~19~

324 33 7
                                    










🔴••🚦••🔴









ג׳יסאנג קיבל מיליון ואחד הודעות מהאתר של הפקולטה שלו ומפליקס וג׳ונגאין שואלים אותו על מה שקרה ביום הקודם. הוא היה צריך לכבות את הטלפון לגמרי אחרי זה.

זרק על עצמו סווטשרט רנדומלי והחליט לרדת מוקדם לבית הקפה, הוא קנה לעצמו חתיכה של עוגת גבינה וכוס קפה חם. התיישב על יד אחד השולחנות הפינתיים ופתח את הלפטופ שלו שהביא איתו לפני שיעזוב לתחנת האוטובוס.

הוא התעורר עד כדי כך מוקדם שפשוט יכל לשבת בבית הקפה ולראות כמה פרקים של אנימה ואפילו דרמה או משהו. הוא חיבר את האוזניות למחשב ושם פרק של ׳טוור אוף גוד׳ שיצא לא מזמן, הוא אהב את הסגנון של האנימציה.

לשבת שם, לראות אנימה ולהימנע מכל דבר אחר היה מרענן. לאחר שבדק את השעה הוא שם לב שהאוטובוס שלו יגיע בקרוב והחליט לאסוף את דבריו, לזרוק את הכוס הריקה ולצאת.

״בוקר טוב האני״ אמר מינהו שעמד בתחנה, ״לא היית על יד מעבר החצייה בבוקר״

״הייתי בבית הקפה״ ג׳יסאנג הצביע על המקום, רגשותיו בגדו בו כי ליבו התחיל לפעום במהרה לזיכרוני מהיום הקודם. הוא תהה עם יש בכלל שמועות או שזה סתם משהו שבא וחולף עם הרוח.

לפי הסדרות התאילנדיות שראה, הסטודנטים משפפים חלק מהסטודנטים אחד עם השני. הוא תהה עם זה גם ככה אצלם, אבל לא היה בטוח כי עברו רק חודשיים מאז תחילת הלימודים. ליל כל הקדושים היה מעבר לפינה והוא עוד לא הכיר את כל האוניברסיטה, לפי מה שידע יש אוטובוסים שונים לקמפוסים שונים של אותה האוניברסיטה.

עכשיו שהוא חושב על זה, וואו האוניברסיטה הזאת גדולה!

״ג׳יסאנג״ אמר מינהו גורם לו להסתכל עליו.

״אממ״

״חלמת לרגע״

ג׳יסאנג רק הנהן, הוא הובך, שוב ושוב על ידי ההיונג שלו. הוא רק קיווה שהוא לא משחק עם הרגשות שלו. אחרי הכל הוא לא לגמרי מכיר אותו.

הם כן דיברו כשאכלנו את העוגה אבל מאז הם לא באמת נפגשו רצינית. והוא רצה.

_

טעות חייו לחשוב שהשמועות חלפו כמו הרוח.

ניגשו אליו ושאלו אותו מה המערכת יחסים שלו עם מינהו, הוא לא ענה והמשיך ללכת.

״נוראי״ אמר כשראה את פליקס.

״מה? אתה יוצא עם מינהו היונג או לא מצטרף אלי למסיבה בליל כל הקדושים?״

״באמת פליקס? אני אומר לך אני כבר מתחיל לחשוב שהוא עושה לי דווקא עם כל מה שקורה״ ג׳יסאנג משך את הכובע שלו על ראשו.

״אולי הוא מחבב אותך, אחרי הכל יש לך קראש רציני עליו״

״אני מכיר אותו בקושי חודשיים״

״ויש כאלה שיוצאים אחרי שבועיים. תגיד תודה שאתה לוקח את זמנך. יודע מה אין לך מה להגיד תודה, אתה לא עושה עם זה שום דבר״ הם נכנסו לכיתה והתיישבו במקומותיהם הקבועים.

״מה אתה רוצה שאעשה?״

״תשאל אותו לדייט בליל כל הקדושים, אתה בכל מקרה לא מגיע למסיבה״ הציע פליקס.

״ומה עם הוא כן?״

״אז תגרום לו לשנות את דעתו״ הוא קרץ וג׳יסאנג הכניס לו מרפק לצלעות כמו תמיד.

״אתה אף פעם לא יודע״








🔴••🚦••🔴

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now