🎞《-🍰-》🎞
מינהו בסופו של אימון כשהוא עמד עם גבו למראה הגדולה, שיערו נוטף זיעה. הוא נשם עמוק לפני שהרים את ידו עם בקבוק מים ולוגם מהמשקה הקר ששרף את גרונו מאחר והיה קר מדי.
אחרי שסגר את הפקק הוא הסתכל למעלה לראות ראש מבצבץ מבעד לחלון של הדלת, הוא קיבץ את גבותיו לפני שראה את האן ג'יסאנג נכנס לסטודיו ורץ אליו מושך אותו בידו.
"קדימה היונג, תתארגן מהר," הוא אמר.
"מה קורה כאן?" שאל מינהו את הנער."אני לוקח אותך לדייט, קדימה."
"מתי? איפה?"
"אתה תראה. קדימה!"מינהו נדחף בגבו ליציאה. הם יצאו מהחדר ומינהו נכנס למלתחה שהייתה בבניין ויוצא אחרי כמה דקות כשהוא לבוש בבגדים רגילים וחמים כששיערו עדיין רטוב מהקלחת.
_
אוקיי לאן אתה לוקח אותי, ג'יסאנג-אה?" הם חיכו לאוטובוס מחוץ לסטודיו.
"קודם כל תיתן לי לנשום כמו שצריך ואז נעלה על האוטובוס ואז תדע כבר שנהיה שם," ענה הנער.
"מה זאת אומרת לנשום כמו שצריך?" מינהו גיחך."כלום."
מינהו ידע שהוא משקר, מאחר וג'יסאנג אף פעם לא נכנס לסטודיו בו הוא רוקד, הוא ידע שהצעיר אוהב את איך שהיה נראה מוקדם יותר, אבל נשאר שקט, הוא יקניט אותו יותר מאוחר.
_
הם עמדו מול בית הקולנוע.
"אתה תקנה את עוגת הגבינה אני את הכרטיסים."
מי אוכל עוגת גבינה בסרט? ואיזה סרט רואים בכלל?
מינהו נזכר שג'יסאנג סיפר לו על כך שהוא אוהב לאכול עוגת גבינה כשהוא רואה סרט אימה, זה גרם לו לדאוג קצת. אבל עשה כנאמר לו ופגש את הבלונדיני בכניסה לאולם.
"השגתי את העוגה, מה עכשיו?"
"עכשיו נכנסים לראות את הסרט השני של 'זה'.""ליצנים, כיף."
"בלונים, עוד יותר," מינהו הצטמרר.
"קדימה היונג, יהיה נחמד."האולם לא היה מלא באנשים והשניים התיישבו בשורה האמצעית כשהעוגה בניהם עם שני מזלגות בחבילה, היה אפשר להכניס אוכל לקולנוע הזה, במיוחד כשהיה שולחן סטודנטים קטן בין כל כיסא וכיסא.
עיניו של ג'יסאנג נצצו כשהפרסומות התחילו, "אם אתה מפחד אתה יכול להחזיק את היד שלי," לחש לו מינהו.
מה שבסופו של דבר היה הפוך.
_
"עם אי פעם תעז להכניס אותי לסרט שיש בו בלונים, אני טובע אותך על טראומה," אמר מינהו עדיין מחזיק בידו של הצעיר חזק ככל שיכל.
"אני מבטיח שלא אעשה את זה שוב. אבל הסרט היה טוב נכון?"
מינהו הנהן לאט, עוגת הגבינה בידו. הם אפילו לא פתחו אותה, אבל לאחר מכן ישבו בשולחן קטן של בית קפה והזמינו תה חם, הם אכלו את העוגה בזמן שג'יסאנג דיבר על הסרט.
מינהו ידע שיהיו לו סיוטים בלילה. אבל הכל בשביל שהצעיר ירגיש שמח. נכון?
🎞《-🍰-》🎞
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020