🍣《-🥢-》🍣זה היה אחר צהריים של לימודים כשג'יסאנג החליט שנמאס לו להישאר בדירה שלו ולצאת, אבל פליקס בילה עם באנג צ'אן ועוד כמה חברים שלהם מהחבורה הבינלאומית וג'ונגאין ביקר בבית.
לפי ההודעה האחרונה שלו ממינהו הוא למד, הנער נשכב על גבו ונאנח, הוא היה משועמם והיה צריך תשומת לב של מישהו, אבל שקיבל הודעה מלא אחר מאשר מינהו הוא קפץ על רגליו וחטף את הטלפון מהשולחן חוזר למיטתו ונשכב על בטנו פותח את הצ'אט שלהם.
_
מינהו: אתה אוהב סושי?
ג'יסאנג: זו אפילו שאלה?
מינהו: אני אקח את זה ככן.
ג'יסאנג: אתה קונה לי סושי?
מינהו: כן, אבל אני צריך את הכתובת שלך בשביל זה.
ג'יסאנג: ******
מינהו: בדרך!
_
ג'יסאנג הסתכל על הדירה, היא לא הייתה כל כך מבולגנת אבל הנער קם ממיטתו וסידר מהר לפני שהבוגר דפק על הדלת ונכנס עם חבילה גדולה של סושי.
"זה לא היה יקר כמו שחשבתי," אמר מינהו והניח את החבילה על השולחן.
"סושי לא יקר? אתה בטוח שהוא טוב?" הצעיר נעמד על ידו והסתכל מעבר לכתפו, ביטנו התחילה לקרקר."אמא שלי המליצה לי על המקום, אז הוא על בטוח טוב."
"אז אוכל," ג'יסאנג רץ למטבח והוציא שני זוגות של מקלות אכילה ממתכת מביא אותם לשולחן על יד החלון מגיש אחד לשחור השיער."מה שלומך?" שאל מינהו אחרי שהתיישבו.
"המוח שלי נמס," ענה ג'יסאנג ולקח רול במקלות שלו, "חוץ מזה שחשבתי שאף אחד לא פנוי היום."
"אממ, אחרי השיעור האחרון הבנתי שאני רוצה לבלות איתך קצת זמן אז ארוחת ערב זה רעיון טוב," סיפר מינהו על היום שלו."זה נשמע אכזרי."
"מאוד, שלוש שעות של לשבת ולבהות בחמש סוגים שונים של לב, סבל אמיתי, אבל מעניין מאוד.""תרצה להישאר אחר כך עוד קצת?" שאל הבלונדיני מחייך חיוך מובך, הוא לא רצה שמינהו יחזור הביתה כל כך מהר אחרי האוכל.
"עם זה יעשה ישמח אותך אז למה לא."
החיוך של ג'יסאנג גדל. כיוון שאחרי האוכל, אחרי שזרקו את החבילה הריקה והניחו את מקלות האכילה בכיור השניים התכרבלו על מיטתו של הצעיר.
"בפעם האחרונה נרדמנו," מינהו ניזכר ביום בו בנו את מבצר השמיכות.
"כן, הבוקר היה קצת מביך אבל היה לי ממש נחמד. והאוכל היה גם טעים."
"למרות שהיית צריך לעזוב מוקדם בגלל פליקס?""אולי זה פחות, אבל בכל מקרה היה לי ממש כיף לבלות איתך את הלילה."
"תרצה שאשאר?""אתה רוצה?"
"למה לא? זה לא שלא ישנו ביחד לפני כן," מינהו צחקק וג'יסאנג הצטרף אליו.שניהם שמחו להישאר קרוב ככה. מינהו נשק למצחו של ג'יסאנג לפני שהסתכלו אחד לשני בעיניים מתחילים להירדם לאט לאט.
🍣《-🥢-》🍣
______________________
(חלק זה מבוסס על הפעם הזאת בה השניים הלכו לאכול סושי ושילמו עם כרטיס האשראי של אמא של מינהו, רק שהסושי לא היה יקר כמו שציפו אבל הוא כן היה מצוין)
(הסיפור הראשון)
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fiksi Penggemarבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020