~24~

317 31 13
                                    










🧣《-🍿-》🧣








"אז מה עושים?" שאל ג'יסאנג אחרי שנכנס לדירתו של מינהו.

באותו יום ירד גשם בחוץ והתחילה סופת ברקים ורעמים שהרעידה את כל הדירה גורמת לג'יסאנג לקפוץ כל כמה זמן. הוא ומינהו היו אמורים לצאת לאן שהוא אבל בגלל מזג האוויר הנוראי כשג'יסאנג הגיע לדירתו של הבוגר הם מצאו את עצמם עומדים כשסוני בידיו של הבלונדיני ומינהו במטבח.

"רוצה לבנות מבצר משמיכות?" שאל מינהו והיתהלך אל הצעיר עומד מולו עם ידיים שלובות.
"באמת?" עיניו של ג'סאנר אורו מצמד המילים.

"אפשר להזיז את שולחן הקפה בעיקרון ולצ'אן יש כל כך הרבה שמיכות פליז שלא יהיה קר," ענה מינהו עוקף אותו ופותח את המגירה מתחת לטלוויזיה. במגירה היו ערמה של שמיכות, הוא הוציא אותה וזרק אותה על הספה לפני שהזיז את השולחן הצידה.

ג'יסאנג הניח את החתולה והלך לעזור לשחור השיער בכך שהביא את הכריות. הם תלו את השמיכות הכי גבוה שיכלו ואז הכינו אזור ישיבה משמיכת פוך שמינהו הביא מחדרו.

"עכשיו אפשר לשים סרט ולהכין פופקורן," החליט ולפני שהתיישב רץ למטבח להכין את הדברים כשג'יסאנג התמקם בתוך המבצר החמים שהכינו להם. הוא לקח שמיכה מיותרת וכיסה את עצמו איתה בזמן שסוני מתיישבת בחיקו.

מינהו חזר אחרי כמה דקות אחדות עם קערת פופקורן ומה שנראה כמו תה חם, הוא הניח אותו בין שניהם והתיישב קרוב אל ג'יסאנג מעביר את ידיו למותניו של הצעיר ככה שישעין את גבו עליו.

"מה רואים?" שאל. ג'יסאנג עם סוני בחיקו משך בכתפיו כשמינהו החזיק את השלט ונכנס לנטפליקס מתחיל לעבור על הסרטים, השני נשנש את הפופקורן לפעמים מעביר אחד אחורה כדי שגם השני יוכל לאכול.

באחת הפעמים מינהו תקע אחד בין השיניים מסתכל על ג'יסאנג שנתן לו מבט של 'מה אתה רוצה עכשיו?' אבל מינהו אכל כל אחד ואחד בלי להעביר את המסר שרצה.

סוני החליטה שלא נוח לה יותר ועזבה את השניים לבד נותנת לג'יסאנג את החופש להחליף תנוחה לשם שינוי, הם בחרו את הסרט "שרלוק הולמס" עם רוברט דאוני ג'וניור.

זו הייתה הפעם הראשונה בה ג'יסאנג בילה את הלילה אצל מינהו מאחר ושניהם נרדמו במבצר השמיכות מכורבלים. גורמים לצ'אנגבין להגיע הביתה ולהחזיק את הצעקה שלו כשראה אותם, הוא סימן לצ'אן מאחוריו להיות בשקט גם כן. וכשראה את השמיכות שלו הוא עשה פרצוף מבולבל.

השניים עקפו את הסלון, סוגרים את האור מאחוריהם ונותנים לשניים לישון בשקט.








🧣《-🍿-》🧣








____________________________________

מאיפה החלק עם הפופקורן לקוח:

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now