~15~

319 39 3
                                    




🟢••🚦••🟢




״לשאול אותו עם הוא אוהב עוגת גבינה?״ שאל ג׳יסאנג את פליקס בדרכו לבית הקפה בבוקר שבת.

״זו הדרך היחידה לגלות עם אתם מיועדים אחד לשני״ ענה פליקס.

״מצחיק מאד״ הוא נכנס לבית הקפה וניגש לדלפק, ״איך אני יכולה לעזור לך?״ שאלה המוכרת.

״יש לכם עוגת גבינה עם תותים?״

״כן, איזה גודל?״

״שתי חתיכות גדולות לדרך בבקשה״

״עוד משהו?״

״כן, אייס אמריקנו״

הוא שילם בזמן שפליקס עדיין היה על הקו ואז חיכה כשהתיישב על יד שולחן קרוב.

״אבל לשאול אותו עם הוא אוהב עוגה אבל לא מה שמו זה משהו ג׳י״

״אולי הוא יציג את עצמו, הרי הוא יודע את השם שלי״

״הוא יודע את שלך?״

״כשסונגמין היה והלכנו לשתות בבוקר, ראינו את אייני, מאז״ ג׳יסאנג שיחק עם ג׳קט שלו.

״אני צריך ללכת צ׳אני כאן״

״הוא פה ליקס״ אמר ג׳יסאנג לאחר שראה ששחור השיער נכנס לבית הקפה.

״ביי ותשאל אותו״ אמר פליקס וניתק.

לאחר שהזמין את הקפה שלו הוא הסתובב לכיוונו של ג׳יסאנג וחייך אליו, ג׳יסאנג אוטומטית נופף לו לשלום והוא נופף חזרה, ולהפתעתו הנער התקרב אליו.

״היי״

״אתה אוהב עוגה?״ פלט ג׳יסאנג ואז כעס על עצמו שהוא לא יכול לשלוט בפיו. שחור השיער הסתכל עליו מבולבל, ״כן״ ענה לאט.

״קול״ הוא נעמד, ״ביי״ אמר ויצא משם מרביץ לעצמו במצח.

״היי חכה רגע״ השני את אחריו עם הקפה בידו.

״שחכת את הקפה שלך״ הוא הגיש לו את הכוס שלו בזמן שגם הוא החזיק אחת.

״תודה״ ג׳יסאנג אמר וחייך במבוכה, ״אממ-״

״אני מינהו, לי מינהו״ הוא הציג את עצמו, ״די מוזר שאני יודע את השם שלך אבל אתה לא את שלי״ אמר ואז חייך אליו, ג׳יסאנג יכל לשים לב שהוא גבוה ממנו בכמה סנטימטרים בודדים ותווי פניו מזכירים חתול.

״טוב לדעת״

״כן, אחרי הכל אנחנו רואים אחד את השני כמעט כל בוקר. ודיברנו כמה פעמים״

״האמת תהיתי מה השם שלך במשך החודש וחצי האחרונים״ אמר ג׳יסאנג והעביר את ידו הפנויה בשערו.

״רוצה ללמוד אחד על השני על פרוסת עוגה?״ שאל מינהו.

״אני אשמח״ הוא חייך חזרה, הם החליטו להתיישב בבית הקפה, למזלם רוב המקומות הנוחים היו פנויים.

ליבו של ג׳יסאנג פעם בחוזקה, הוא יודע את השם של הנער המסתורי שלו, והם יושבים אחד עם השני אוכלים את סוג העוגה האהובה עליו לא רק זה שהם הולכים ללמוד אחד על השני. הוא לא יכל שלא להפסיק לחייך.




🟢••🚦••🟢



Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now