| Timeskip: viikko |
T O R S T A I
POV: Olli
Vähän yli viikon päästä on Joonaksen, Nikon, