~10~

335 41 6
                                    




🔴••🚦••🔴




״כשאמרנו שאנחנו מבלים את ראשון ביחד לא התכוונתי שאתם יכולים לתשאל אותי שאלות שכאלה״ התלונן מינהו.

הוא ישב על הרצפה בזמן שצ׳אנגבין על הספה על יד כריס ומצידו השני של השולחן היונג׳ין.

״רק שאלתי מי היה זה שנופפת לו אתמול?״ חזר צ׳אנגבין.

״אף אחד״ מינהו הרים את גבותיו הבעתו ב׳תעזוב אותי בשקט׳.

״קדימה מינהו, מאז תחילת הלימודים אתה חולם, אתה אף פעם לא כזה... רך״ אמר היונג׳ין והרים את ידיו, הגבוה שכב על הרצפה בצד השני של שולחן הקפה.

״זה לא עניינכם״

״אתה אפילו יודע מה השם שלו?״ שאל כריס.

״ל-לא״ הוא גמגם. אבל זו הייתה האמת, בכל בוקר הוא קיווה לראות את הנער אבל הוא לא הגיע וכשהבחין שהוא בעצם חולה מזה שראה אותו קונה את המשקה החם ואפילו מגיע לחנות הנוחות כדי לקנות דברים. הוא היה נראה עייף ומתוח, אפילו קצת חיוור.

״אתה ממש פחדן״ אמר היונג׳ין.

״אני יכול לשבור אותך עם הירך שלי אז תיזהר״ מינהו הרים את אצבעו לכיוון הצעיר מבניהם.

״קינקי ולא תודה״

״אז כריס-״

״תפסיק לקרוא לי כריס״

״אז כריס, איך היה המפגש אתמול?״

כריס גלגל את עיניו, השם שלו היה צ׳אן בעיקרון אבל מינהו קרא לו כריס מאז ומעולם, מה שגרם לו לתהות למה הוא עדיין מתלונן, זה משהו שמתרגלים אליו די מהר.

״היה נחמד בסך הכל, יש סטודנט חדש שנה ראשונה, מסתבר שגם הוא רקדן״

״איך קוראים לו?״ שאל צ׳אנגבין.

״לי פליקס״

״נשמע מוכר״ אמר מינהו מנסה להיזכר איפה שמע את השם לאחרונה, ואז הוא נזכר, בשבוע הקודם כשהלכו לבית הקפה בבוקר הוא שמע את המוכרת קוראת בשם הזה.

״מוכר?״

״הוא היה בבית הקפה באחד הימים, אני לא יודע איך הוא נראה אבל״ ענה מינהו.

״הוא מדבר הרבה ויש לו קול עמוק, בערך כל המפגש הוא הסתכל בשעון כי חבר שלו חולה, מסכן, הרבה סטודנטים חולים עם השינוי במזג האוויר״

פליקס, בית קפה, חולה.

מינהו היה בטוח שאיכשהו יש קשר לנער הסנאי.




🔴••🚦••🔴



Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now