~25~

297 30 6
                                    










🦒《-📷-》🐿








פעם בכמה זמן היו מעדכנים את לוח המודעות בקמפוס והפעם הוסיפו פלאייר של הלונה פארק הפנימי של סאול. בעיקרון בניין ענק שבתוכו מתקנים, משחקי מחשב, סתם דברים כפיים לעשות וכשמינהו שלח לג'יסאנג צילום של הפלאייר שואל אותו עם הוא רוצה לבוא איתו לנסות את המקום. הוא לא יכל להגיד לא.

בסוף השבוע הזה אחרי ששניהם היו בטוחים שאין להם שום דבר אחר חשוב לעשות הם החליטו להיפגש על יד מעבר החצייה, ג'יסאנג לחץ על הכפתור כשמינהו הגיע לבוש בסווטשרט אפור גדול והוא עצמו היה לבוש בסוודר עבה.

"מתרגש?" של מינהו שהחזיק בטלפון שלו בידו.
"לא יודע, אני עדיין חושב על איזה סוג של אוזניים אני בוחר לך," חייך הנער.

האור התחלף והם התחילו ללכת, לפי המכשיר של מינהו שהראה להם לאן ה צריכים להגיע, הם היו צריכים ללכת לתחנת אוטובוס שונה.
"על איזה חשבת?"
"בהתחלה חתול, אבל אז הבנתי שזה אירוני מדי אז אני ממשיך לחשוב."
"לך יתאים סנאי."
"עם יש."

השניים העבירו את כרטיסי האוטובוס והתיישבו במושב אחורי פנוי.

_

המקום שרץ אנשים שהלכו לכל כיוון. הם נכנסו וראו שהרבה אנשים בכל הגילאים נמצאים במקום מה שגרם להם להיאנח שזה לא מקום ילדותי מדי.

"אני אוהב את אחד הזה," הרים מינהו קשת שעליה סנאי בקצהו, הוא שם אות על כובעו הלבן של ג'יסאנג שהסתכל במראה וחייך. כשראה את הסוגים של האוזניים הוא החזיק שני סוגים וניסה את שניהם על ראשו של שחור השיער.

בסופו של דבר החליטו באוזני הג'ירפה שהיו חמודים על ראשו.

אחרי שסיימו לבחור את הקשתות המשיכו ללכת ועלו על מתקנים כל עוד הם לא היו גבוהים מדי, שניהם פחדו מגבהים פחד מוות, בינם לבין עצמם, מזל שגם השני לא אהב.

"אוווו, היונג, בוא ניכנס לתא צילום," ג'יסאנג הצביע על הקופסא עם הווילון.
"אתה רוצה מזכרת נוספת?" מינהו גיחך וג'יסאנג הנהן, אז מינהו תפס בידו והם נכנסו לתא כשג'יסאג נכנס קודם ומינהו על יד היציאה.

הוא הכניס מטבעות והשניים בחרו במסגרת נחמדה לפני שהמצלמה התחילה לספור אחורה.
בתמונה הראשונה שניהם עשו סימן וי באצבעותיהם. בתמונה השנייה פרצוף ברווז, או לפחות מינהו עשה אחד, ג'יסאנג רק מילה את לחייו באוויר.

בתמונה השלישית הם רק חייכו ובתמונה האחרונה מינהו החליט לנשק את לחיו של ג'יסאנג, המצלמה תופסת אותו עם פרצוף של 'לא הייתי מוכן לזה'.

_

אחרי שביקשו את קבוצת התמונות פעמיים, לכל אחד מהם. ג'יסאנג מצא את עצמו בוהה בתמונה של הנשיקה.

אול בפעם הבא הוא ינשק אותו כמו שצריך, הוא תהה לעצמו מניח את ראשו על הכרית ומחייך.








🦒《-📷-》🐿








_____________________________

מאיפה הרעיון לקוח:

Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now