POV: Niko
Alan heräilemään. Huomaan makaavani sohvalla ja Joonaksen olevan päälläni. Olemme ilmeisesti eilen tähän nukahtaneet. Joonas nukkuu vielä. Silitän hennosti hänen pörröisiä hiuksiaan.Hetken kuluttua Joonas alkaa siristämään silmiään. "En kai herättäny?" "Herätit mut ihan hyvä vaan." Nyökkään ja katson Joonaksen kauniita silmiä. Ne ovat niin ihanan väriset. "Mitä katot?", Joonas naurahtaa. "Sun silmiä." Joonas nousee päältäni ja vetää minutkin ylös sohvalta. "Nyt on mein aika mennä suihkuu." "Jaahas. Oisin halunnu viel nukkuu.." "Et saa." Joonas ottaa kädestäni kiinni ja alkaa raahaamaan minua väkisin kohti kylpyhuonetta.
Joonas alkaa riisumaan minua, koska en itse jaksa. Tai jaksan mutta esitän etten jaksaisi. Se on hauskaa. Joonas heittää vaatteeni pyykkikoriin ja riisuu myös itsensä. Hän tönäisee minut suihkun alle ja laittaa sitten sen päälle. "Hyi vittu tää on kylmää", valitan ja laitan kädet suppuun. "Oho se onki aika kylmällä", Joonas naurahtaa ja laittaa suihkun lämpimälle. Katson häntä vain vihaisena, kun tuo tulee viereeni suihkun alle. "Työnsit niiku mut tänne kylmän suihkun alle ja sit säädät lämpimälle ennen ku ite tuut." "Testasit sen veden mun puolesta. Ilkeetä." "No jos mä voisin vaikka hyvittää sen..?" "Et voi." "Kyllä mä voin.. en ehkä kokonaa mut ainaki tulee parempi mieli." Joonas alkaa pesemään minua. "Nyt ei pelkät pesut riitä." "Jahas."
Joonas työntää minut seinää vasten ja katsoo kroppaani. Hän saa katseellaan minut jo heti ihan kovaksi. Joonas naurahtaa ja siirtää katseensa kohti kasvojani. Hän tulee lähemmäksi ja näykkää korvaani. "Nyt saat kyllä sellasta kyytiä mitä et oo ennen nähnykkää.." Puren vain huultani ja katson tuota. Hän antaa huulilleni pienen pusun ja siirtyy sitten heti suutelemaan kaulaani. Tai no ei sitä kyllä suuteluksi voi sanoa, koska tuo on aika rajulla päällä. Huokailen hiljaa Joonaksen nimeä. "Kovempaa." Katson tuota ihmeissäni, mutta alan sitten tekemään työtä käskettyä. Olen kohta varmaan ihan kivan liilan värinen.
Tunnen Joonaksen käsien vaeltavan alaselälläni ja niiden menevän alas päin. Hänen kätensä pysähtyvät perseeni kohdalle ja hän puristaa sitä. "Tiesiks et sulla on hyvä perse." "Enpä oo paljoo kattellu omaa persettäni", naurahdan. Joonas nostaa minut yhtäkkiä syliinsä. Selkäni on edelleen kylmää seinää vasten. "Mitä sä teet?", naurahdan ihmeissäni. "Aion kuule olla top tänää." "Mitä vittua ei käy, sä oot tän suhteen bottom." Joonas vain pudistaa päätään ja tulee rajusti sisälleni. Irvistän kivusta. "Kyl se kohta helpottaa.. Mä joudun kokemaan ton joka kerta." Joonas alkaa liikkumaan sisälläni nopeasti. Pian kipu muuttuu täydeksi nautinnoksi. Huokailen Joonaksen nimeä aika lujaa. Ennen kin Joonas tulee, hän vetäytyy pois sisältäni. Onneksi. Minä en ole vielä tullut.
Joonas irtaantuu minusta ja alkaa pesemään itseän. "Hei sulla jäi hommat kesken", katson tuota vihaisena. Joonas siitää katseensa kohti ongelmaani ja naurahtaa. "Voit itekki hoitaa sen." "Mut sun piti hyvittää mulle se ku työnsit mut kylmän veden alle." Joonas katsoo minua mietteliäänä eikä sano mitään. Hän tulee polvilleen eteeni ja pyörittää kieltään miehuuteni päällä. Käteni löytävät paikan Joonaksen hiuksista.
"No eihän se ollu ees paha olla bottom..", Joonas naurahtaa. En vastaa hänelle mitään. "Saat jatkossaki olla." "Ei." "No mäki haluan välillä painaa sua." "Okei okei, voidaan vuorotella sitä roolia."
Tulemme vihdoin pois suihkusta. Varmaan kiva vesilasku tulossa. Puen vain jotkut vaatteet päälleni ja heitän vaatekaapista Joonaksellekin jotain päälle pantavaa. "Vittu mun perse on kipee.." Joonas naurahtaa ja läpsäsee minua perseelle. "Hei!" "Hupsiis" Katson Joonasta vihaisena ja menen keittiöön keittämään kahvia. Tunnen Joonaksen halaavan minua takaapäin. "Anteeks jos tapoin sen. Oot säki kyl tappanu mun aika useesti." "Oon ollu hellä sulle. Mut en valita, olihan toi aika kivaa.." "No hyvä sitten." Joonas antaa pusuja niskaani. "Sun kaulas on kivan värinen, suosittelen hupparia sit ku mennää sairaalalle." Käännyn katsomaan kohti Joonasta. Oon ihan pahoinpidellyn näkönen.
Kaadan kuppiin kahvia ja laitan siihen joukkoon hieman maitoa. Olen juuri hörppäämässä siitä, kunne Joonas ottaa kupin kädestäni ja juo siitä. "Kiitos rakas." "Tiesiks et oot aika ilkee ollu tänää", naurahdan samalla ottaessani uutta kuppia hyllystä. Joonas vain kohauttaa olkapäitään ja istuu sohvalle.
Lähdemme vihdoista viimein sairaalalle päin. Kello näyttää jo yhtä. Lauraa saisi mennä jo katsomaan. Kävelemme sairaalalle ja menemme suoraa tietä hänen ovensa eteen, jossa Olli istuu tuolilla. "Moro Olli!" Joonas tervehtii häntä vähän turhankin iloisena. Olli kohottaa katseensa lattiasta ja huomaan kyyneliä valuvan hänen poskiaan pitkin. Katsomme hätääntyneenä toisiamme kohti.
———————————————————————
Sanoja: 708
Sori ku ei oo tullu parii päivää uutta osaa, mulla on ollu aika paljon sävellys hommii viime aikoina ni en oo ehtiny juurikaa kirjottaa
ESTÁS LEYENDO
♡Blind Channel In The World ♡
FanficOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...