POV: Joel
Herään sviittimme valkoisilta pehmeiltä lakanoiltani Carlan vierestä. Muistan eilisen päivän ja minua alkaa heti hymyilyttämään paljon. Olen nyt kihloissa. Silitän Carlan hiuksia ja tuokin alkaa heräilemään.
"H-huomenta.." tuo sanoo käheällä äänellään.
"Huomenta rakas." Annan pusun tuon pehmeille huulille. "Ai noinko nopeesti sä vaan sun tulevaa vaimoa pussaat..?" Carla virnuilee. Annan hänelle kunnon suudelman ja sitten nousen ylös sängystä. "Tänään on vaikka mitä tekemistä." Hymyilen. Carla nyökkää ja nousee ylös sängystä.Huoneemme oveen koputetaan ja menen avaamaan sen. Takana seisoo hotellin työntekijä, jolla on mukanaan kaunis kärry, joka on täynnä kaikenlaista aamupalaa. Otan kärryn ja tuo lähtee. "Ai tällästäkö tää sviittielämä on?" Carla katsoo lumoutuneena aamupalakärryä. Hymyilen hänelle vastaukseksi ja sitten alammekin syömään jo aamupalaa.
"Hei pitäiskö mein laittaa tosta sormuksesta kuvat kummanki ig storyyn, saatais vähä porukka hämmentyy, varsinki jätkät ku Tommiki on ainut niistä joka tietää tästä." Kysyn ja katson Carlaa silmiin. "Joo todellaki!" Hän huudahtaa ja ojentaa puhelimeni minulle. Otan kuvan hänen vasemmasta nimettömästä ja laitan sen ig storyyni. Sitten otan Carlankin puhelimella kuvan tuosta ja laitan sen hänenkin storyyn. Carla tulee syliini istumaan ja sitten katselemme viestejä yhdessä. Pian meidän whatsapp-ryhmäkin alkaa heräilemään.
Hottikset:
Mikko: Onnea!
Joonas: Ei kellään oo synttäreitä idiootti..
Olli: Onks Joel ja Carla menny kihloihin mitä?!
Joonas: Täh?
Mikko: Kato sen story tyhmä
Joonas: jaa.
Joonas: OMG
Niko: Huomenta vaa teillekki
Vilma: Ihana sormus!
Joel: 🥰
Aleksi: Huomenta huomenta
Tommi: Tiesin jo😉
Niko: No olisit meille kertonu!
Tommi: osaan pitää salaisuuden.Nauramme viesteille ja sitten saamme vamhemmiltammekin onnittelut. Vastaamme niihin lyhyesti ja avaamme sitten instagramimme, mikä on räjähtänyt taas käsiin. Luemme parit viestit. "Hei Onnea teille! Ootte kans taas iltasanomissa." Katsomme Carlan kanssa toisiamme ja nauramme. Miksi päädymme joka jutusta nykyään iltasanomiin?
Avaan tuon piinaavan uutis sovelluksen ja luen ykkös artikkelin otsikon. Joel Hokka ja hänen tyttöystävänsä kihloissa! "Etpä oo enää mun tyttöystävä, vaan kihlattu." Hymyilen tuolle.Pistämme puhelimemme pois, sillä kokoajan tulee jotakin viestiä. "Mitäs sanoisit jos mentäis seuraavan yllätyksen pariin..?" Kuiskaan tuon korvaan ja silitän hänen poskeaan. "En malta odottaa.."
Otan Carlan syliini ja kannan hänet kohti sviittimme makuuhuonetta. "Tätä yllätystä varten pue sun bikinit ja laita kylpytakki päälle." Carla nyökkää ja alkaa vaihtamaan. Vaihdan myös itsekin uimashortsit päälleni ja haen kylpyhuoneesta kaksi valkoista kylpytakkia. Puemme ne ja myös samanlaiset hotellin släpärit. Sitten kävelemme käsikädessä kohti kylpylää."Pari hierontaa." Carla sanoo astuessamme hieronta tilaan. "Nyt vaan nauti kulta.."kuiskaan ja menemme molemmat vierekkäisille hierontapöydille. Pian kaksi hierojaa tulee ja pidämme koko hieronnan ajan toistemme käsistämme kiinni.
Kokovartalo hieronnan jälkeen meille laitetaan kasvonaamiot ja hierojat alkavat hieromaan tarkemmin meidän jalkojamme. "Tää tulee kyllä tarpeeseen.." Carla sanoo rentoutuneena. Hieronnan jälkeen menemme yhdessä saunaan, joka on varattu vain minulle ja Carlalle. Välillä menemme myös käymään porealtaassa ja sitten käymme taas saunassa.
*skip 2h*
"Kiitos rakas.. tää oli ihanaa." "Vain parasta sulle." Lähdemme kylpylästä takaisin huoneeseemme. Laitan sviitin kortin lukijaan ja avaan oven. Päästän ensiksi Carlan sisälle ja sitten tulen itsekin peremmälle. Vaihdamme vaatteemme ja sitten menemme vain makoilemaan sohvalle. Pian molemmat meistä nukahtaa.Herään jonkin ajan kuluttua, kun Carla herää. Päätämme tilata huonepalvelusta kaikenlaisia herkkuja tänne, pidämme leffaillan. Hetken kuluttua huoneen oveen koputetaan ja sitten käyn hakemassa herkut. Asettelen ne sohvapöydälle ja sitten otan Carlan päälleni makamaan ja katsomme elokuvaa.
———————————————————————
Sanoja: 530
Myöhemmin tänää tulee viel lukuu muitten jätkien aamusta
STAI LEGGENDO
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...