Luku 116.

378 32 9
                                    

En sanonut että mitä smuuttia tulossa..
———
Pov: Niko
Katson aviomieheni kirkkaisiin silmiin. Ne ovat kaunein asia maan päällä. Ennen minulla oli melko paljon unionglmia, mutta Joonaksen seurassa saan aina heti unen päästä kiinni. Tiedän, että olen turvassa. Tiedän, että minulla on hyvä olla.

Joonas huomaa tuijotukseni ja hymyilee minulle samalla laittaessaan huulilleen sinistä labello-merkkistä huulirasvaansa. Nyt lumen tultua huulet ovat normaalia kuivemmat, joten sitä joutuu ostamaan monta purkillista. Vai miksi niitä mahdetaan sanoa? No mutta kuitenkin se ei ollut pääpointti, vaan se, että tuon huulet ovat paljon houkuttelevamman näköiset rasvan korostaessa niiden muotoa. Huulten pehmeyden näkee kilometrien päähän.

Joonas laittaa huulirasvan korkin takaisin paikoilleen ja laskee sen yöpöydälleen. Minullakin on oma rasvani, täysin samanlainen kuin rakkaallani. Joonas kävelee minun luokseni ja painaa huulensa omilleni. Huulet ovat tosiaan pehmeimmät, mitä olen koskaan tuntenut. Maistan tuon rasvan maun hänen irtaantuessa minusta. Sopivasti samalla rasvoittuivat minunkin huuleni. Hymyilen.

Pari tuntia on kulunut. Olemme vain istuneet sohvalla viltti päällä juomassa kaakaota, seurana kaikkien rakastama palvelu, Netflix. Olemme laittaneet kaakaon sekaan myös vaahtokarkkeja ja kermavaahtoa, hänen lemppariaan. Joonas makaa kainalossani ja välillä hörppii omasta mukistaan, jolloin hänen huulensa ovat ihan suklaassa. Välillä saan puhdistaa ne. Katsomme jotakin jouluelokuvaa, nimeä en muista nyt tähän hätään. Ei sillä niinkään ole edes väliä, seura ja elokuva ovat molemmat hyviä. Seura kuitenkin vielä parempi. Pidämme molemmat paljon juhlapyhistä, silloin saa vain pysähtyä ja rentoutua.

Joonas laskee mukinsa pöydälle ja katsoo minua hymyillen. Hän ottaa kaukosäätimen pöydältä ja sammuttaa television. "Ai etkö haluu kattoo enää?" "Voidaan jatkaa sitä myöhemminki." Nyökkään tuolle vastaukseksi.

Joonas nousee hajareisin syliini. "Vai tällästä."
Hän nyökkää minulle ja alkaa suutelemaan kaulaani. Huuliltani pääsee nautinnollisia huokauksia hänen osuessa herkkään kohtaani. Joonas irtautuu minusta hetken kuluttua ja katsoo minua silmiin. "Viime kerrasta on ihan liikaa aikaa jo..", hän kuiskaa korvaani. "Onks joku vähä kiimane?", virnistän. Hän nyökkää minulle ja ottaa paitani helmasta kiinni. Tuo vetää sen pois ja asettaa kätensä kyljilleni. Ne huokuvat lämpöä ja rakkautta.

Hänen kätensä seikkailevat paljaalla rintakehälläni. Tuo laskeutuu suutelemaan sitä rauhallisesti. Suljen silmäni ja annan hänen vain tehdä rauhassa työtään. Hänen seurassaan voin aina olla oma itseni. Tiedän hänen rakastavan minua.

Joonas nousee päältäni pois ja tulee sohvan eteen polvilleen. Vyöni alkaa kilisemään, jolloin avaan hieman silmiäni. Hän saa vyön pois ja alkaa avaamaan housujeni nappia sekä vetoketjua. Autan häntä hieman nousemalla ylös, jotta housut saataisiin helpommin pois päältäni. Istun takaisin sohvalle niiden levätessä jossakin päin huonetta, jonne Joonas ne laski.

Hän aukaisee hieman jalkojani erilleen ja tulee niiden väliin. Tuo alkaa hyväilemään minua boksereideni päältä, joka saa minut ihan kovaksi. Joonas virnistää ja puristaa haarovälistäni, jolloin huuliltani pääsee pitkä nautinnollinen huokaus.

Hän vetää bokserini kokonaan pois ja katsoo minua hymyillen. Hän suukottaa taikasauvaani hellästi samalla katsoen minua. Käteni vaeltavat tuon pörröisille blondeille hiuksille. Joonas pitää siitä, että pidän hänen hiuksistaan kiinni, joten tälläkin kertaa siis teen sen.

Joonas alkaa ottamaan minulta suihin rauhalliseen tahtiin. Huuliltani pääsee nautinnollisia huokauksia tuon nopeuttaessa tahtiaan.

Joonas irtaantuu minusta ja yrittää tasata hengitystään. Katson tuota hymyillen hänen pyyhkiessään suupieliään. Sydämeni pamppaa nopeasti, joka on ihan normaalia. Joonas nousee ylös ja vetää itseltään paidan pois. Katson tuota samalla hänen riisuuntuessa. Hän on vain niin täydellinen.

Joonas riisuu housunsa myös pois, jolloin kummallakaan ei ole enää mitään päällä. Katson Joonasta virnuillen tuon istuessa hajareisin päälleni. "Mites kortsu ja liukkari?"
"Ei me tarvita niitä." "Mut ei olla tehty tätä hetkee ni se sattuu enemmän", väitän vastaan. Haluan vain, ettei rakastani satu meidän tuleva aktimme. Joonas nyökkää minulle ja nousee pois päältäni. Hän kipittää makuuhuoneeseen ja tulee takaisin pelkän liukkarin kanssa.
"Kortsut oli loppu mut onneks tätä oli." Hän sanoo samalla tullen takaisin syliini. No kai tämän kerran voimme ilman suojaa mennä, kumpikaan ei ainakaan voi tulla raskaaksi.

Hän aukaisee tuubin korkin ja levittää sitä hieman kalulleni. Tuo vetää sitä pari kertaa, tiedätte ihan hyvin miksi. Joonas pyyhkii kätensä minun kylkiini. Se ei haittaa ollenkaan, koska kuitenkin menemme kohta suihkuun.

Joonas nousee ja laskeutuu sitten kaluni päälle. Hän jää siihen hetkeksi aikaa totuttelemaan, kunnes alkaa liikkua hitaasti ylös ja sitten taas alas.. Hän vetää päällemme sohvan selkänojalta viltin suojaksi, vaikka emme välttämättä sellaista edes tarvitsisi, mutta Joonas on paljon itsevarmempi, kun on jotain mihin turvautua jos joku sattuukin ilmaantumaan paikalle.

Huone täyttyy nautinnollisilta huokauksilta. Huomaan Joonaksen hieman väsyvän, jolloin nostan hänet makaamaan sohvalle. Nyt teen yksin kaiken työn, mutta se ei haittaa, koska äsken Joonas oli se. Suutelen samalla tuota ja välillä huuliltamme pääsee huokauksia toisen huulia vasten. Olohuoneen pöydällä palaa edelleen aikaisemmin sytyttämämme kynttilä, joka tekee tunnelmasta romanttisen..

Menen Joonaksen viereen makaamaan samalla yrittäen tasata hengitystäni. Levitän viltin kriittisten alueidemme kohdalle ja katson Joonasta hymyillen. Annan hänen poskelleen pienen pusun. Tuo oli täydellistä.

"Toinen kierros suihkussa..?"

♡Blind Channel In The World ♡Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora