Pov. Niko
Pidän Joonaksen kädestä kiinni ja kävelemme hämärää katua pitkin kohti kotiamme. Korvissani soi ainoastaan kenkien alla narskuvat soratien kivet. Kieltämättä tuo ääni on joskus todella rentouttavan kuuloista, ja joskus taas hermoja raastavaa. Katu on aivan tyhjä. En kyllä edes ihmettele, onhan nyt keskiyö. Normaalit ihmiset ovat jo tähän aikaan nukkumassa, mutta kuka nyt normaali haluaa olla. En ainakaan minä tai kukaan muukaan bändin jätkä. Olemme normaaleista kaukana.Miten edes luokitellaan normaali ihminen? Sellainen joka herää aamu kahdeksalta virkeänä herätyskellon soittoon ja aloittaa positiivisin mielin päivän askareensa. Kuulostaa karmivalta. Jos joku oikeasti on tuollainen, hän on kaukana normaalista. Yleensä ihmiset ainakin täällä Suomen maalla torkuttavat niin pitkään kuin on suinkin mahdollista. Ehkä normaaleja ihmisiä ei vain ole olemassa. Jokainen on omalla tavallansa erityinen.
"Nikoo..", kuulen Joonaksen äänen vierestäni.
"Nii mitä?" "Että aukaseks jo ton ulko-oven?", Joonas kysyy ja osoittaa edessä olevaa kotimme ovea. Miten ihmeessä olemme jo täällä? Olen ilmeisesti ollut niin ajatuksissani, että en edes huomannut olevamme jo perillä. No mikäs siinä, aina joskus kannattaa vähän syvällisiä miettiä. Suosittelen lämpimästi jokaiselle."Aa joo..", naurahdan ja nappaan avaimet taskustani. Avaan oven ja päästän ensimmäiseksi Joonaksen peremmälle. "Naiset ensin." "Haista vittu." "Mäki sua." Menen itsekin sisälle asuntoon ja vedän oven perästäni kiinni. Ennen kuin ehdin edes tekemään mitään, Joonas työntää minut seinää vasten ja tarkkailee huuliani. Hetken kuluttua hän painaa ne omilleni intohimoisesti. Tuo näykkäisee alahuultani, jolloin raotan huuliani automaattisesti. Joonaksen kieli löytää tiensä suuhuni ja tekee siellä tutkimusmatkaa.
Kielari kestää kauan. Ainakin se tuntuu siltä. Työnnän Joonasta hieman kauemmaksi, kun loppua ei tunnu olevan näkyvissä. Saan tuolta kihara hiuksiselta kitaristilta kysyvän ilmeen.
"En ehtiny ottaa ees kenkii ja takkii pois", naurahdan ja alan riisumaan niitä. "No pistäppä vähän vauhtia, haluun jo panna sua." "Vai että semmosta", virnuilen. Joonaksen poskille nousee pieni puna, jolloin hän kääntää päänsä toiseen suuntaan, jotten näkisi sitä. Taisi olla jo liian myöhäistä.Saan vihdoin kengät ja takin riisuttua, jolloin menen Joonaksen luokse. Otan varovaisesti hänen leuastaan kiinni, ja käännän kasvot kohti omiani. "Sä punastuit", kuiskaan tuon korvaan. "No kai nyt ku oot niin seksikäs."
"Sähän se tässä oot." Joonas hymyilee ja painaa huulensa omilleni. Tällä kertaa tilanne ei eskaloidu kielariin, vaan rauhalliseen, rakkauden täyteiseen suudelmaan.Joonas työntää samalla minua hellästi taaksepäin. Peruutan makuuhuoneeseen ja hän kaataa minut sängylle makaamaan. Puren huultani. Joonas tulee hajareisin päälleni ja tarkkailee jälleen kasvojani. Yritän suudella häntä, mutta Joonas menee vain kauemmaksi minusta. Katson tuota ihmeissäni. Pian hän kuitenkin ottaa paitani helmasta kiinni ja vetää sen pois päältäni. Se saa uuden paikan huoneen lattialta, jota tulee kohta koristamaan useampi muukin vaatekappale.
