🟠••🚦••🟠
״מישהו נראה פורמלי היום״ אמר צ׳אנגבין שישב במטבח של הדירה עם המחשב שלו, מינהו בדיוק יצא מחדרו לבוש בחולצה שחורה חלקה מוכנסת למכנס מחויט ובלייזר אפור ארוך על כתפיו.
״ארוחת צהריים עם ההורים שלי, הם החליטו שיהיה נחמד עם כולנו ניפגש לאכול מה שאומר שהם עומדים לנסות לשדך אותי עם מישהי שוב״
״אתה הגיי הכי גדול שאני מכיר, איך הם לא שמו לב?״
״הם עיוורים״ אמר מינהו ולקח את התיק השחור שלו, היה בו ספר לימוד ומחשב כי הם עמדו לקחת אותו מהקמפוס יותר מאוחר.
״תנסה לא לגרום לאנשים להתעלף״ קרא צ׳אנגבין כשבא הבוגר ממנו לצאת.
״אנסה״ נופף לו מינהו ואז סגר את הדלת אחריו.
בדרך כלל הוא היה משקיע יותר בלבוש אבל בגלל שידע מה הוריו מתכננים כבר, הוא לא ניסה אפילו.
עם היה מנסה, היה לו את הלבוש המתאים אבל הוא היה יותר חורפי מאשר סתוי, למרות שהסתיו בקוריאה קר וגשום.
מינהו הלך למעבר החצייה מקבל מבטים מאנשים על פניהם חלף, אנשים שפשוט עקבו אחרי צעדיו ואז הסתובבו כדי לדבר עליו או כאלה שהרימו את הטלפון ישר כשראו אותו.
הוא בדק את שעונו כשהגיע לשפת המדרכה.
ג׳יסאנג עמד שם לבוש רגיל, חולצה שחורה, ג'ינס קרעים וג׳קט בידו, תיק הגב שלו, הוא הרים את מבטו לעיניו של מינהו. מינהו נשבע שהוא שמע השתנקות מהכיוון שלו מה שגרם לו לצחוק
״אוהב מה שאתה רואה?״ למינהו לא הייתה שום בושה פשוט לשאול את זה, היה לו ביטחון עצמי גבוה וחבריו ידעו את זה עליו יותר טוב מאחרים.
״א-אממ״ נער הסנאי התחיל לדבר בזמן שהרמזור השתנה.
״חייב ללכת״ השלים ואז רץ לתחנת האוטובוס משאיר את מינהו לגחך מאחוריו ולעבור את הכביש.
אולי היום לא התחיל רע עד כדי כך.
הוא רק צריך לנסות להתחבר עם ג׳יסאנג יותר, לדבר איתו יותר. הוא התחיל לחבב את הנער המבוהל.
🟠••🚦••🟠
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanficבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020