🐱《-☕️-》🐱
ג'יסאנג חיכה על יד מעבר החצייה באותו סוף שבוע. הוא לא ידע לאן לוקחים אותו. כל מה שמינהו אמר זה, תלבש משהו חמוד.
משהו חמוד? מה זאת אומרת?
אז הנער פשוט החליט ללבוש את הסוודר התכלת האהוב עליו ולצפות שזה מספיק טוב, הוא העביר את ידו בעורפו כשראה את דמותו של מינהו הולכת לכיוונו, הוא לבש סוודר עם פסים, הוא היה קצת גדול עליו ממה שראה אבל הוא היה נראה ממש נוח לכירבול ככה.
מינהו הרים את ידו ונופף אל הצעיר שחייך אליו חיוך גדול.
"מוכן?" שאל לוקח את ידו של הבלונדיני בידו.
"למה?" שאל ג'יסאנג שלא ידע לאן הם הולכים."אתה תראה," מינהו קרץ ומשך את ידו איתו כדי שיעברו את הכביש וימשיכו ללכת ברחוב לתחנת אוטובוס שונה לגמרי מזו שהוא מכיר.
_
"יש יותר מדי ממך כאן," אמר ג'יסאנג מסתכל על החתולים מעבר לחלון הראווה של בית הקפה, על שפתיו חיוך, הוא חשב שכל חתול וחתול הוא חמוד, בדיוק כמו מינהו על ידו.
"קדימה," מינהו משך אותו לתוך בית הקפה, "תשב אני אזמין."
ג'יסאנג התיישב במקום ליד החלון, המקום היה מואר על ידי החלונות אבל הייתה הרגשה של בית ישן, היה נעים בפנים לעומת הקור של נובמבר. הבלונדיני הסתכל על האחד שהביא אותו לשם כשחבורה קטנה של חתולים הולכת אחריו, הוא צחקק לעצמו.
מינהו חזר עם שני ספלים של שוקו עם מרשמלו, הוא הניח אותם על השולחן והתיישב מול ג'יסאנג מסתכל על החבורה מולו מחכה לשחור השיער ללטף אותם ולתת להם קצת תשומת לב, אבל עיניו היו על ג'יסאנג שהסתכל עליהם.
"אתה מקנא בחתולים?"
"אולי," ענה."עם היינו בקפה סנאים גם אני."
"אין אחד כזה," ג'יסאנג הרים את הספל שלו והרגיש חתול על יד רגלו גורם לו לקפוץ מפחד. הוא הניח את הספל מהר והסתכל על החתול המתחכך ברגלו. "אז למה הבאת אותי לכאן?"מינהו משך בכתפיו ולגם מהשוקו שלו, "לא יודע, הרגשתי ככה."
"איך אתה יכול להרגיש ככה?" הפעם גם הוא לגם מהספל שלו ממשיך לשאול את הבוגר שאלות."עבדתי כאן לפני הסטודיו, זה מקום ממש נעים ונחמד. אז למה לא?"
ג'יסאנג הנהן, "באמת נעים כאן," הוא הסכים והרים את מבטו למינהו שהסתכל עליו מחייך.
"שמח שאהבת."נשמע מיאו ליד רגלו של ג'יסאנג שנית והוא קפץ שוב גורם לשוקו להישפך על הסוודר שלו, "נו באמת."
הדבר הבא שקרה זה שמינהו הביא לו את הסוודר שלו, הם יצאו מבית הקפה מחזיקים ידיים. השיירה לא עקבה אחריהם הפעם.
🐱《-☕️-》🐱
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Фанфикבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020