~30~

297 31 13
                                    










💗《—💫—》💗








ירד שלג בחוץ וג'יסאנג נח על מיטתו של מינהו אחרי שהיה צריך לנסות לא להחליק בדרכו, ועם שיווי המשקל שלו הוא נפל פעמיים, כך שכשהגיע לבניין כאבה לו הברך והיה עליה סימן סגול.

מינהו הביא את ערקת העזרה הראשונה כדי לנקות את הפצע שקיבל הצעיר, ג'יסאנג העלה את המכנס שלו על מעל ברכו, הוא היה ג'ינס רחב יותר ולכן לא הייתה לו בעיה, הוא הצטמרר עם המגע של המחטא ומינהו לחש סליחה כשמרח את המשחה השורפת.

"יותר טוב?" שאל.
ג'יסאנג הנהן וחייך אליו, ידיו הוסתרו בתוך השרוולים של הסוודר הגדול שלו שהוא כל כך אהב, "רק שקר."

מינהו התיישב על ידו וקירב אותו אליו מחבק את צידו, ג'יסאנג הניח את ראשו על כתפו של הבוגר וסגר את עיניו, "יותר טוב."

זה היה יום של להישאר בפנים ולהתכרבל, הפסקה מהלימודים כדי לנשום קצת.

_

"יש לך מכונית נכון?" שאל ג'יסאנג משום מקום כששכבו על גביהם על המיטה שלו מתכרבלים.
"למה אתה שואל?"
"כי אמרתי לסונגמין שאבוא לאסוף אותו משדה התעופה שבוע הבא, אבל אין לי מכונית ואני לא רוצה לנסוע ברכבת, אז חשבתי אולי נעשה טיול דרכים קטן," ג'יסאנג נשען על מרפקו, "מה אתה אומר מינמין?"

מינהו עוד לא התרגל לשם החיבה אבל חייך ונשק לג'יסאנג על השפתיים לפני שהסכים, ג'יסאנג שם את ראשו על יד ראשו של מינהו וחיבק את מותניו כשהבוגר מחבק אותו חזרה, היה להם חמים ונעים. הם מצאו את עצמם נרדמים.

"היי היונג יש לך כבל מע-" צ'אנגבין פתח את דלת חדרו של מינהו שואל אבל אז עצר את עצמו שראה את השניים ישנים. הוא סגר את הדלת משקט אומר לעצמו שישאל את צ'אן כשיחזור, ולא רק זה שמלמל לעצמו כמה הוא רווק מדי בשביל העולם הזה.








💗《—💫—》💗






בייסיקלי לכבוד הוילייב עם מינסאנג!
(לראות את ג׳יסאנג מטפל במינהו זה אחד הדברים החמודים ביותר בעולם! ואני מאחלת להם בריאות ושמחה רבה!
והמשקפיים של מינהו, אני כל כך שמחה שהוא שומר על הבריאות שלו! הוא נראה כל כך למוד בסווטשרט הזה
I'm soft
And REAL TEARS!!!!
)

בייסיקלי לכבוד הוילייב עם מינסאנג! (לראות את ג׳יסאנג מטפל במינהו זה אחד הדברים החמודים ביותר בעולם! ואני מאחלת להם בריאות ושמחה רבה! והמשקפיים של מינהו, אני כל כך שמחה שהוא שומר על הבריאות שלו! הוא נראה כל כך למוד בסווטשרט הזה I'm soft And REAL TE...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

למי שביקש

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now