⚠️🍓⚠️היה מתח מיני רב כל כך באוויר שהיה צריך להישבר, אבל כשיש כמה אנשים נוספים במעלית בדרך לקומות המגורים של הבניין, היה קצת קשה שלא להשתגע.
ג׳יסאנג הסתכל כל הבוגר ממנו בעיניים רעבות אבל החזיק את עצמו עד שהמעלית תהייה ריקה, אבל הייתה מישהי שהגרה קומה מעליהם. שיט.
כשהגיעו לקומה מינהו יצא ראשון שם את ידיו בכיסים כשהצעיר הולך מאחוריו עד שהמעלית נסגרה מאחוריהם. מינהו פנה אל ג׳יסאנג דוחף אותו על הקיר הקרוב ומצמיד את שפתיו לשפתיו של הצעיר באגרסיביות, ג׳יסאנג תפס במותניו מקרב אותו ככה שהבודק כמעט מעד אבל השעין את ידיו על הקיר.
״אתה מסתכל עלי במבט גזה ומצפה ממני לא לעשות משהו?״ לחש מינהו לשפתיו גורם לאנחה לצאת מפיו של השני. ״ואנחנו אפילו לא בבית,״ הוסיף.
״אז אתה ממש מאשים אותי עכשיו?״ הצעיר חיזק את האחיזה חוזר לנשק את הבוגר ממנו שוב, מניע את שפתיו כדי להעמיק אותה, אבל מינהו התרחק.
ג׳יסאנג התלונן עליו במבט מעליב לפני שנמשך לכיוון דירתם. המסדרון לא היה מקום כל כך חכם למה שתכננו לעשות.
ג׳יסאנג חיבק את מותניו של מינהו מניח את ראשו על עורפו כשפתח את הדלת והשניים נכנסו מורידים את נעליהם.
המפיק הוריד את מעילו ואז את המעיל של מינהו שמתחיל לפתוח את הכפתורים כל חולצתו שניהם מתקדמים לכיוון חדר השינה מחליפים נשיקות ומנסים לא להתקל בספה, מתעלמים מהחתולות בסלון.כשסימנים אדומים התחילו להיווצר במורד צווארו של ג׳יסאנג, גבו פגש את המזרון מתחתיו ובעלי מעליו, שפתיו אדומות ופלג גופו העליון חשוף.
״בבקשה על תקניט אותי,״ ביקש מרגיש חום עולה בגופו.
״נחשוב עליך,״ מינהו לחש לפני שגלי בעונג התחילו.🍓
מינהו ישב המטבח מלטף את סוני כשג׳יסאנג יצא מהחדר עם סווטשרט שחור גדול ומכנסי הפיג׳מה האהובים עליו, אחרי אירועי היום הקודם גבו לא היה במצב הכי טוב, אבל הוא יכל להאשים רק את עצמו.
דורי שעקבה אחריו יללה והוא הסתובב להרים אותה לפני שקיבל חיוך המבוגר ממנו, ״הכנתי קפה,״ אמר מצביע על הקנקן במכונת קפה הפילטר שלהם.
״תודה,״ אמר הצעיר צרוד מעט, מי ידע והוא יצטרך להיות בהפסקה קולית קצרה עד שלא יהיה צרוד יותר וישמור על קולו לעבודה. הוא לקח ספל נקייה ומזג לו מהקפה החם לוגם ממנו ונאנח כשהרגיש את החמימות של הקפה המעורר.
ג׳יסאנג לא אמר דבר ורק התקרב להסתכל על מה שמינהו עושה חוץ מללטף את סוני. הוא הוריד את דורי.
בעלו בדיוק כתב לעצמו נקודות על דף מה שהיה נראה כמשהו לשיעור שתכנן, אבל במקום זה היו עוד הרבה דפים על הכיסא מצידו שני, הוא בדק מבחנים.
״איך ישנת?״ שאל מרים את מבטו.
המפיק רק משך בכתפיו והתיישב על ידו, ״אני מצטער עם זה היה יותר מדי.״
ג׳יסאנג רק ניער את ראשו, הוא הרגיש טוב לילה קודם, אלו היו רק תופעות הלוואי. מינהו לקח את ידו ולחץ אותה מחייך.זמנים שכאלה לא היו להם כל כך הרבה בשנה האחרונה אבל כשהיו, לא מקנה מה קרה אחר כך אותם זמנים היו בלתי נשכחים, מענגים ונהדרים.
🍓
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020