🟠••🚦••🟠
פליקס ישן אצל ג׳יסאנג באותו הלילה, מה שאומר שהדירה נראתה כמו כאוס כשהתעוררו בבוקר.
השניים האלה כל כך ילדותיים שכשהם ביחד לבד הם פשוט לא יודעים איך הם מגיעים למצבים האלה, דברים נופלים או נשברים, שקיות חטיפים על הרצפה והם עם כאב ראש, הם אפילו לא בגיל לשתות עדיין.
״מקלחת״ אמר ג׳יסאנג גורר את עצמו לשירותים באותו הבוקר כשפליקס חצי ישן על מיטתו. ״אני יכול להצטרף?״ שאל.
״לא!״
״למה? נו ג׳י כמו בימים עברו״ התחנן פליקס.
״אנחנו כבר בני תשע עשרה לא חמש. חגגנו יום הולדת בחודש שעבר. מבוגרים״ ג׳יסאנג הצביע על חזהו.
״מבוגרים בתחת שלי״ פליקס נשכב חזרה ראשו נחבט בכרית מתחתיו.
ג׳יסאנג התקלח מהר והחליף לבגד מספק ליום הלימודים הארוך של יום שני. הוא שם סווטשרט ואת המשקפיים שלו, אחרי שחזר לחדר הוא גרר את פליקס מהמיטה, זרק ודחף אותו לשירותים סוגר את הדלת אחריו.
כשפליקס יצא הוא לבש את ג׳קט הג׳ינס של ג׳יסאנג מעל חולצת פסים שחורה צהובה שמחובר לה חולצת צווארון לבן וג׳ינס שחור. ״קפה בבקשה״ הוא אמר.
״אני לא נותן לך קפה כי אתה תמות לי אחרי שעה״ הפעם הוא דחף אותו לכיוון היציאה. שיניהם שמו נעליים וירדו לתחנת האוטובוס כשהתיקים שלהם על גבם.
״קר״ התלונן פליקס, הוא וג׳יסאנג הלכו קרוב אחד לשני למעבר החצייה, מולם הם ראו משהו שגרם להם לעצור את נשימתם.
״אתה נראה כאילו אתה עומד לתבוע מישהו״ אמר הבלונדיני אותו ג׳יסאנג לא הכיר.
״את אמא שלי תודה שאתה שואל״ ענה מינהו, ״זו הפעם האחרונה שאני מקשיב לה כשהיא אומרת להתלבש פורמלי״ הוא נאנח.
״אני לא מאמין שגרמת לי לבוא איתך לזה, אתה מבין איזה בושות זה להגיע לשיעור בבוקר לבושים ככה?״
״כבר עשיתי את זה כמה פעמים, פשוט תתעלם מבהיות״ הם עצרו מול המעבר ומינהו לחץ על הכפתור.
ג׳יסאנג ופליקס מצאו את עצמם קפואים, ״אני חושב שאני רואה מלאכים״ פלט פליקס.
״ספר לי על זה״ הם החזיקו את עצמם והחליטו להתקדם ולעמוד מאחורי השניים מקווים שלא ישימו לב אליהם.
״או היי ג׳יסאנג״ ג׳יסאנג מצא את מינהו מסתכל עליו גורם גם לזה שלידו להסתובב. ״אוי פליקס״ כשאמר את שמו של חברו הטוב היה לו את המבטא שיש לפליקס כשהוא מדבר אנגלית.
״היי צ׳אני היונג״ אמר פליקס תופס בזרועו של ג׳יסאנג, מה שגרם לו להרגיש את הלחץ של חברו, גם הוא היה בכזה.
פאניק. איי רפיט. אבורט מישן. קוד אדום. מחשב מסלול מחדש.
המוח של שניהם שבת!
״היי מינהו היונג״ אמר ג׳יסאנג. הרמזור התחלף.
״אז... שניכם נראים שנוח לכם״ אמר צ׳אן.
״הוא אומר את זה רק בגלל שהוא לבוש בחליפה לכמה שעות הבאות״ אמר מינהו מנקודת המבט של ג׳יסאנג היה נראה שהוא מנסה להשתיק את הבלונדיני.
״אנחנו בסדר, אבל קר״ אמר ג׳יסאנג.
״אז כדאי שתישארו במקום סגור היום או תשתו משהו חם, שלא תהיו חולים״ מינהו קרץ להם.
״כ-כן, תודה״ לחייו של ג׳יסאנג התלהטו.
״טוב, נתראה״ קרא צ׳אן, האוטובוס שלהם הגיע קודם.
ג׳יסאנג ופליקס התיישבו בכבדות על הספסל של התחנה.
״פאניק גיי, צ׳אק״ אמר פליקס, ג׳יסאנג הכניס לו מרפק לצלעות.
🟠••🚦••🟠
(צ׳אנליקס בפרק הזה נראים ככה, ואני נמסה מבפנים)
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanficבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020