when Minho parents met Jisung

298 26 3
                                    










┻━┻︵╰(‵□′)╯︵┻━┻








פליקס וצ'אן עמדו מול המראה עם ג'יסאנג שהסתכל על עצמו במבט מודאג.
"תפסיק עם זה," אמר פליקס, "אתה נראה טוב."
"אני פשוט לא רגיל להתלבש ככה. זה לא אני."

ג'יסאנג הרים את הבלייזר ואז נגע בחולצת הצווארון הלבנה שלו ואז בעניבה. "יש לך משהו יותר, אני?" שאל ג'יסאנג.
"בוא נראה."

פליקס וצ'אן הגיעו לעזור לג'יסאנג להתארגן מאחר ולפליקס היה טעם טוב בבגדים וצ'אן היה הולך למסיבות האלה פעם ב... לתמיכה נפשית. צ'אן כבר הסביר לג'יסאנג שהוא לא צריך לדאוג בקשר לזה, ושהם יוכלו לעזוב בכל רגע בו לא ירגיש בנוח מאחר ומינהו היה הולך רק כדי להראות נוכחות ולהגיד שלום להורים שלו.

ג'יסאנג לא רצה לגרום לשום צרה בבחינה הזו, ועם יאשימו אותו על כך שהחבר שלו עוזב את המסיבה למרות שרגילים לכך שהוא לא נשאר, כנראה המחשבה הזו החזיקה בו, הוא הרי אף פעם לא ראה את ההורים של מינהו, ולא התנסה בכל המסיבות האלה.

ג'יסאנג נשם עמוק ואז הסתובב אל פליקס שהציע לו ללבוש סוודר עם צווארון גבוה בכחול קהה, הוא לקח את הסוודר ונעלם לשירותים, כשיצא מהם הוא הסתכל על פליקס. "אוקי לא." פליקס שלח אותו להוריד את פריט הלבוש.

"אין לך שום חליפה מתאימה?"
"זה לא יצאים לצבע השיער שלו."
"מה את אומרת?"

"החליפה שחורה, והיא עושה את העבודה רק עם שיער קהה."
"הוא לא עומד לשנות צבע שיער בכזאת מהירות ליקס."
"אני יודע, ועם כמה שג'י נראה טוב עם שורשים שחורים וחצי שיער עדיין בלונדיני, רק השיער הכחול הקהה שהיה לו לפני כמה שנים יעבוד במקרה הזה-" ואז הוא נעצר. "רגע," הוא אמר ורץ לערמה מוציא ממנה סוודר שחור עם צווארון גבוה ובלייזר שחור. "זה יעבוד."

פליקס הלך ופתח את דלת השירותים בלי שאפילו יהיה לו איכפת וזרק את הבגדים על חברו המופתע. "אני מסדר לך את השיער אחר כך," קרא פליקס אחרי שסגר את הדלת והתיישב על המיטה צ'אן גיחך.

ג'יסאנג יצא מהחדר לבוש בבגדים הקהים שתאומו הביא לו, גורם לשניים לפעור פיות ולפליקס להיות גאה בעצמו, "עשיתי את המיטב עכשיו הכל עליך ג'י."

ג'יסאנג הסתכל על עצמו במראה בגדולה, הוא אהב את השחור למרות שלא אהב ללבוש צמוד, הם יצאו מהדירה שלו אחרי שמינהו שלח לו שהוא יוצא, צ'אן ופליקס נפרדו מהנער לשלום, הוא חיכה למכונית שאמורה לבוא לאסוף אותו, כשהגיע המכונית השחורה החלון ירד ומינהו ישב שם מחייך אליו ומסמן לו להיכנס.

ג'יסאנג נשם עמוק שנית לפני שהתיישב על יד הבוגר ממנו שהיה לבוש בצבעים ההפוכים ממנו במעט, מעיל קרם גדול מתחתיו שתי חולצות לבנות שונות. "אתה נראה טוב," אמר ג'יסאנג וחייך אליו.

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now