📷《-❤️-》📷"אז פליקס שלח לך את המיקום?" שאל מינהו כשג'יסאנג עומד על ידו מסתכל בטלפון שלו לבדוק שהם במקום הנכון.
"כן, רק שאני לא רואה אותו," אמר הבלונדיני אחרי שהרים את ראשו וסובב את גופו כדי לחפש את חברו האוסטרלי. כל מה שיכל לראות היו זוגות על גבי זוגות של אנשים.
פליקס החליט לשלוח את ג'יסאנג ומינהו למקום אחרי שביקר בו עם צ'אן, אבל הוא לא אמר להם שהם לא עומדים להגיע אלה רק שלח מיקום ואמר זה מקום ממש נחמד.
מינהו הידק את המעיל שלו לגופו בזמן שג'יסאנג ניסה לקפוץ כדי לראות מעל האנשים, "נראה לי שהוא לא התכוון להיפגש כאן אלה שפשוט נגיע לכאן," אמר מינהו גורם לג'יסאנג לעמוד במקומו ולהיאנח.
"אז סתם ניסיתי למצוא אותו בעשר דקות האחרונות?"
"כן."
"סליחה, קר לך?"
"מאוד," ענה מינהו גורם לצעיר לחבק אותו, מינהו הצטמרר וחיבק בחזרה, "שנבדוק את המקום?" שאל לאחר מכן. השני הנהן והם התרחקו זה מזה מחזיקים ידיים במקום.הם החליטו לטייל במקום קצת לפני שראו לב גדול שהחליטו להצטלם על ידו, הם היו קצת מובכים מכל הזוגות שהגיעו למקום בשבילו, ובעיקר מאחר והיו שני הגברים היחידים שהגיעו ביחד. אחרי שהזוגות סיימו להצטלם לפניהם הם עמדו מתחת ללב ומינהו הרים את הטלפון שלו כדי שיוכל לקחת תמונה שלהם.
אבל ג'יסאנג החליט שהוא רוצה שהתמונה תהיה מסוימת אז הוא משך את פניו של מינהו לפני שאגודלו נחת על הלחצן של המצלמה ונישק אותו. מינהו לחץ על הלחצן ולאחר מכן הוריד את ידו כדי להחזיק במותנו של הבלונדיני מנשק חזרה.
"זו הייתה הפתעה נעימה," אמר שחור השיער אחרי שג'יסאנג התרחק.
"חימם אותך?""אממ," ג'יסאנג צחקק לפני שנתן לו נשיקה על הלחי והם ירדו משם.
_
"זה היה מקום נחמד בסך הכל, למרות שהייתי מעדיף להישאר במקום סגור עם חימום," אמר מינהו כשישבו בבית הקפה על יד המקום כוסות של תה חם מולם.
"הידיים שלי קפאו," אמר ג'יסאנג לוקח את הספל החמה בידו.
"אז כדאי שתקנה כפפות אתה לא חושב?"
"אפשר אחר כך ללכת לשוק הקרוב, יש להם דברים נחמדים. הדייט הזה היה קצר מדי," אמר ג'יסאנג לוגם מהמשקה החם."רעיון טוב."
השוק היה במקום סגור לעומת שווקים אחרים שבדרך כלל היו בחוץ. היו שם דוכנים וחנויות קטנות ולכן זה היה מקום חמים ויפה לבקר בו, ג'יסאנג יצא משם עם זוג כפפות ובובה קטנה של סנאי שמינהו החליט לקנות לו. ועל כך הוא קנה למינהו מחזיק מפתחות של חתול מאחר וסוני לא אהבה מתחרים כשהגיע לבובות שהייתה הורסת.
"אחרי החודש הזה, אני מקווה שיהיו לנו רעיונות נוספים לדייטים בהמשך, אה סאנגי?"
ג'יסאנג הסתכל לו בעניים אחרי שהשחיל את ידיו אל תוך הכפפות החדשות שלו, "אני מסכים," הוא חייך."תהיה החבר שלי," מינהו הסתובב אליו לגמרי מחזיק את ידיו המחוממות.
ג'יסאנג הנהן, "כל עוד תשמור עלי ותחמם אותי," הוא אמר ומינהו חיבק אותו."אני מבטיח."
ג'יסאנג חייך כנגד כתפו של שחור השיער.
📷《-❤️-》📷
________________________
(הפעם הזו בה הם הלכו לטייל במקום מסוים בסאול והיה שם לב שאנשים הצטלמו איתו, כולם היו זוגות חוץ מהם, הם אמרו לזוג מאחוריהם לעקוף ואחרי שכולם הלכו הם לקחו סלפי מהיר והלכו)
(סיפור שלישי)
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanficבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020