Tunnen yhtäkkiä Joonaksen huulet kaulallani. Ne alkavat tekemään pieniä punaisia muistomerkkejä. Hän löytää herkän kohtani nopeasti ja alkaa imemään sitä rajusti. "Mhh.. Joonashh.." "kuulostaa hyvältä", tuo virnuilee ihoani vasten. Hän siirtyy tekemään samaa rintakehälleni. Näytän kohta varmaan ihan dalmatialaiselta.
Joonaksen käsi aukaisee samalla housujeni vyötä. Huohotan hiljaa tuon edelleen jatkaessa fritsujen tekoa. Pian housut löytävät paikan lattialta paitani vierestä. Joonas hyväilee minua boksereiden päältä, joka saa seisokkini heräämään. Uskon, että hänenkin omansa alkaa tekemään kohta elonmerkkejä. Ainaki parempi olisi niin. "Mmhh.. voiks olla nopeempi", anelen tuon kiusatessa tuskallisen pitkään. "Tänää mä määrään tahdin", hän kuiskaa ja näykkäisee korvalehteäni. "Vai mitä?" Nyökkään vastaukseksi. Onhan se kiihottavaa kun Joonas on dominoivalla päällä, mutta enemmän tykkään itse olla siinä roolissa.
Hän vetää viimein bokserini pois ja ottaa kalustani kiinni. Joonas alkaa vetelemään hitaita vetoja sen päällä. Painan pääni patjaa vasten ja huohotan hiljaa. Miten tuo voikin tuntua noin hyvältä? Joonaksella on selkeästi joku taika kosketus. Aina se saa minulle aikaan hyvän olon.
Hän nopeuttaa hieman tahtia. Painan silmäni kiinni nautinnosta. Yhtäkkiä Joonas kuitenkin lopettaa. Avaan silmäni ja katson tuota ihmeissäni. "Kui.." "Shh.. en antanu lupaa puhua", tuo kuiskaa. "Haluun kuulla sut." Nyökkään pienesti ja yritän tasata hengitystäni. Kuitenkin kohta taas mennään, joten melko turhaa tämä on.
Joonas kurottautuu suutelemaan minua vatsalle, joka aiheuttaa minulle pientä kihelmöintiä. Hän antaa paljon pieniä pusuja ja vilkaisee välillä kohti kasvojani. Tuo laskeutuu kokoajan alemmaksi tekemään tuttavuutta ihoni kanssa, kunnes saavuttaa kriittisen alueeni. Hän ei kuitenkaan koske siihen heti, vaan jää tekemään fritsua reidelleni juuri sen viereen. Voi kunpa hän vain menisi suoraan asiaan.. alkaa olemaan jo aika tukalat paikat tuota komeutta katsellessani.
Joonas vilkaisee minua ja virnistää. Ilmeisesti hän huomasi tukalan tilani. Hän ottaa kalustani kiinni, jonka seurauksena huuliltani pääsee nautinnollinen huokaus. Tuo menee lähemmäksi tutuksi tullutta taikasauvaani ja pyörittää kieltään sen kärjen päällä. Puristan peittoa käsissäni ja huohotan raskaasti. Joonas tarraa käsillään kiinni reisistäni ja ottaa miehuuteni kokonaan suuhunsa. Suljen silmäni nautinnosta. Hän alkaa liikuttamaan päätään hitaasti haaroissani. Käteni löytävät paikan tuon blondeista hiuksista. Tukistan niitä hellästi. "Mhh.. Joonashh.." Huohotukseni koventuessa Joonas nopeuttaa tahtia. Tuntuu kuin hajoaisin. Olen kaivannut aviomieheni kosketusta. Viime kerrasta on liian pitkä aika.
