POV: Aleksi
Herään aamulla aikaisin hirveään meteliin. Varmaan Joonas siellä riehuu. Katsahdan puhelimeni näyttöä katsoakseni kelloa. 07:00. Mitä ihmettä se tähän aikaan tekee hereillä? Olen saanut nukuttua vähän yli tunnin. Tommi vielä nukkuu. Hänellä on ihmeelliset unenlahjat, melkein yhtä hyvät kuin Ollilla. Nousen ylös sängystä ja kävelen rappuset alas.Aleksi: "Mitä ihmettä sä tähän aikaa teet hereillä? Kello on vittu vasta seittemä" Parkaisen.
Joonas: "Ei väsytä enää. Nukuin niin hyvin Nikon vieressä!" Tuo huutaa pirteänäHuokaisen ja lässähdän pehmeälle harmaalle sohvalle. Pistän silmäni kiinni ja nukahdan heti.
POV: Joonas
Nukuin yöllä niin hyvin, ettei minua väsytä yhtään. Vaikka kello onkin vasta 06:45. Katseeni pysähtyy vieressä olevan miehen kasvojen kohdalle. Hymyilen pienesti. Onneksi Niko ei ole hereillä, sillä olen varmaan punainen kuin tomaatti. Katson hetken aikaa tuota nukkuvaa söpöä Nikoa. Nousen hiljaa sängystä herättämättä Nikoa. Päätän kokeilla näin heti aamusta Ollin aamujoogaa. Hän on nimittäin lähettänyt meidän bändin whatsapp ryhmään jooga liikkeitä. Kaikki ei suju ihan ohjeiden mukaisesti, nimittäin kaatuilen välillä naamalleni.Aleksi tulee yhtäkkiä rappuset alas vihaisen näköisenä. Upss taisin herättää sen. No mitä pienistä. Tuo lysähtää sohvalle nukkumaan ja päätän lopettaa joogaamis yrittämiseni siihen. Ehkä tämä jooga ei ole ihan minun lajini. Menen tekemään itselleni aamupalaa ja istahdan terassille katsomaan puhelintani.
Katos, mattsoni on laittanu storyynsa jotain, vaikka sovimmekin sometauosta. Mitä ihmettä tuo on tehnyt vielä viiden aikaan hereillä? Selailen fanien ediittejä ja nauran niille. "Miksi kaikki shippaa mua ja Nikoa?" Naurahdan. Tosin oltaishan me aika söpö pari, ajattelen.
*Skip 2h*
POV: Niko
Herään n. yhdeksän aikaan. Huomaan, että Joonasta ei näy missään. Juoksen rappuset alas ja huomaan pöydällä lapun"Niko, Tein sulle aamupalaa. Oon terassilla. T: PoRko"
Hymähdän ja otan Joonaksen tekemän aamupalan mukaan terassille, jossa Joonas jo istuukin.
Niko: "Mitäs sä hereillä jo teet? Oli aika kiva yllätys kyl, pakko myöntää" Niko hymähtää.
Joonas: "Nukuin sen verran hyvin ettei enää väsytä"
Niko: "Aina ihmeen hyvin saat nukuttua mun vieressä" Niko naurahtaa.Punastun taas kuin tomaatiksi. Ja valitettavasti Niko myös huomaa sen. Eli hän taitaa tietää, että tykkään siitä. Voi paska..
Niko: "Ei sun tarvii mun seurassa punastua" Tuo sanoo rauhallisesti.
Hymähdän ja en sano mitään. Otan leivästäni haukun ja olen viemässä astioita tiskikoneeseen. Yhtäkkiä tunnen jonkun käden omallani. Niko kääntää minut ja yllättäen suutelee minua. Yllätyn niin paljon, että en ehdi edes tajuamaan mitä tapahtui ennen kuin tuo irtautui.
Niko: "Voidaa pitää tää mein salaisuutena, jooko?" Tuo kysyy hymyillen söpösti.
Miten tuolle voisi sanoa edes ei. Vastaan takaisin hymyllä ja vien astiat pois. Yritän käsitellä pääni sisällä, että mitä juuri tapahtuo. Tykkääkö Niko siis minusta? Eihän hän edes tiedä, että olen homo? Mutta luulin itse Nikoakin heteroksi.
Tappelu pääni sisällä keskeytyy kun muut alkavat heräilemään.
———————————————————————
Sanoja: 440
YOU ARE READING
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...