Luku 1.

3.2K 61 26
                                    

POV: Aleksi
Minua on juuri pyydetty osaksi Blind Channel- bändiä, enkä epäröinyt hetkeäkään liittymistä. Teimme juuri yhdessä biisin "Timebomb" ja se oli menestys. Rakastin joka hetkeä työskennellessämme yhdessä, sillä minussa oli musta aukko, jonka tämä bändi täytti.

Perjantai Aamu:
Herään kahdeksalta herätykseeni, sillä sovimme treenit aamulle. Ensimmäiset treenit virallisena bändin jäsenenä! Olen niin innoissani, että pomppaan suoraan sängystä ylös, kun olen aukaissut silmäni. Valmistauduin töihin lähtöön: mm. söin aamupalan ja kävin suihkussa. Nappasin avaimet pöydältä ja lähdin kohti studiota mustalla kiallani.

Studiolla:
Parkkeeraan autoni Tommin auton viereen parkkipaikalla. Astun ulos autostani ja soitan Joonakselle, sillä minulla ei ole vielä studion avaimia.

Aleksi: Jou! Tuutko avaa oven?
Joonas: Joo Niko tulee.

Hymähdän ja lähden kävelemään kohti ovea, jonka hetken kuluttua Niko avaa minulle. Kävelen Nikon kanssa sisälle studioon, jossa moikkaan jätkiä ja istahdan pöydän ääreen.

Niko: Hei nyt kun kaikki on täällä ni voitais vähän näyttää Aleksille mein kesken eräsii biisei! Niko hihkasee.

*Skip työpäivä*

Joonas: "Heihei nyt ku on perjantai ni olisko perinteinen baari nyt töitten jälkeen?"
Vastaamme kaikki myöntyvästi tuolle blodille kikkara päälle, joka kierii pitkin studion lattiaa.

Lähdemme kohti bändin vakkari baaria, jossa on jo melko paljon porukkaa. Vilkaisen Ollia, joka on mennyt jo tilaamaan meille bisseä.
Istahdan sohvalle, jolle kohta Ollikin kipittää juomiemme kanssa.

Olli: "Mun vuoro tarjota tänään!" Tämä huutaa.
Joonas: "No hemmetti! Siinä tapauksessa tänään lähtee!" Joonas huutaa niin lujaa, että koko baari kuulee.
Niko: "Jonsku Ponsku kannattaisko ottaa ees kerranki vähä rauhallisemmin, ettei sua nyt taas heitetä täältä ulos niska perse otteella!" Niko naurahtaa.

POV: Niko
En juonut tänään niin paljon kuin muut jätkät. Ajattelin, että olisi parasta jos yksi jätkistä edes tietäisi missä päin maailmaa oikein menemme.
Olen juuri saanut raahattua kaikki jätkät kotiini nukkumaan, joka on aikamoinen saavutus. Joku ehdotti minulle facebookissa Joonaksen pistämistä talutushihnaan viihteellä, joten vältyimme etsintäreissulta kokeillessani tätä vinkkiä. Joonas ei tosin ollut hirveän iloinen, mutta ei se sitä enää huomenna muista onnekseni.
Kotonani kaikki menivät heti oitis nukkumaan: Joonas rysähti suoraan sänkyyni, kysymättä mitään. Tommi taas meni sohvalle, johon kohta Aleksi rysähti myös. He nukkuivat vierekkäin, kieltämättä oli kaunis näky. Laskin heidän päälleen viltin ja kurkkasin vierashuoneeseen, jossa nukkui Olli, ja Joel oli sitten taas puoliksi sängyllä ja puoliksi lattialla niin, että hänen päänsä roikkui lattiaa vasten. Naurahdin ja menin nukkumaan sänkyyni. Olin niin väsynyt, että unohdin Porkon nukkuvan siellä.

————————————————————————
Sanoja: 380
Tää eka luku oli ehkä vähän tylsä ja perus, mut lupaan et tää muuttuu kokoajan jännemmäks;) Opettelen vasta kirjottamaan näitä tarinoita, et älkää heti tuomitko mua:D

♡Blind Channel In The World ♡Where stories live. Discover now