on the way to the airport

331 29 9
                                    




❄️••🚘••🎄••🚘••❄️




באותו אחר הצהריים אחרי שסיים ללמוד לפני החגים ג'יסאנג חזר לדירתו, הוא בילה את רוב היום לבדו, כשנכנס והוריד את נעליו בכניסה הוא מיד רץ להפעיל את החימום מאחר שהתחיל לרדת שלג כשירד מהאוטובוס.

אחרי שזרק את עצמו על מיטתו, ג'יסאנג פתח את הטלפון שלו כדי להודיע למינהו שחזר. הוא סידר את הדירה מהר ונכנס להתקלח לפני שיכין לעצמו משהו לאכול לפני שייסעו לנמל התעופה. הוא נשכב על גבו לפני שהתמתח רק אז הצליח לדחוף את עצמו לקום וללכת.

'אני לא מאמין שלקחתי על עצמי את המשימה הזו' הוא נאנח מניח את המגבת על כתפו וסוגר את הדלת אחריו.

זה לא שבקשו ממנו, הוא סוג של התנדב מאחר והוא היחיד שמכיר משהו עם מכונית, עם זה נחשב בכלל. כלומר אותו הכי קל להשיג בכל מקרה.

אחרי שיצא מהמקלחת כששיערו נוטף מים והוא מנסה ליבש אותו במגבת השיער, הוא החליט לעמוד מתחת לחימום ולהישאר שם, השיער שלו גם יתייבש ככה וגם לא יהיה לו קר. כלומר הוא רק עם מכנסי הג'ינס שלו באותו הרגע מאחר והחדר כבר היה חמים.

ג'יסאנג השעין את ראשו על הקיר ומצא את עצמו נרדם.

נשמעה דפיקה על הדלת.

מינהו היה אמור להגיע באותו זמן וג'יסאנג כל פעם אמר לו שהוא לא צריך לדפוק ופשוט שיכנס, הוא יידע שזה הוא בכל מקרה. אז הבוגר היה דופק על הדלת ואז פותח אותה כדי להתריע על הגעתו למקרה וג'יסאנג צריך להתחבא איפה שהוא כדי לא להביך את עצמו מול החבר שלו.

מינהו נעמד מול הנער הישן מולו, עם המגבת מסביב לצווארו וחלק גופו העליון החשוף, היה חם בדירה והוא הוריד את המעיל שלו מתקרב אל הנער הישן, בלע את רוקו לפני שנגע בכתפו וניער אותו קלות כדי להעיר אותו.

"ג'י, תתעורר אנחנו צריכים לצאת עוד מעט," הוא אמר.

ג'יסאנג פקח את עיניו ושפשף אותן, "מה השעה?" הוא שאל.
"שתלבש חולצה," מינהו צחקק וג'יסאנג הסמיק על שורשי שיערו. הוא לא האמין שהצליח להירדם ככה ועוד לשכוח שמינהו אמור להגיע.

הוא מיד הוריד את המגבת מצווארו מחסה את מה שהצליח איתה, "אתה מתבייש?" שאל מינהו.
הצעיר נעמד מהר והסמיק, מינהו המשיך לצחקק, הוא נשק למצחו, "כדאי שתלבש משהו לפני שתתקרר."

ג'יסאנג מיהר לארון והוציא ממנו חולצה ארוכה לבנה וסווטשרט פסטל גדול, הוא אהב את הסוג הזה של הסווטשרים שהיו גדולים והסתירו את ידיו, הוא משך את החולצה מעל ראשו והסתובב את מינהו שישב וחיכה לו, על השולחן מניח את המפתחות למכוניתו, הוא הביט בנער וחייך אליו.

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now