Tän osan piti tulla jo eilen, mut henkilökohtasten syiden takii laitan sen nyt vasta aamulla. Kiitos, anteeksi ja hyvää huomenta teillekki🥰
——
L A U A N T A I
POV: Aleksi
Hirveä krapula. Tuli vähän juotua eilen liikaa. Alan availemaan pikkuhiljaa silmiäni. Katsahdan ympärilleni nopeasti. Tämä ei ole kotini. Hieron käsillä kasvojani ja käännyn. Kylkeni osuu jonkun lämpimään kehoon, en uskalla katsoa kenen se on. Yleensä en kännissä ole kovinkaan seksuaalinen, joten ihmettelen, miten olen päätynyt edes tähän. Hetken ajatuksieni kanssa kamppailun jälkeen päätän katsoa tuon kasvoihin. Olli.Onneksi se on vaan Olli. Mutta entä Kiril? Pian Kiril sulkee vessan oven ja hyppää sänkyyn.
"Ai katos mein junioriki hereil." Hän naurahtaa. "No hehheh, mitä helvettiä eilen tapahtu." "Sen ku tietäis." "Miks vitus oon täällä." "Nyt en kyllä osaa vastata tohon.."Huokaisen ja olen nousemassa ylös sängystä. Kuitenkin tajuan pian, että olen alasti. "Missä vitussa on mun vaatteet?" Sanon turhautuneena. "No voi vittu." "Mitä?" "Tais meillä olla aika raju ilta kolmistaan." "Täh?"
"No ei mullakaa ollu aamulla ku heräsin ja ei näköjää Ollillakaa oo. Siitä päättelin."Olli alkaa tekemään heräämisen merkkejä ja Kirilin katsoessa tuota menen pukemaan nopeasti. "Ai vittu mun pää." Olli valittaa.
"Meni vähä lujaa eilen." "Ai vähän.. hetkonen.. mitä Aleksi tekee täällä?" "Ööö... sen ku tietäis.."Pian Olli tajuaa, että hänen vaatteensa ovat jossakin muualla kuin hänen päällään. Hän vetää peittoa paremmin päälleen. "Öö mitä vittua..?" "No sitäpä." "Siis mitä helvettiä me eilen tehtii..?" "En ees haluu tietää, oltii iha vitun kännissä."
"Hei kattokaa iigee!" "Mitä?" "Joel ja Carla on menny kihloihin."
POV: Joonas
Herään jostain minulle tuntemattomasta paikasta. Menen paniikkiin, sillä tajuan olevani jossakin muualla kuin kotonamme. Täällä on viileää. Ja hieman kosteaa. Katsahdan ympärilleni ja silmäni osuvat nukkuvaan Nikoon. Vihreää. Olemme puskassa. Vittu jes.Nousen ylös ja herättelen Nikoa. Tuo alkaa näyttämään elonmerkkejä. "Niko me taidettii olla pikkuse kännis.." "Hirvee hedari. Hetkonen... missä helvetissä me ollaan?"
"Puskas." "No voi vittu. Susta en yllättyny mut itestäni yllätyin." Niko nauraa.Nousemme ylös ja esitämme vastaantulijoille olevamme vain aamulenkillä, vaikka olemmekin ihan vihreitä ja märkiä. Yöllä siis satoi hieman. Niko avaa google mapsinsa ja sitten alamme paikantamaan itseämme. "Öö Joonas.." Niko sanoo ja katsoo puhelintaan.
"Mitä?" "M-me ollaan venäjällä." "TÄH?!"
"No ollaa venäjäl täs jossai lähel Suomen rajaa." "Miten helvetissä tää on ees mahollista?"Menemme Nikon kanssa jonkun hotellin eteen. Kaivelen farkkujeni taskuja ja löydän onneksemme lompakkoni. Menemme sisään hotelliin ja pahoittelemme sitä, että meillä ei ole huonevarausta. Saamme kuitenkin huoneen, sillä hotelli oli kuulemma aika tyhjä tällä hetkellä. Menemme suoraan huoneeseemme ja sitten suihkuun.
POV: Tommi
Herään omasta kodistani. Menen suoraan keittiöön ja otan burana purkin. Nappaan sieltä yhden buranan ja juon vettä päälle. Lasken vesilasin tiskipöydälleni ja menen sitten olohuoneeseen. Menen sohvalle makaamaan ja vedän viltin päälleni. Sitten ilmeisesti nukahdan.*skip 2h*
Herään uudelleen. Päänsärkyni on loppunut onnekseni. Nousen ylös istumaan ja kurotan puhelimeeni, joka lepää sohvapöydällä. Avaan sen ja laitan meidän whatsapp ryhmään viestiä.Hottikset:
Mikko: Onnea!
Joonas: Ei kellään oo synttäreitä idiootti..
Olli: Onks Joel ja Carla menny kihloihin mitä?!
Joonas: Täh?
Mikko: Kato sen story tyhmä
Joonas: jaa.
Joonas: OMG
Niko: Huomenta vaa teillekki
Vilma: Ihana sormus!
Joel: 🥰
Aleksi: Huomenta huomenta
Tommi: Tiesin jo😉
Niko: No olisit meille kertonu!
Tommi: osaan pitää salaisuuden
Tommi: Mites muuten tein loppu ilta/aamu on menny? Te jotka olitte baaris
Joonas: Siitä ei keskustella..
Olli: Nyt kiinnostaa. Kerro!
Niko: No mä ja Joonas herättii aamulla puskasta jossai Venäjäl
Vilma: nii että mitä että?
Joonas: Nyt ei keskustella asiasta enempää😡
Tommi: ookei. Mites muut?
Aleksi: Mä, Olli ja Kiril tultii nukkuu Ollin luokse
Tommi: Itekki nukuin kotonani onneks
Vilma: sammuttii Marian kaa baarii ja sit joskus lähettii vetää sieltä sen luokse
Joel: On täällä sviitissä kyllä ihana sänky..
Joonas: Täh?! Ootteks jossai vitun sviitissä?
Carla: Kyllä kyllä🥳
Niko: epää! Ei muuten pidetä treenei tänää ku yritetää päästä takas suomee.
Joel: takas suomee? Missä vitus te ootte?
Joonas: Venäjäl.
———————————————————————
Sanoja: 642
VOUS LISEZ
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...