~31~

300 26 1
                                    










》—🧋—《








לא לקח הרבה זמן עד שסונגמין התעקלם באוניברסיטה ובמעונות עם מכרים חדשים, והבילויים של חופשת החורף עם חבריו הטובים ביותר עוד מימי חטיבת הביניים.

רק שהשקט והשלווה לא עזבו אותו בשקט אף פעם כשהסתובב עם תאומי יום ההולדת שלא הפסיקו להקניט אותו על מישהו מסוים שהיה איתו בקשר עוד מתחילת חופשת החורף. ועוד אחרי שגילו מי זה היה וכמה הוא מתלהב לגביו.

אותו נער ששאל אותו לקפה, ועוד הלך לכיוונו והזכיר לו את זה גרם לשני הנערים ל"וווווווו" אחד גדול, שאפילו גרם לנער חסר הסבלנות לנסות לתפוס את השניים, הוא התחיל לרדוף אחריהם בשלב מסוים באותו ביום.

_

צ'אנגבין היה בדרכו לכיתה כדי לפגוש את צ'אן ומינהו לפני שילכו לאכול משהו לפני שיעורי הצהריים שלהם כשראה שלושה נערים רצים, אחד רודף אחרי השניים שהיו בלונדיניים, הגבוה מהם ברונטי שעל אפו משקפיים עגולים וספר עבה – מאוד – בידו.

"מהר ליקס, שהוא לא יתפוס אותנו," צעק הנמוך מבניהם.
"אני מנסה," אמר קולו העמוק של השני.

"תחזרו לכאן מיד," הגבוה צעק.

צ'אנגבין זיהה את הנערים הרדופים וקיבץ את גבותיו לפני שנכנס לכיתה והלך לכיוון חבריו על יד החלון שמדברים עם דפים בידיהם ותיקים על כתף אחת.

"למה ראיתי הרגע את החברים שלכם נרדפים בחוץ על ידי איזה בחור?" צ'אנגבין אמר לשניים מרים את אגודלו כדי להצביע לכיוון היציאה. "בחור?" שאל צ'אן רגע לפני שהם שמעו את פליקס צועק, גורם לשלושה לצאת מהכיתה ולהסתכל על השלושה.

"אמרנו שאנחנו מצטערים," צעק ג'יסאנג לפני שלקחו בנייה לכיוון האודיטוריום של השנה הרביעית.  "כן, ממש," קרא סונגמין אחריהם מרים את הספר מנסה כמה שיותר להתקרב אל השניים ולהכניס קצת היגיון לראשם.

"אההההההההההההההההההה," פליקס המשיך לרוץ, "אנחנו לא נקניט אותך יותר, מיניייייייי."
"אז תעצרו."
"זה רעיון רע," המשיך ג'יסאנג מגן על ראשו ומסתכל לצדדיו לפני שהחליט לאן להמשיך לרוץ.

"מינמין," צעק הנער כשראה את מינהו עומד עם חבריו לצידו, הוא רץ לכיוונו ואז התחבא מאחורי גבו. הוא לקח את ידו של הבוגר ואז החזיק אותה בזמן שהסתיר את עצמו מאחוריו מחזיק בכתפיו כדי לראות עם הממושקף מתקרב.

"צ'אני," פליקס עקב אחרי ג'יסאנג והתחבא מאחורי צ'אן שלא הבין מה קורה והיה מאוד מבולבל.

"יא," קרא סונגמין.
"תשיג לעצמך אחד ואז תדבר איתנו," ג'יסאנג הסתכל מעבר לצידו של מינהו.

הבעתו של סונגמין הייתה רותחת והוא התחיל לרדוף אחרי השניים מסביב לבני זוגם.

אז יחסית לפעם הראשונה בה מינהו פגש את סונגמין הוא לא חשב שהוא מאיים. הוא טעה. המבט שלו יכול להרוג את כל מי שהוא מכוון אליו.

"מה קורה?" היונג'ין נעמד על צ'אנגבין שהתרחק משדה הקרב.
"אני די בטוח שג'יסאנג חבר של מינהו ופליקס חבר של צ'אן עיצבנו את סונגמין שזזה שרודף אחריהם ורוצה לרצוח אותם," ענה שחור השיער הנמוך.

היונג'ין הנהן וצחקק על המראה של השלישייה. "איך ידעתי שזה יקרה," נשמע קול לצידם והשניים קפצו בבהלה.

על ידם עמד נער אדום שיער עם ידיים משולבות.

"אתם עדיין חייבים לי," הוא צעק על החבורה והצטרף כדי לתפוס אותם, הוא תפס את פליקס במותניו והשניים נפלו, ג'יסאנג שנתקע בהם נפל גם הוא וסונגמין כמעט איבד את שיווי המשקל שלו עד שהיונג'ין התצליח לתפוס את זרועו אחרי שהלך אחרי הנער השועלי שהצטרף אל הקבוצה.

צ'אן ומינהו מיהרו לבדוק עם השלושה על הרצפה בסדר כשסונגמין בהה בנער הגיבוה שתפס אותו.
"מה קרה?" הוא שאל.

"כלום," אמר סונגמין מהר ואז הסתכל על חבריו במבט מאיים עם יתחילו להקניט אותו באותו רגע.
"הכל כואב," התלונן פליקס, "ולפני שמשהו אומר משהו, 'תג' אייני, אתה תופס," הוא התחיל לרוץ לכיוון ההפוך וג'ונגין אחריו, "יאאא," הוא צעק, "זה לא פייר."
"בעיה שלך," ג'יסאנג הוציא לו לשון ורץ.

"רגע שיחקתם תג, כל הזמן הזה?" שאל היונג'ין.
"לא, זה רק כדי להוציא אותם ממבוכה מתמשכת," ענה סונגמין, "או יותר נכון, אותי ממבוכה מתמשכת."
"למה אותך?"

סונגמין גלגל את עיניו, ואז עשה צעד מסוכן הוא נישק את היונג'ין על הלחי והצטרף לחברים שלו שלמזלו לא ראו את מה שקרה.

"לגמרי פספסתי משהו," אמר צ'אנגבין. "אתה חיי?"
"מה?" שאל היונג'ין שיצא מהשוק.
"כלום."

"תזכיר לי לא לעשות בייביסיטר ליותר מבן אדם אחד בחיים," אמר מינהו לצ'אן.
"אני לא רואה עם זה בעיה."

מינהו גלגל עיניים, עומד להיות להם סמסטר ארוך עם החבורה הזו והוא ידע את זה.








》—🧋—《










(סרטון חמדמד להתחלה של חלק חדש ו... קצת רועש של הספר הזה)

(All credits to the owner - artist-nim)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(All credits to the owner - artist-nim)

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now