^17.5^

346 35 1
                                    




🐺••🍰••🐱




מינהו וכריס לא סתם התלבשו ככה.
לא סתם השקיעו בלבוש פורמלי ועוד הביכו את עצמם.
זה היה יום ההולדת של מינהו.

הוא היה בן עשרים ואחד עכשיו.

וכריס? הוא כבר חגג בתחילת החודש ואת היום הולדת שלו הם חגגו בקטן, לעומת את של מינהו, ההורים של צ'אן אולי היו יותר נוראיים מהוריו של מינהו כשזה הגיע לעבודה, כי הם אפילו לא היו במדינה ביום הולדת שלו.

ולכן מינהו החליט להזמין את חברו להצטרף אליו, הוא ידע שהוריו לא יגידו לא על זה שההיונג שלו יצטרף אליהם. הרי הוריהם חברים אחרי הכל.

הם הגיעו לקמפוס וגרמו לאנשים להסתכל, האם הם אי פעם לא גרמו לכך?
כלומר מינהו הגיע כמה פעמים לבוש ככה ללימודים לעומת כריס, הוא חשב שזו סוג של בושה, מינהו גרם לו להרים את ראשו בגאווה, משהו בנוכחות שלו גרמה לך או להיראות קטן או להיראות שווה לו, תלוי מה אתה בשבילו. ובשביל כריס הוא היה החבר הכי טוב.

אחרי השעתיים הראשונות כשיצאו באו לאסוף אותם, עוד משנתו הראשונה של מינהו עברו שמועות עליו ועל מי הוא, בן עשירים? מישהו חשוב? מה לא?

כשישבו עם הוריו הם דיברו וצחקו, מינהו שם לב שכריס קצת יותר נירגע מהבוקר, משפחת לי הייתה חמה ונוחה להיות על יד.

בסך הכל לא יום הולדת נורא, למרות שהוא היה מעדיף לבלות אותו יותר רגוע, כמו יום הולדתם של חבריו, ולא לשבת במסעדה גדולה ויקרה ולקבל מתנות יקרות. אלה פשוטות. הוא קינא בחבריו אבל גם לא. הרי כל אחד וחיו שלו אחרי הכל.

"תודה על היום," אמר מינהו וחיבק את הוריו, כריס קיבל חיבוק מאימו של חברו ולחיצת יד מאביו, השניים יצאו לכיוון המכונית, "יודע מה? בו נלך ברגל," הציע מינהו, "אולי נמצא איזה מאפייה טובה."

השני הסכים, הם עקפו את המכונית והמשיכו על המדרכה, "איך אתה מסתדר עם כל תשומת הלב?"
"מתעלם וממשיך בחיי," ענה שחור השיער בפשטות.
"זה כישרון."
"מה? להיראות טוב?"
"לא, היכולת שלא יהיה איכפת מה אנשים חושבים."

"זה יותר הרגל מכישרון."
"אתה יודע מה כן עשה לי את היום?" שאל כריס.
"לא האוכל זה בטוח," ענה מינהו ושניהם צחקו.
"המבט של פליקס וג'יסאנג כשעברנו על ידם," אמר.
"כן, הם היו המומים, זה היה מן פאניקה, אבל אני לא קורא אנשים טוב."
"כן, אני לא יודע למה זה גרם לי להרגיש טוב עם עצמי."
"כריסטופר, אתה צריך להבין שגם אתה נראה טוב."
"תודה רבה לי מינהו."

הם המשיכו ללכת ובדרכם עצרו במאפיה קרובה לדירתם, הם קנו שתי חתיכות עוגה והתיישבו שם. ניגשו אליהם לנסות לשאול למספרם או לפלרטט, אבל לשניים כבר היו אנשים בראש, היה פשוט, פשוט להגיד לא.

"יום הולדת שמח מינהו," אמר כריס. מינהו חייך ואכל את החתיכה שלו. זה החלק השני האהוב עליו באותו היום.




🐺••🍰••🐱

🐺••🍰••🐱

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now