~3~

385 43 0
                                    




🟢••🚦••🟢




״היי ליקס, מצטער שלא התקשרתי אתמול הייתי עסוק בלא למות על הדרך לשיעור״ אמר ג'יסאנג בדרכו באותו הבוקר לתחנת האוטובוס.

״מקווה שלא, אני צריך עוד משהו שיגיד לי לא להביך את עצמי מול כל התלמידים״ צחק פליקס גורם לשני לצחקק. הנער פנה ברחוב לכיוון הכביש. הוא הלך לכיוון הכפתור אך נעצר כשראה את שחור השיער לוחץ עליו כבר והולך אחורה.

׳הוא כאן כל בוקר?׳ שאל את עצמו ג'יסאנג וקיבץ את גבותיו, הוא חיכה בצד.

באותו הבוקר היה לו זמן לשים עדשות והוא לא היה צריך לזרוק על עצמו בגדים מכיוון שסיים לסדר את הדירה ועכשיו הייתה מסודרת יותר מהיום הראשון ללימודים.

הוא הסתכל לכיוון שחור השיער שלא ידע את שמו, ביום הקודם הוא שם לב שלבש סוג של חליפה, אבל באותו היום הייתה לו חולצת צווארון כחולה לבנה, מכנס שחור ותיק גב שחור, הרגיל. הוא העביר יד בשערו גורם למצחו להיחשף, לחייו של ג'יסאנג התלהטו. ׳וואו הוא נראה טוב׳ חשב לעצמו.

האור התחלף ושחור השיער התחיל לחצות לפניו, הוא הידק את אחיזתו על הטלפון שלו ועבר את הכביש גם הוא, מאחורי הנער.

כשהגיע לתחנת האוטובוס הוא התיישב על הספסל הפנוי וחיכה בזמן ששחור השיער עמד, מרחוק הוא ראה דמות רצה לכיוון התחנה, שיער בלונדיני מתולתל מעט, חולצה שחורה גדולה ומכנס ג'ינס, נעלי ספורט ותיק.

״אמרתי לך לחכות״ הוא אמר, בקולו מבטא מוכר.

״אמרתי שאני לא מחכה יותר, לוקח לך יותר מדי זמן״ אמר שחור השיער.

הקול שלו היה גבוה משציפה מה שגרם לו לרצות להקשיב לו עוד.

״אכזרי ממש״ אמר הבלונדיני.

כשהאוטובוס הראשון הגיע הוא בדק את מספר הקו וכשגילה שהוא שלו ונעמד הולך לכניסה ומרגיש את שתי זוגות העיניים עליו אבל התעלם.

״הוא נראה כמו סנאי, אתה לא חושב?״ הוא שמע את השניים מדברים מכך שהדלת עדיין הייתה פתוחה, הנער הסמיק כמו צבע חולצתו, שהייתה חולצת פסים ארוכה בצבעי אדום ושחור.




🟢••🚦••🟢



Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now