❄️《-☕️-》❄️מינהו החליט לחכות לג'יסאנג מחוץ לכיתה שלו כדי שיוכלו ללכת ביחד, עברו כבר כמה ימים מאז הדייט האחרון שלהם והוא בקושי ראה את הצעיר יותר. כלומר כמה ימים זה נחשב הרבה.
וזה לא שהוא לא הודיע לפני כן. אולי הצעיר עדיין היה בשיעור באותו רגע ולא ראה את ההודעה, אבל שוב, זה לא כאילו הוא לא הודיע מראש.
"קר לי," ג'יסאנג יצא מהכיתה ואז ישר חיבק את מותניו של מינהו.
מינהו היה המום לרגע, "היונג? כשקר אתה אמור לחבק חזרה."
מינהו חיבק חזרה, "יותר טוב. עכשיו אפשר ללכת."
"מה קרה שקר לך כל כך?"
"המורה אוהב חלון פתוח בחורף בגלל גלי חום ושכחתי להביא סווטשרט יותר עבה," ענה ג'יסאנג מחזיק בידו החמה של מינהו.השניים יצאו מהבניין והלכו לכיוון דוכן קפה שעמד על יד המדשאות של הקמפוס, לא ירד גשם אבל כן היה מאוד קר. גם שחור השיער יכל להסכים עם זה.
"הינה זה יחמם אותך קצת," אמר והגיש לבלונדיני כוס חמה, שהחזיק בשני ידיו ונאנח למגע החם של הכוס, רק ששאר גופו עדיין רעד. אחרי שלגם מהמשקה החם שצרב לו בגרון מרוב החום הוא נאנח שהרגיש את החום מחלחל בגופו.
"פליקס הביא שמיכה היום בבוקר ולא הסכים לחלוק."
"לאוטובוס?"
"כן. זה לא היה נחמד, אני תמיד משאיל לו את הסווטשרט שלי ואפילו שמיכה הוא לא חולק?" הנער צקצק בלשונו ממשיך ללגום מהקפה, "רוצה שלוק?" הוא הרים את הכוס לכיוון פניו של מינהו, מינהו חשב במהירות על הנשיקה הלא מכוונת הזו והחליט לקחת את ההזדמנות ולגם גם הוא מהמשקה החם."מה יש לך עכשיו?" שאל ג'יסאנג אחרי שקיבל את הכוס חזרה.
"עוד עשר דקות שיעור באודיטוריום, אתה?"
"הולך לפגוש את ג'ונגאין בספרייה."
"אז תוכל ללוות אותי לשיעור?" שאל מינהו לוחץ את ידו וג'יסאנג הנהן. הם הלכו יד ביד בקור הזה של נובמבר. לפני שנכנס לאודיטוריום החליפו חיבוק נוסף שהיה קשה לצעיר להתרחק מחום גופו. הוא רצה להישאר עוד קצת זמן."האני, אני צריך להיכנס."
"עוד דקה," לא היה לו איכפת מהמבטים שסטודנטים נתנו להם כשעברו על פניהם, "ביי מינמין," אמר מנשק אותו על הלחי ורץ משם כדי ללכת ללמוד בספריה.מינהו היה חייב להזכיר לעצמו שג'יסאנג מאוד דביק כשקר לו. הוא אהב את זה.
❄️《-☕️-》❄️
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanficבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020