💜(='∀`)人('∀`=)💜"מה אנחנו עומדים עשות עם זה?" שאל מינהו כשראה את קרטון התפוזים מולו, ג'יסאנג הופיע מאחוריו. "שנשלח את זה בחזרה?"
"ואז ההורים שלי ישנאו אותנו, לא.""כנראה אנחנו שותים מיץ תפוזים במשך השבוע," ג'יסאנג הרים את הקרטון והכניס אותו למטבח מניח אותו על השולחן ומוציא אחד, "יש לך חשק לתפוז?" שאל וזרק למינהו אחד שתפס אותו.
סוני עלתה על השולחן והתחילה לרחרח את התפוזים, ג'יסאנג היה צריך לדחוף אותה כדי שתרד.
"כנראה סוני רוצה אחד," אמר.
"אל תיתן לה."
"לא חשבתי על זה אפילו."ההורים של ג'יסאנג התחילו לשלוח להם קרטונים של פירות מאז עברו לגור ביחד, הראשון חשבו שזה לחנוכת בית מה שאומר שזו רק מתנה, אבל אחר כך הם היו שולחים לפחות פעם בשבועיים, והם לא העזו לבקש מהם שיפסיקו.
הקודם ששלחו היה תפוחים ואפרסמונים, זה היה הקרטון השלישי שקיבלו.
"אולי נשלח להורים שלך חלק?" שאל ג'יסאנג.
"למה לא," הם החליטו לבחור כמה לפני ששלחו אותם להורים של מינהו שיבלו אותם בשמחה.כשמינהו היה בשיעורי אחר הצהריים שלו ג'יסאנג הזמין את סונגמין וג'ונגין – לפליקס הייתה משמרת מה שאומר שהוא יצטרף מאוחר יותר – הם הכינו חמישה בקבוקים של מיץ תפוזים והידיים של כולם כבר כאבו בשעה שבה פליקס הגיע ומצא אותם על הרצפה במטבח עם סינרים.
"הגעתי," הוא הודיע והוריד את נעליו, "עוד כמה נשאר?"
"חצי קרטון."
"וואו, ההורים שלך אוהבים לשלוח הרבה."
"אתה זוכר את הלימונים ששלחו לך ליום ההולדת השמונה עשרה שלך?"
"וואו, לקח לנו חודש לסיים את כולם."
"בדיוק."הארבעה עבדו עד מאוחר מסיימים את כל הקרטון, לסונגמין שרפה העין ממיץ, ג'יסאנג לא יכל להרגיש את ידיו ופליקס סידר את הבקבוקים עדיין במרץ שהשלושה האחרים לא הבינו איך כי ג'ונגין כבר היה תשוש על הספה.
_
"ריח התפוזים השתלט לנו על הבית, ואתם צריכים להיכנס למקלחת," אמר מינהו כשחזר.
"ניסינו להיפטר מהם כמה שיותר מהר אז הכנו מיץ," הסביר ג'ונגין, הוא החזיק בקבוק אחד ששם בתיקו."חילקתם את הבקבוקים ביניכם?"
"ברור, הפירות של משפחת האן הם מהטובים היותר בשוק," קרא פליקס.
ג'יסאנג סידר את השולחן וזרק את הקרטון. רק הריח נשאר אחרי שסיימו את העבודה."לפחות ביליתם ביחד אחרי הרבה זמן."
"למרות שאני מרגיש שחוש הריח שלי נעלם," אמר סונגמין.
"בהצלחה עם זה.""ביי ג'י, נתראה מחר," קראו סונגמין ופליקס ביציאה, ג'ונגין רץ אחריהם כשגילה שיצאו בלעדיו והיה בשירותים.
_
"אתה יודע מה יתאים לי עכשיו?" שאל מינהו כשהיו לבד.
"תשמור את זה, אני הולך להתקלח," ג'יסאנג הלך משם משאיר את מינהו לגחך מאחוריו, הוא תהה מה תהיה הקופסא הבאה שתישלח להם.ג'יסאנג יצא מהמקלחת ומינהו לקח לו את המגבת לפרע את שיערו איתה גורם לצעיר לצחקק, "רוצה מיץ תפוזים?" שאל.
"אולי מחר בבוקר, אני קודם כל רוצה שהדירה תתאוורר קצת מכל הריח."💜(='∀`)人('∀`=)💜
(למה אני מעלה עכשיו ולא בראשון לינואר?
בואו נדבר על זה שנייה...צ׳אן - זאב 🐺
מינהו - ארנב 🐰
צ׳אנגבין - ארנב / חזיר 🐰🐷
היונג׳ין - חתול 🐱
ג׳יסאנג - סנאי 🐿
פליקס - אפרוח 🐥
סונגמין - כלב 🐶
ג׳ונגאין - שועל 🦊
)
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020