Hän nopeuttaa kokoajan tahtiaan. Tunnen lähestyväni huippua, ja tuo ilmeisesti huomaa sen nopeuttaessaan vielä enemmän. Huoneessa kaikuu vain minun tuottamat nautinnolliset äänet. Juuri kun olen tulossa, Joonas irtaantuu minusta ja nousee ylös.
"Hei mä olin just tulos.." "Enkö mä kieltäny puhumisen?" "Ööh joo.." "No kannattaa sit olla hiljaa tai mä autan sua siinä." Nyökkään pienesti.Joonas kävelee yöpöydän laatikon luokse ja nappaa sieltä käteensä jotakin. Ilmeisesti kortsun ja liukkarin. Hän tulee takaisin luokseni ja katsoo minua hymyillen. Tuo riisuu omatkin vaatteensa pois, jolloin vihdoin saan itsekin hyvää silmäruokaa. Hän avaa kortsun paketista ja rullaa sen kalunsa päälle. Tänään ilmeisesti minä olen se bottom. Noh ei kai tässä muitakaan vaihtoehtoja ole, saatoin joskus luvata Joonakselle roolien vaihdon. On tämä varmasti ihan kivaa vaihtelua.
Joonas laittaa liukkaria parille sormellensa. Katson tuota ihmeissäni, kunnes tunnen ne sisälläni. Painan silmäni kiinni ja huohotan raskaasti. Joonas virnuilee ja alkaa liikuttamaan hitaasti sormiaan sisälläni.
"Ahmm.. Joonashh.." Hän hymyilee tyytyväisenä ja vetää ne kokonaan ulos minusta.Hän avaa liukkarituubin uudelleen, mutta tällä kertaa laittaa sitä kalunsa päälle. Tuo vetää pari vetoa sen yllä ja pyyhkii kätensä minun kylkiini. "Siihe sitte pyyhit." "Shh.. edelleenki mä määrään..", hän hymyilee ja tulee samalla sekunnilla varoittamatta sisälleni.
Hän odottaa hetken, jotta pystyn totuttelemaan pieneen kipuun. Onneksi se muuttuu kohta nautinnoksi. Nyökkään Joonakselle merkiksi, jolloin hän alkaa liikkumaan hitaasti sisälläni.
"Ahh Joonashh..", huokaisen. Joonas virnuilee ja nopeuttaa tahtiaan. Puristan hellästi lakanaa. Tuo nopeuttaa kokoajan tahtia ja siirtyy suutelemaan minua samalla. Miten tämä voikin tuntua näin hyvältä? Harvoin tässä roolissa olen tälläistä tunnetta saanut.Joonas nopeuttaa tahtiaan lisää ja ottaa kalustani kiinni. Hän vetelee samalla nopeita vetoja, joka saa minut lähes sekoamisen partaalle. Huokailen tuon huulia vasten. Tunnen saavuttavani huippua ja ilmeisesti Joonaskin huomaa sen. "En oo antanu lupaa tulla." "Pliish.." "Ei vielä." Hän alkaa liikkumaan sisälläni vielä nopeampaa ja pian tunnen hänen laukeavan kortsuun. "Nyt säki voit tulla." Tulen samalla sekunnilla tuon kädelle ja huohotan raskaasti. Hän tulee ulos minusta ja vetää kortsun pois. Tuo sitoo sen ja heittää sujuvasti roskiin. Yritän tasata hengitystäni ja katson tuota hymyillen. Joonas hymyilee minulle takaisin ja tulee makaamaan viereeni. Hän ottaa minut lusikkaan ja silittää hiuksiani. "Mä rakastan sua." "Mäki sua."
Sanoja: 1155
Joo anteeks et on ollu taas tauko kirjottamisesta, teen täs samal muuttoo ni ei oo ollu mitenkää aikaa😩Saitte nyt hyvitykseks vähän pidemmän osan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Blind Channel In The World ♡
FanficOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...