~20~

442 39 7
                                    




🍁••🟠••🚦••🟠••🍁




ביום ליל כל הקדושים היו שיעורי בוקר לרוב האנשים, למינהו כמו כמה פעמים לפני שבוע היה צריך להיפגש עם הוריו אבל הפעם לא לצהריים למזלו, ככה שהוא לא היה צריך להתלבש כל כך פורמלי, הוא לבש חולצה, סוודר שחור, ג'ינס קרעים שחור ויצא עם תיקו לתחנת האוטובוס.

הפעם זו הייתה ארוחת ערב לכבוד ליל כל הקדושים, אמרו לכל האורחים לבוא או עם בגדים פורמליים בצבעים של הסתיו. חברים של הוריו עומדים להיות שם, חלק מילדיהם שינסו להתחבר אליו והוא יתנהג באדישות כלפיהם כדי להרחיק אותם ממנו.

הוא לא רצה ללכת אבל היה חייב, אחרי הכל, גם עם לא למד בשביל להחליף את הוריו בחברה בה הם עבדו, הוא היה צריך לשלם להם על שכר הלימוד בכך שינסה לחיות בחברתם. ולא היה לו איכפת. חלק מהאנשים שהכיר דרכם היו מאוד מעניינים, למרות שסבל ברוב הפעמים.

אז כן, ההורים של מינהו היו מנהלים של חברה גדולה שעסקה בשיווק בגדים ובושם ולמינהו שהיה בן יחיד, ציפו ממנו להמשיך את הוריו, אבל הוריו לא כמו הורים אחרים בז'אנר הזה, לא דחקו בו או אילצו אותו, הם נתנו לו את החופש לבחור במה הוא רוצה לעסוק.

הוא למד ללמד מאמני כושר, ולשם כך היה צריך ללמוד ביולוגיה, פיזיולוגיה ואנטומיה, לא רק זה שהיו לו קורסים בהיסטוריית הספורט. הוא אהב את הנושא והוריו תמכו בו. ובגלל שהוא לא ממשיך את הוריו הם ביקשו ממנו לפחות להגיע למפגשים והארוחות, ולכן הוא הסכים.

כשיצא לאוויר הקר של תחילת נובמבר התחיל לרדת גשם, הוא היה צריך לחזור פנימה כדי לחטוף את המטרייה שלו מהכניסה ולחזור למטה כדי לא לפספס את האוטובוס, למרות שיצא מוקדם מהמשוער. כריס שהיה אמור להצטרף אליו בבוקר כתב שהוא יפגוש אותו כבר שם.

כשהגיע למעבר החצייה הוא ראה את ג'יסאנג מתקדם לכיוונו, רק שהפעם לא היה לו את המראה החמוד והתמים של נער. מתחת למטרייה היה נער שונה, הוא לבש שחור, שיערו היה חלק ונפל על עיניו, והוא שם איפור? אבל לא כבד, רק עיניו עם קצת צבע כתמתם, חום ואייליינר שחור מסביב לעין עצמה.

כשנעמד מול הכביש הוא ליקק את שפתיו גורם למינהו לנשוך את שפתו, הוא צדק, לג'יסאנג בהחלט היה צד סקסי, ועם ליל כל הקדושים זה כל מה שהיה צריך הוא היה מנסה לגרום לכך שפעם בשבוע יהיה החג.

ג'יסאנג לעומתו הרגיש ממש מוזר, הוא קיבל לינק מפליקס להסבר איך לעשות את זה, כי גם השני עשה את זה, הם התאפרו ביחד מול המראה כשפליקס בווידאו צ'אט מולו. כשראה את מינהו לבוש בבגדים רגילים, למרות שהיו שחורים הוא הרגיש את ליבו מאיץ.

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now