Kiitos ihan sikana 4K lukijoista❤️
—
POV: Niko
Olemme joutuneet Joonaksen kanssa kuuntelemaan nyt jonkin aikaa noiden puuhia, molemmat meistä on melkein sammumispisteessä, mutta kuitenkin siinä tilassa, että tiedostamme mitä tuolla hytissä tapahtuu. Pian Joonaksella menee hermot ja hän huutaa: "VITHUH PANKHAA JOSAI MUALA!!" Pian perään kuuluu Ollin huuto: "Sori Sori, aiheutitte mulle traumat eilen ni nyt on tein vuoro.." katsomme Joonaksen kanssa toisiamme ja pian kuulemmekin ääniä ja tunnemme veneen heiluvan. "Joo eiköhä vedetä lisää viinaa et sammutaa. Ei tässä metelissä nukkua muuten pysty.." huokaan. Otamme Joonaksen kanssa kossu pullon käteen ja alamme vetää sitä. Pian Joonas sammuukin, ja käännän hänet kyljelleen, jottei hän tukehdu kieleensä. Menen myös kyljelleni tuon viereen ja sammun ilmeisesti myös.*aamulla*
POV: Olli
Herään aamulla huutoon: "missä vitussa me ollaan?!" Tunnistan äänen kuuluvan Porkolle ja nousen ylös. Oho! Tuli vähän itsellenikin yllätykseksi, että olemme keskellä jotain järveä. Herätän Kirilin ja alamme sitten ahkerasti selvittämään, että missä helvetissä me olemme. Kukaan meistä ei sitten tajunnut edes ottaa puhelinta mukaan. Hetken pohdinnan jälkeen lähdemme veneellämme kohti mökkiä, toivottavasti.*skip 30min*
Näemme vihdoin taas mökkimme kaukaa. Parkkeeraamme veneen laiturin viereen ja hyppäämme laiturille veneestä. Otamme tavaramme mukaan, sekä Nikon, joka näyttää hieman huonovointiselta. Kävelemme sisälle jossa meitä tuijottaakin jo vastassa monta silmäparia. "Öö juu moro.." nauran. "Missä helvetissä te oikee olitte?!" Aleksi ihmettelee. "No siis veneilees, ettekö muista?" "Ainii voi perse.."Joonas kantaa Nikon makuuhuoneeseen ja jää tuon luokse ilmeisesti, sillä hänestä ei kuulu mitään. "Meniks ne heti panee?" Santeri huutaa. Kerron Nikon olevan hieman huonovointinen, joten he varmaan ovat menneet suoraan nukkumaan. Tai ainakin Niko.
Koska olen kiva ihminen, menen keittämään noille kahdelle teetä. Pian kävelenkin lämpimät kupit kädessä heidän huoneeseensa ja ojennan Joonakselle teen. "Onks täs hunajaa?" Joonas kysyy. Nyökkään ja lasken myös Niko teen pöydälle, sillä tuo nukkuu nyt. "Pitäiskö kuume mitata?" Joonas kysyy. "Varmaan kannattais.." ja lähden etsimään kuumemittaria. Hetken etsintöjen jälkeen löydän tuollaisen kirilin matkalaukusta. Miksi ihmeessä hän on pakannut kuumemittarin mukaan? Kohautan olkapäitäni ja vien mittarin Joonakselle joka alkaa mittaamaan Nikon kuumetta. Pian kuuluukin pieni piippaus ja Joonas katsoo mittaria. "Voi helvetti. 38,5"
"No kannattiko siellä kannella nukkua?" "No ei varmaa, mut ei ollu kyl muitakaa vaihtoehtoi ku teillä oli vähä vauhdikkaampi yö siel hytis.." "ainii voi vittu.." änkytän. "Mee sääki nyt nukkuu tonne lämpimän peiton alle, ettet itekkää tuu kipeeks, ku säki olit kuitenki yön siellä ulkona." Hymyilen.
Joonas hörppäsee teestään ja kömpii sitten peiton alle Nikon viereen. Varmistan, että heillä on kaikki hyvin ja lähden sitten heidän huoneesta sulkien oven perässäni. Selitän muille tilanteen ja he vain nyökkäilevät minulle. Katsomme jotain leffaa ja puolet nukkuvat. Eilen oli kieltämättä aika rankka ilta. Olisi kiva vähän tietää mitä täällä mökillä vielä tapahtui ollessamme poissa. Taino, itseasiassa parempi ehkä etten tiedä edes..
*skip ilta*
POV: Tommi
Emme ole tehneet mitään järkevää nyt illalla. Huomenna lähtisimme mökiltä, sillä olemme olleet täällä jo melkein viikon. Joonas ja Niko nyt vissiin nukkuivat yönsä ulkona ja Niko on nyt kipeänä. Joonaksesta en ole ihan varma. Päätän viedä heille molemmille Aleksin tekemää lämmintä keittoa ja kaakaota.
"Hei, täs ois vähän ruokaa.." kuiskaan. Molemmat heistä alkoivat heräilemään ja pian he olivatkin jo innoissaan ruuan kimpussa, jopa Niko, joka näytti hieman kalpealta.Annan heidän syödä nyt rauhassa ja hetken päästä menen takaisin. Otan astiat mukaani ja vien ne tiskikoneeseen. Niko ja Porko ilmeisesti menivät takaisin nukkumaan sitten. Ensin kuitenkin mittaan Porkonkin kuumeen, 37,5 vain onneksi. Tuon molemmille vielä vesilasit ja särkylääkkeet odottamaan yöpöydälle ja sitten menen jo itsekin nukkumaan, sillä minun pitää olla hereillä huomenna ajaessani kotiin täältä mökiltä.
Kömmin Lauran viereen sänkyyn ja halaan tuota. Hän hymyilee minulle ja jatkan tuon halausta, kunnes painan huuleni tuon omille. "Nuku hyvin.." kuiskaan. "Aina sun seurassa.."
———————————————————————
Sanoja: 611
Oho oho mitä, Tommi ja Laura?
BINABASA MO ANG
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...