when Jisung parents met Minho

257 27 13
                                    













┻━┻︵╰(‵□′)╯︵┻━┻




מר וגברת האן הגיעו לסאול בשעת הצהריים כשבידיים ארגז גדול מלא באפרסקים, הם אהבו להביא לילדיהם פירות שיחלקו עם חבריהם ויוכלו בריא ושישמרו על רמת סוכר טובה בגופם. רק שכשהגיעו לדירה היא הייתה נעולה, וגם אחרי שנקשו הבינו שבנם בכלל לא בבית.

למה שיהיה בבית בשבת בצהריים, אחרי הכל הוא באוניברסיטה.

ולכן השניים החליטו להשאיר את הארגז גם בכניסה בזמן שילכו לאכול משהו עם בנם יחזור אחרי שכבר אכל, הם לא יכריחו אותו לאכול, הם הכירו את בנם הצעיר טוב מאוד.

הזוג האן יצא מהבניין והתקדם לכיוון הכביש הראשי שמצידו השני ראו מסעדות כשהגיעו למקום, לחכות על יד הרמזור שיעבור לאדום לקח יותר מדי זמן גורם להם לתהות למה הולכי הרגל לא יכולים לעבור כבר עד שראו את הלחצן.

הם הרגישו מובכים על כך שעמדו במשך דקות ממושכות בלי לעשות כלום מול מעבר החצייה ולכן גברת האן הלכה מהר כדי ללחוץ על הכפתור כדי שהרמזור יתחלף והם יוכלו לעבור. רק שמהצד השני התחילו אנשים להיעמד מול המעבר וגם הם ללחוץ על הכפתור, אבל זה לא עצר מהזוג לעשות גם כן.

הרמזור התחלף כשעיניהם נחתו על פניהם של שני נערים חייכנים. אחד מהם לא אשר מבנם האן ג'יסאנג שידו הוחזקה על ידי נער גבוה בסנטימטרים אחדים בלבד ושיערו שחור כעורב.

_

ג'יסאנג ומינהו נפגשו לארוחת צהריים אחרי שכל הבוקר מינהו למד וג'יסאנג ישן. הוא היה חייב להשלים שעות שינה אחרי שהיה ער כל כך הרבה לילות עד מאחר בגלל העומס שהוטל עליו מהמורים שלו.

הם הלכו לאכול במקום בו בילו ביחד את הדייט הראשון שלהם, אל המקום חזרו כמה פעמים כמו באותו היום אחרי שמינהו החליט שהוא אוהב את האייס אמריקנו שלהם, וכמה שהתמכר למשקה בזמן האחרון צ'אנגבין היה זה שדאג שהוא ישתה גם מים מדי פעם.

כמובן שאחרי שסיימו לאכול מינהו קנה להם משקאות קרים לפני שהתחילו לחזור כדי לבלות את שאר היום הפעם בדירה של מינהו מאחר וצ'אן רצה להראות לג'יסאנג את הפרויקט החדש שהוא וצ'אנגבין עובדים עליו.

השניים הגיעו למעבר החצייה כשידיהם משולבות ובידם, מינהו החזיק את הקפה שלו בזמן שג'יסאנג כבר סיים את שלו מאחר ולקח אחד קטן יותר, למינהו היה לוקח שנים לסיים. "אתה באמת חושב שאני אראה טוב בדבר כזה?" שאל מינהו וגיחך בזמן שג'יסאנג התפקע בצחוק על ידו.

"למה לא היונג?"
"לא נראה לי שזה נוח."
"מי אמר שלא."
"לבשת אחד פעם?" מינהו הופתע, הוא ידע על דברים אחרים הזויים שג'יסאנג עשה עם חבריו הטובים אבל ללבוש חצאית, לא היה נראה לו שהוא באמת עשה את זה אלה שג'ונגין סתם המציא משהו על המקום.

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now