🟠••🚦••🟠
ביום שני בבוקר ג׳יסאנג אמר שיפגוש את פליקס בבית הקפה לפני האוניברסיטה. הוא יצא בבוקר ומיהר לכיוון תחנת האוטובוס, באותו הצד של הרחוב על יד היו כמה בתי קפה לפי פליקס הם היו ממש נחמדים והם צריכים ללכת לקנות שם קפה איזה פעם.
בשביל זה הגיע במיוחד בבוקר לאזור ומשם ימשיכו באוטובוס לאוניברסיטה.
ג׳יסאנג אף סיפר לפליקס על הנער שפגש כל יום בשבוע כמעט, כשבא לחצות את הכביש כל בוקר ואפילו כשהלך לקניות בחנות הנוחות בסוף השבוע.
פליקס אמר שהוא ישמח לראות על מי מדובר, אבל ג׳יסאנג אפילו לא ידע איפה הוא גר, או את שמו. הוא תהה מה שמו באמת.
״תזדרז״ צעק פליקס מהצד השני של הכביש, הוא יצא מוקדם מהרגיל.
״על תצעק״ קרא חזרה, השניים גורמו לאנשים סביבם להסתכל עליהם עם מבטים של ׳זה בוקר, באמת?׳
לאחר שעבר את הכביש מהר הוא ופליקס הלכו לבית הקפה הראשון שראו, הייתה שם אווירה של בוקר. כלומר, כל אנשי העסקים שבאו לקנות את קפה הבוקר שלהם, אנשים בפגישות מוקדמות שתופסים את השולחנות היחידים הצמודים לחלונות הגדולים. ארומת הקפה מילאה את החדר.
״אייס אמריקנו אחד ומקיאטו כרמל אחד״ אמר פליקס סופר על ידו את שתי ההזמנות.
הם שילמו וחיכו בזמן שהם יושבים על יד אחד השולחנות הרחוקים מהכניסה.
״לי פליקס״ קראו בשמו של פליקס והוא הלך לקחת את הכוסות מהדלפק מביא אחד לג׳יסאנג. הם שתו בשקט.
הדלת נפתחה ולבית הקפה נכנסו שלושה גברים, אחד גבוה, אחד בינוני ואחד נמוך, כולם עם שיער שחור עורב אבל הם היו שונים אחד מהשני.
ג׳יסאנג הסתכל עליהם, יותר נכון בהה, הנער ממעבר החצייה היה הבינוני מביניהם. ״תזמין אתה אני והיונג׳ין נחכה בחוץ אמר הנמוך לאחד שהכיר.
הם יצאו והוא הזמין להם.
״על מה אתה מסתכל?״ שאל פליקס.
ג'יסאנג הצביע על שחור השיער שמזמין את המשקאות.
״זה הוא?״
הוא הנהן.
״וואו, יש לך טעם טוב״
״תסתום״ אמר ג'יסאנג ושתה מהקש שלו גורם לקפאין לעורר אותו, ״קדימה שלא נאחר את האוטובוס״ הם יצאו מבית הקפה כמעט נתקלים בשחורי השיער האחרים, או יותר נכון ג׳יסאנג כמעט.
הם מיהרו לתחנה לא מסתכלים לאחור.
🟠••🚦••🟠
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020