~55~

155 17 1
                                    


👁🏨❤️

״תוכל בבקשה להסביר לי מה קרה?״ שאל הרופא שעמד מול ג׳יסאנג שישב על מיטת החולים בחדרו של הרופא שהזמינו לו.

״הכנסתי את האצבע עמוק מדי לעין כשניסיתי להוציא את העדשה ובגלל שנבהלתי נפלתי אחורה והגב שלי פגע באסלה,״ אמר ואז נשך את פנים לחיו, ג׳יסאנג ידע שהוא גלמוד אבל לא עד כדי כך. זו לא הייתה הפעם הראשונה שבגלל שאיבד שיווי. שקל או שנבהל ממשהו הוא נפצע קשה, אלה אחד לכמה זמן. עכשיו לדוגמא.

הוא לא בכה כשזה קרה בגלל השוק, רק כשמינהו הכנס מהר לחדר כדי לבדוק שהכל בסדר הצעיר התחיל להעלות דמעות של כאב עם שתי עיניים סגורות וגב כואב.

הבוגר הסיע אותו לבית החולים כשהוא מרים אותו על זרועותיו בשביל לקחת אותו למכונית, על העין הם שמו מגבת לחה כדי להרגיע את הכאב.

כשנכנסו לבית החולים הביאו לצעיר כיסא גלגלים והזמינו לו רופא שיקבל אותו כדי לטפל בעין לפני הגב, משם התחיל תהליך של ניקוי העין וטיפות, רק אז לקחו את ג׳יסאנג לצילום גב כדי לראות ששום דבר לא נפגע וזה היה רק השוק.
התוצאות של הגב הגיעו אחרי שמינהו לקח את המרשם לטיפות עיניים של בעלו ולג׳יסאנג שמו רטייה טיפולית על העין.

״הצילום תקין ככה שיהיה רק סימן של המכה, אז אין צורך לדאוג שם. עכשיו עם יש משהו שאתה רוצה לצרף בקשר למצב שלך,״ אמר הרופא כשמינהו אמר שילך להביא את הרכב בחוץ. הרופא שלו באמת חשב שיש איזושהי אלימות ביניהם הוא ממש לא הבין.

״לא דוקטור, אתה מוזמן להסתכל בתיק שלי גם,״ ג׳יסאנג באמת נתן לו את האישור הזה, מינהו היה בן הזוג הכי טוב שהוא יכל לבקש, כל כך זהיר איתו ומקבל אותו, אם יש איזשהו סימן של פגיעה על גופו של הצעיר זה היה אשמתו בלבד.
״אתה בטוח?״
״בשתי רגליים שמאליות? כן,״ וחייך.

הם יצאו ביחד מהחדר בזמן שהדוקטור נותן לו מרשם נוסף למשחה לגב. אחות שעזרה במחלקה עזרה לו ללכת למכונית.

_

ג׳יסאנג הבין את הדוקטור ששאל על האם הוא חווה אלימות כלשהי וזה גרם לו להיות עצוב שיש באמת אנשים שחווים את זה. כשאמר את זה למינהו אחרי שהגיעו בחזרה לדירתם הבוגר כירבל אותו קרוב מבטיח לו שהוא בחיים לא יפגע בו בכל צורה שהיא.

״אני אוהב אותך כל כך,״ נישק את מצחו ואז את הרטייה שלו, ״אתה נראה כמו קנאקי ׳מטוקיו גול׳ ככה.״
זה גרם לג׳יסאנג לצחקק, ״תודה שאתה כל כך טוב אלי.״
״תמיד ג׳אגי!״

״ואם תוכל למרוח לי את המשחה על הגב זה יהיה נהדר.״
״תמיד ג׳אגי,״ נשיקה נוספת נחתה על שפתיו, ״מתי אתה צריך להגיע לבית החולים לבדיקה נוספת?״
״בעוד שבועיים.״
״יופי אז אני לא נותן לך לזוז עד אז, הגב שלך צריך להחלים גם כן.״
״זה לא שאני לא יכול ללכת.״
״אני לא כל כך בטוח בקשר לזה.״
״זה לא כואב עד כדי כך, זה קצת כמו אחרי-״
״ג׳יסאנג,״ מינהו בא לעצור אותו הממשיך את המשפט.
״פשוט קצת יותר למעלה,״ סיים לדבר וחייך את בעלו מנשק אותו חזק יותר.

״אתה בטוח?״ שאל מינהו מתרחק.
שפתיו של ג׳יסאנג נחתו על שלו פעם נוספת כ׳כן׳.

_

ג׳יסאנג עבד דרך הבית כשבוע בערך עד שחזר לעבוד בחברה ולראות את הלהקה שאיתה התחבר מאוד שכל שתי דקות שאלו לשלומו.
הוא שם את טיפות העיניים כמו שאמרו לו והשמחה עזרה לגבו מאוד עד שהרופא אמר לו שאין צורך בה יותר. הוא השתמש בטיפות עוד כמה זמן לפני שגם ממנה נגמל לאט.
בפעם הראשונה שחזר לשים את העדשות מגע שלו הוא פחד בוהה בעצמו בראי עם המשקפיים על אפו.
״היונג?״ הוא קרא למינהו שהיה בסלון.

״כן?״
״תוכל לעזור לי?״
מינהו הופע בכניסה לשירותים והצעיר חייך אליו, ״עדשות.״
״מה בקשר אליהן?״
״תוכל לעזור לי איתן?״
״כמובן,״ ובעלו היה עדין כשהניח אותם לא נרתע ממנו ולא מכאיב לו. ״בבקשה,״ הם בנשקו פעם נוספת לפני שג׳יסאנג הלך לעבודה.

גם ברגעים של כאב או הצורך ללכת להיבדק בגלל פציעה או חולי, הם היו שם אחד בשביל השני.

👁🏨❤️

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now