~32~

270 29 1
                                    










》-🧋-《








להתרגל לסיבה שלכל אחד מהחבורה היו בני זוג לא היה דבר קשה, כל עוד הדייטים לא יצאו על המפגשים החברתיים שלהם. אבל זה היה ברור.

אף פעם לא לבטל את יום הסרט החודשי.

אף פעם לא להגיד, 'אני לא יכול' כשתכננו באולינג.

אין כזה דבר 'אני מביא את החבר שלי' לארוחת בוקר של פנקייקים.

_

היונג'ין בדיוק סיים את הלימודים שלו כשהיה אמור להיפגש עם סונגמין וחברים שלו, השלושה ישבו בשולחן מעץ מחוץ מקמפוס מתחת לסככה מאחר והיה אמור לרדת גשם באותו היום.

הם תכננו להציג את עצמם כמו שצריך מול החבר החדש של חברם הטוב ולכן החליטו שהכי טוב הוא פשוט לשתף על חיי התיכון שלהם ועל איך הכירו בתור חברים. מה שגרם להם לפלוט כמה פרטים אחד על השני על הדרך, ולגבוה לצחקק על המבוכה.

"אבל זה לא הדבר הכי לא נוח שקרה לי," אמר סונגמין שדיברו על האיחור הראשון של סונגמין לשיעור כימיה.

"אז מה כן?" שאל פליקס, כי הפנים שלך היו אדומות כל השיעור עד שהמורה אפילו שאלה עם אתה חולה וזה היה רק בגלל שאף פעם לא איחרת לשיעור מימיך."
"תאמין לי שהדבר הכי נורא שקרה היה להיכנס לחדר של ג'יסאנג ולתפוס את שיניכם מתמזמזים על המיטה שלו בפעם הראשונה שזה קרה," אמר סונגמין וניער את ראשו, "התמונה הזו תרדוף אותי לנצח."

"תגיד תודה שאך פעם לא עשינו יותר מזה," קרא פליקס ושילב את ידיו.

"רגע," אצר אותם היונג'ין והסתכל על הנערים הבלונדיניים מולו, "אתם אקסים?"
ג'יסאנג הנהן, "בערך, זה מסובך. בגלל ששנינו אהבנו בנים אמרנו למה שלא נצא אחד עם השני למרות שהיינו חברים טובים עוד לפני כן. למרות שזה לא הוביל לשום מקום, לא היו שום רגשות במערכת יחסים הזו."

"וסונגמין?" שאל היונג'ין

"אני פשוט ישבתי בפינה וקראתי. בזמן שכל כמה שניות הם היו עוצרים, אומרים שזה מרגיש מוזר וממשיכים להתנשק."

"אז הייתם חברים עם בנפיטס?"
"לא, פשוט יצאנו, לא היו רגשות בכל זה, החלטנו להפסיק עם הנשיקות וזהו."

"אבל לא עשיתם יותר מזה?"
"למה אתה מתכוון יותר מ-..... אהההההה, לא בכלל לא, רק דיברנו על זה אבל לא העזנו לעבור את הקו," אמר פליקס.
"הייתם תמימים וחסרי תקנה אז," סונגמין משך בכתפיו.
"מי שמדבר," אמר ג'יסאנג.

סונגמין שלו לו מבט והוא גיחך מפסיק עם ההקנטה ויונג'ין המשיך לשאול שאלות.

"ומינהו וצ'אן יודעים?"
"צ'אן יודע, סיפרתי לו רגע לפני שהתחלנו לצאת."
"עוד לא הגענו לתקופת התיכון, אנחנו עדיין ב'דברים המביכים שעשיתי בבית הספר היסודי'," אמר ג'יסאנג.

"אז מינהו הוא מאוד רכושני, תקווה שהוא לא יתקע בפליקס מבטים אחרי שתספר לו," היונג'ין הזהיר מראש.
"אוקי," ג'יסאנג קצת נלחץ על זה, אבל מינהו ידע שהם חברים טובים והדבר הזה לא יפריע למערכת היחסים שלהם, בתקווה ולא.

_

"יש לך אישור," אמר פליקס אחרי שהלכו חזרה למעונות.
"אני לא חושב ששאלתי אותך לאישור," אמר סונגמין באדישות.
"אבל בכל מקרה יש לך אישור," האמירה הובילה לגלגול עיניים מחברו וצחקוקים.

הם פשוט היו חסרי תקנה. אבל זה לא היה דבר רע אחרי הכל. ולמזלם מינהו לא לקח את זה ללב או קשה, הוא פשוט הנהן ואמר לג'יסאנג שהכל בסדר וכל עוד הם ביחד עכשיו הכל טוב.

הם שמחו לחברם על כך שמצא מישהו שמכבד את בחירות העבר שלו, ואותו כמו שהוא. הם קיוו למערכת יחסים כזו גם הם, והם היו על המסלול הנכון.








》-🧋-《

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now