~12~

337 39 5
                                    




🟢••🚦••🟢




מינהו לחץ על הכפתור כדי שיתחלף הרמזור וכדי לעבור, לאחר שהגיע לצד השני של הכביש ובא להיכנס לבית הקפה הוא שמע שתי קולות חזקים צועקים אחד על השני מאחוריו.

״תמהר״

״רגע״

״ג׳יסאנג אני ארצח אותך״

״תתפוס אותי קודם״

״אנחנו נפספס את הרמזור״

״זה באשמתך״

הקולות נרגעו לאחר שהדלת נסגרה מאחוריו, ״היי היונג״ אמר היונג׳ין שקרא לו מהתור.

״בוקר״ אמר מינהו והצטרף אליו.

הדלת נפתחה.

״זה לא הדבר הכי מביך שקרה לי״ היונג׳ין ומינהו הסתכלו על השניים שנכנסו, הקולות שלהם היו בטון רגיל לא כמו מקודם.

״מה? הפעם הזאת שהיית צריך ללבוש קרופ טופ לבית הספר ביום של בלי תלבושת?״ אמר הנער עם השיער החום.

״אנחנו לא מדברים על זה״ אמר הבלונדיני. מינהו הרגיש את מחשבותיו רצים כמו רכבת הרים. ׳קרופ טופ?׳ הוא יכל לדמיין את זה.

״איך אני יכולה לעזור לכם?״ שאלה המוכרת.

״אייס אמריקנו פעמיים״ אמר מינהו והגיש לה את הכרטיס שלו. הוא הבטיח להיונג׳ין קפה בסוף השבוע.

באותו זמן הם הכינו כמה מנות מהמשקה ככה שהיא הגישה להם את הכוסות והם זזו משם ומתיישבים על יד אחד החלונות הפנויים.

״אני מרגיש כאילו כל האנרגיה נשאבה ממך וחזרה כשראית אותו נכנס״ הקניט אותו היונג׳ין, מסתכל על הבלונדיני עם פרצוף הסנאי.

״דיברנו על זה הוואנג״ מינהו שלח לו מבט רוצח שהרתיע אותו. הם הקשיבו לשניים מזמינים.

״מה אתה רוצה מיני?״ שאל הבלונדיני.

״כרמל מקיאטו״ ענה השני.

״אוקי, כרמל מקיאטו חם אחד ושוקו קר אחד בבקשה"

״האן ג׳יסאנג וקים סונגמין אתם מתים״ נשמע קול מהכניסה, נער נוסף נכנס הולך לכיוון השניים, היה לו שיער שחור ומה שנראה כמו גשר?

״איזה סוג של דרמה זאת?״ שאל היונג׳ין ושתה מהקפה שלו.

״לא יודע, אני רק תוהה מי זה מי״ אמר מינהו בלי לחשוב. היונג׳ין נאנח.

״היי אייני״ אמר הגבוה.

״היי? היי!? מה עם, אני בעיר? באתי לבקר? קים סונגמין, אתה מרושע!״ אמר ׳אייני׳.

״היי אייני״

״היי ג׳יסאנג״ אמר וחזר לגבוה מבניהם.

׳האן ג׳יסאנג? שם חמוד לנער חמוד׳ מינהו חייך.

הוא ידע את שמו סוף סוף!




🟢••🚦••🟢



Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now