🌷🍰🥢״תודה רבה,״ אמר ג׳יסאנג ולקח את השקית מידו של מוכר עוגות האורז, הוא הוציא אחת ושם אותה בפיו לפני שהסתובב לצאת מהמאפיה.
בעיקרון מינהו בדיוק הזמין לו אוכל אבל הצעיר היה רעב אחרי יום ארוך של עבודה. ״כמה זמן ייקח לאוכל להגיע?״ שאל בפה מלא.
״שעה וחצי, רוצה ללכת לראות את הפרחים בינתיים?״
הנהון.אותו הפארק על יד האוניברסיטה היה מלא בערוגות פרחים ועל הדשא מלא חרציות קטנות הגורמות לו להיראות בהיר יותר באור השמש האביבי.
לא היה צורך במעילים כשהשמש הייתה בחוץ אבל גם לא בהכרח היה חם מדי, למרות שהיה די לח החוץ אבל היי, אני רק מנסה להיות מציאותית כאן.
״קיבלתי בקשה להיות מפיק ללהקה חדשה,״ אמר ג׳יסאנג מספר על היום שלו, זה היה בבוקר כשהלך לקחת כמה מסמכים שצ׳אנגבין הוציא, הוא קיבל טלפון מאחת מחברות המוסיקה הגדולות שסיפרו לו על להרה חדשה שהם מוציאים ומחפשים מפיק שיתחיל איתם את הדרך. המפיק שהיה נרגש שהתקשרו אליו לא אמר ׳כן׳ ישר, למרות שזו הצעה טובה. אלה התחיל לשאול שאלות בקשר לעבודה הזו, הוא לא סתם מבזבז עבודה קשה שלו על נתינת זכויות לחברה. כמובן שאותו אדם שדיבר איתו היה אחד המנהלים של הלהקה החדשה ביקש להיפגש עם המפיק ולדבר על העבודה, רק כאן ג׳יסאנג הסכים. זו הייתה התחלה של תהליך.
״חתמו אות על שלושת המיני אלבומים הראשונים שלהם.״
״אתה מתרגש?״
״מנסה לא להראות את זה, אבל אהי שמח על ההזדמנות.״
״אתה מתחיל משהו חדש, זה תמיד מרגש,״ מינהו לקח עוגת אורז מהשקית שהוא החזיק וג׳יסאנג תפס בזרועו נותן לו לאכול אבל גם נשאר קרוב להעלות כמה שיותר כשעברו על פני קבוצה של אנשים בדרך הצרה.״יותר טוב מלמכור שירים זה בטוח. כאן אני באמת מקבל קרדיט מלא,״ הצעיר קפץ במקומו וחייך, מינהו כמעט הפיל את העוגה שלו.
״אז איזה אירוע משנה חיים קרה לך בזמן האחרון?״״כתבתי את המבחן הראשון שלי לסמסטר הזה והצלחתי לגרום לכמה סטודנטים עקשנים לעבור אותו לשם שינוי. חוץ מזה אני די בטוח שהם ממש אוהבים להתעלם מהעובדה שאני מגיע לעבודה עם טבעת נישואים, אני מבין שטבעות זה באופנה אבל באמת.״
חיוכו של ג׳יסאנג נעלם על זה, ״מה עם תשתמש בסיפורים מהחיים שלנו בשיעורים, זה יכול להפוך שיעור למעניין, אנשים זוכרים דרך סיפורים אישיים, לפחות זה מה שאמא שלי ניסתה לעשות כשהעזרה ללמוד למבחנים בתיכון, זה עבד. הם גם ירדו לך מהגב וגם יגדילו את הממוצא בכיתה,״ הציע, גורם לבעלי לנשק אותו על הלחי על הרעיון.ג׳יסאנג רק הסמיק, לא היו לו עוד עוגות בשקית שלו בשביל להסתיר את המבוכה בזמן שאכל ומינהו צחקק על ידו. הם המשיכו ללכת בזמן שמינהו נותן לג׳יסאנג את העוגה האחרונה בשקית שלו ואז משלב את אצבעותיהם ביחד ממשיכים לעשות את הסיבוב הארוך בפארק.
זה עד שקיבלו את ההודעה על האוכל שהגיע לבניין והתחילו לרוץ בשביל שעדיין יהיה אפשר לאכול אבל מפסיקים אחרי שתי שניות כי למי יש כוח לרוץ בערב כזה. ככה שהם אכלו את האוכל שלהם בדירה קצת פחות טוב מבחינת הגשה משחשבו אבל ממש טעים.
זה היה אחר צהריים נחמד.
🌷🍰🥢
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020