💜(='∀`)人('∀`=)💜
ג'יסאנג אף פעם לא שכח דייטים, או אפילו ארוחות צהריים עם מינהו. וזה אחרי שמינהו הגיע למקום בו היו אמורים להיפגש. רק שהוא חיכה שהצעיר יגיע והוא. לא. הגיע.
_
כמה ימים קודם ג'יסאנג קיבל שיחת טלפון מדודתו ששאלה אותו עם הוא יוכל לשמור על בת דודתו בשבוע בו הם נשארים באי ג'ג'ו, ג'יסאנג לא יכל להגיד לא ככה שהסבירו לו שהוא צריך לאסוף אותה מבית הספר וגם לקחת אותה, לבלות איתה את היום ולהיות כמו הורה לשבוע שלם.
הנער היה בדרכו לבית הספר כדי לאסוף את הילדה בת השש, וכשהגיע למקום ראה הרבה תלמידים יוצאים מהבניין והולכים להוריהם או פונים לבד, מה שהיה נראה כמו תלמידים גדולים יותר.
ג'יסאנג התקרב ונכנס בשער כשראה את בת דודתו עם כמה חברות מחכה על יד הכניסה, "ג'היו?" הוא קרא לילדה שהסתובבה כמעט מיד.
"ג'יסאנג אופה," הילדה הייתה מופתעת לראות את בן דודה במקום כמו בית ספר יסודי, ולא ציפת שהוריה באמת ישאירו אותה איתו.
"היי בייבי," אמר ופרע את שיערה, "מוכנה לבלות את השבוע עם בן הדוד האהוב עליך?"
"לא."
"אוקי זה היה ישיר. את בטוחה שאת לא בת דודה של סונגמין?"
"סונגמין אופה כאן?" החיוך שלה גדל קצת גורם לג'יסאנג להרגיש נעלב, הילדה אהבה להקניט אותו על כך שהיא אוהבת את חברו הטוב יותר ממנו."אוקי, בואי נלך לאכול," הוא לקח את המזוודה שלה שהייתה שעונה לצד הקיר ואז את ידה של הילדה שנופפה לחברותיה לפני שעזבו את המקום.
_
"איפה וכלים ג'יסאנג אופה?" הם ישבו באוטובוס שפנה לכיוון אזור האוניברסיטה ולדירה שלו.
"חשבתי על עוגות אורז ברוטב, אני יודע שאת אוהבת אקסטרה חריף."
"כל עוד יש גם גבינה."
"אוקיי," הוא פרע את שיערה שוב כשהתחיל לצחקק, 'רק שתישאר ככה' הוא חשב לעצמו, הוא הכיר את הילדה מאז שנולדה והיא מרשעת קטנה עוד מגיל שנתיים.בני הדודים הגיעו לתחנה והלכו לשבת במסעדה קרובה שם ג'יסאנג כבר אכל עם חבריו לפני כן, המסעדה לא הייתה גדולה כל כך ומאוד נוחה, ג'היו התיישבה בשולחן על יד החלון כשג'יסאנג מניח את המזוודה מהצד השני כדדי שתהיה שעונה על החלון ולא תפריעה להם לעבור.
העכשיו ברונטי נזמין להם סיר של עוגות אורז ברוטב ואחרי שהגיע המלצר הביא גבינה ושם מעל המאכל הרותח, ג'יסאנג הגיש לג'היו מקלות אכילה שהיא החזיקה בדרך חמודה מאוד, ילדים לומדים להחזיר את המקלות בגיל כל כך צעיר שהם רגילים לזה. היא לקחה חתיכה חמה והניחה אותה על הצלחת שהביאו לה ונשפה עליה כדי שתתקרר קצת לפני שכניסה לפה.
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020