשל, ג'יסאנג שוטף כלים והם מקניטים אחד את השני. קובעים בעלות וצוחקים או מתווכחים, מה שהיה נכון לאותו הרגע.
אבל ככה גם הערב היה יותר מעניין לפני שהיו מתכרבלים על הספה שלהם ורואים סרט כשסוני מנסה למצוא מקום ביניהם והייתה בסופו של דבר בוחרת איפה לשבת, עם זה ליד ג'יסאנג או מינהו. לא היה מקום ביניהם.
💜(='∀`)人('∀`=)💜
(כשמינהו קובע בעלות על התחת של האן, אני במצב קרינג', כי היונג'ין לצידם בשוק...
פרק זה מבוסס על מאורות אמיתיים.
תהנו 3> )
למה העלתי היום ולא בראשון לינואר?
כי, חג מולד שמח! 🎄🎁 לכולם 💜
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020