6 hours in the Airport

341 28 11
                                    



מה קורה כשיש סופת שלגים וסונגמין צריך לחכות עד שיבואו לאסוף אותו משדה התעופה בזמן שהיונג'ין מחכה לטיסה שלו.




❄️••🛬••🎄••🛫••❄️




"כל הנוסעים לרדת מהמטוס, ולא לשכוח לקחת מזוודות ושאר הציוד האישי. תודה," אמר קולה של הדיילת גורמת לסונגמין לעמוד על רגליו אחרי הטיסה הקצרה, הוא הוריד את תיק הגב שלו מהתא מעל ראשו ודחף את משקפיו לראש גשר אפו כדי שלא יפלו ואז הוא לא יוכל לראות דבר כשהוא מחפש אותם בין הכיסאות.

אחרי שקד לדיילים והטייס בכניסה, יצא לנמל עצמו עד שראה כמות גדולה של אנשים עומדים ומסתכלים דרך החלונות מתלוננים בינם לבין עצמם על מזג האוויר. בדיוק נשמע קול מהכריזה.

"כל הנוסעים שלום, עקב מזג האוויר וסופות השלגים אנחנו סוגרים את הנמל עד שהסופה תירגע כדי שיוכלו לצאת ולעלות על המטוסים, או לצאת מהנמל עצמו. הרכבת שובתה לשעות הבאות ואין כניסה של מכוניות למתחם. ענה שמרו על השקט וכבדו את הסובבים אותכם. תודה רבה, והתנצלות. נמל התעופה "אינצ'ון."

סונגמין נאנח, הוא קיווה שימצא מקום לשבת באזור ההמתנה, אחרי שלקח את המזוודה שלו חזר לכיוון הדיוטי פרי שנפתח עבור העוברים והשבים כדי להעביר את הזמן בו יהיו תקועים בבניין העצום והבינלאומי מחוץ לעיר הבירה.

הנער כיסה את ראשו בכובע הסווטשרט האדום שלבש ושם מסיכה שחורה על פניו בגלל הצפיפות וכמות האנשים שחלקם הוא היה בטוח שנושאים עליהם איזה מחלה או צינון בגלל החורף הקשה.

אחרי שמצא מקום להתיישב בו הוא הניח את הדברים מולו, התיק על המזוודה ועל ברכיו ספר עבה.

מאחר ולא יכל לצאת מהבניין הוא החליט לבדוק עם יש קליטה, היא לא הייתה כל כך טובה מאחר והיו כל כך הרבה אנשם באותו המקום עם מכשירים מסוגים שונים שהקרינה שלהם הייתה חזקה. הנער החליט לכתוב לחברו הטוב ולשאול אותו איך הוא, ומתי הוא יגיע.

ואחרי שקיבל את ההודעה שהוא נתקע בדרך והיה צריך לעצור איפשהו ללילה. סונגמין הבין שגם הוא יתקע במקום עד לפנות בוקר.

אנשים חלפו על פניו לפעמים נתקעים בדבריו גורמים לו להיאנח, זה בהחלט עומד להיות לילה ארוך.

_

היונג'ין הגיע לנמל התעופה ועבר את כל הבדיקות בכניסה כשהודיעו על הסגירה של המקום בגלל הסופה בחוץ. הוא הגיע ברכבת והבין שמזג האוויר בחוץ נורא, לכן הוא קיווה להגיע לשם כמה שיותר מהר כדי מקסימום להישאר במקום סגור.

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now