(אזהרה: בפרק זה יש תוכן מבוכים ודרקונים שאני לא יודעת איך לשחק... פלוס אנשים מודאגים תהנו)
》—🧋—《
עוד דבר שאותו נהגו לעשות בתור תלמידים בחטיבה עד השנה הראשונה בתיכון היה לשחק מבוכים ודרקונים, או יותר נכון פעם בשנה, הם לא חזרו לשחק מאז.
ובגלל כמה סיבות, סונגמין תמיד היה מכשף ופליקס היה קורא לו מכשפה אז הוא העיף את הלוח שלהם פעם אחת.
ג'יסאנג מת על ההטלה השנייה של הקוביות.
ג'ונגאין היה המספר וזה היה נגמר ממש רע עם לשים חד קרן מעופף מאמצע שום מקום.סונגמין היה מתלונן על המאמץ הקלוש של ג'יסאנג.
ובחיים אל תתנו לפליקס קפה באחד בלילה. לא משנה עם היו צריכים להישאר ערים במשך כל הסוף שבוע.
_
"לא."
"אייני..."
"אמרתי לא."
"אבל-"
"אני לא פותח עכשיו עוד מבוך."
"נוווווו.... המשחק הזה כבר משעמם."
"אבל עם אני פותח עוד מבוך ג'יסאנג ימות בפעם החמישית."
"וסונגמין ירפא אותו כמו תמיד.""אבל עם הוא לא יטיל את הקוביות נכון ג'יסאנג אבוד."
"קדימה אייני."
"עאעא, אבל אתם חייבים לי דרקון."
"כדי שאני אצא מהמשחק עוד לפני שתספיק להגיד תטיל את הקובייה? לא תודה.""אוקיי, אז, המבוך נבנה תוך כדי ניסיון הדמויות לפתוח את הדלת, ואחר כך כשהיא נפתחה מסביבם הם הרגישו את הדלת הנעלמת והמבוך הגדול מולם, מלא במכשולים. עכשיו אתם צריכים להחליט עם להתפצל או להישאר ביחד," אמר ג'ונגין נותן להם את אפשרות הבחירה.
סונגמין אמר שיישארו ביחד כדי לנסות לשמור על ג'יסאנג בחיים.
אחרי שנתקלו בשלושה מכשולים שג'ונגין ניסה להמציא בראשו, יצא שסונגמין איבד חצי מהכוח שלו כי ג'יסאנג הטיל מספר קטן מדי בקובייה כמו תמיד, ופליקס הצליח להציל את השניים בפוקס.
הטלפון של ג'ונגין צלצל באמצע חשיבת המכשול הבא.
"אמרנו לכבות טלפונים," אמר ג'יסאנג.
"אבל מה עם זה חשוב?"
"מה יכול להיות יותר חשוב ממכשף ושני אלפים עם ניסיונות קלושים לחיות?" שאל פליקס.
"אמא שלי?""לא, תירוץ גרוע. ואמא שלך יודעת שעם זה מגיע אתה בסדר."
"ומה עם זה יידאם?"
"מי זה יידאם?" שאל ג'יסאנג.
"החבר שלו."
"הוא לא החבר שלי."
"כן ממש."ג'ונגין עשה פרצוף חמוץ לכיוון סונגמין שחזר לקובייה בידו.
"ממשיכים," פליקס קרא והצעיר נאנח, הוא סיפר להם בחצי קלאץ' על המקרה."תשתיק את הטלפון," התלונן ג'יסאנג על הטלפון שלא הפסיק לרעוד בשלב הזה.
"בסדר בסדר," הנער קם ממקומו על יד השולחן וסידר וניגש למכשיר, הוא אפילו לא הסתכל על הצג וכיבה אותו לאחר מכן חזר להתיישב.
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020