🍰••^••🍰
פליקס בדק את הטלפון שלו כל חמש שניות, הזמן לא עבר מהר כמו שציפה, למרות שזה היה המפגש השני שלו עם הסטודנטים הבינלאומיים. הוא הרגיש את הלחץ נבנה בתוכו.
"היי הכל בסדר?" שאל צ'אן שראה את פניו של בהיר השיער השני.
"חבר שלי חולה, אמרתי שאטפל בו בהמשך היום," הוא לא שיקר אבל הוא גם לא אמר את האמת במלואה.פליקס לא רצה שידעו שיום ההולדת שלו הוא למחרת כי ידע שכשיגיד משהו כולם ירצו לבלות איתו או להזמין אותו לארוחה, ואת היום הזה הוא בילה עם ג'יסאנג זה שש שנים כמעט, הם לא פספסו אף יום הולדת מאז.
"אז אתה יכול ללכת, אף אחד לא מאלץ אותך לשבת כאן כל שבוע מחדש," אמר הבוגר.
"אתה בטוח?"
"בשביל מה יש את שבוע הבא?"
פליקס חייך ואמר תודה לפני שחטף את התיק שלו ורץ החוצה לכיוון האוטובוס.כשהגיע לרחוב הראשי הוא נכנס מהר למאפייה כדי לקנות עוגת גבינה ונירות, לעבור את הכביש הבהיל אותו מכיוון שפחד להפיל את העוגה, אבל הוא הגיע בשלום לצד השני.
לאחר שדפק על הדלת של חברו ונשמע 'פתוח' מבפנים הוא פתח אותה וראה את ג'יסאנג עומד על יד המטבח, "יום הולדת שמח," קרא פליקס והרים את העוגה. ג'יסאנג חייך חיוך גדול ופליקס יכל לראות את הכוכבים בעיניו.
"ומחר יום הולדת גם לך," הם התחבקו מהר לפני שג'יסאנג התחיל להשתעל.
"מצטער שלא הגעתי בבוקר."
"זה בסדר, דיברתי עם סונגמין ואפילו יצאתי לקניות בשביל לנשום אוויר."
"אז אתה מרגיש יותר טוב?"
"כן. מה שאומר שעוגה," הוא הלך למטבח להוציא מגש כדי שיוכלו לשבת עם העוגה על המיטה, והביא שני מזלגות וגפרורים. פליקס סידר את הנירות ואז פתח את הטלפון שלו על סרטון, "מוכן?"ג'יסאנג הדליק את הנירות ושניהם התיישבו משני הצדדים, הטלפון יושב בצד השלישי מצלם אותם.
כל אחד הביע משאלה בליבו ואז באותו הזמן כיבו את הנירות, הם מחאו כפיים לעצמם ואז פליקס עצר את המצלמה ושלח את הסרטון לקבוצת החברים שלהם.ג'ונגאין מיד שלח כמות ענקית של אימוג'ים ומזל טובים וסונגמין שלח ברכה קצרה ואמר שיתקשר יותר מאוחר מכיוון שהוא עסוק. הוא אכן התקשר בווידאו כדי שיוכלו לדבר שוב וגם על בואו הקרב לביקור.
את המשך היום הם בילו במיטה של ג'יסאנג ואכלו את העוגה צופים באנימה במחשב הנייד. וכדי שפליקס לא יחלה הם החליטו לפתוח את החלון. היה להם אחר צהריים טוב בסך הכל.
אבל הם יכלו לבקש יותר.
הרי יש כמה אנשים מיוחדים חדשים בחייהם עכשיו, לא?
🍰••^••🍰
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020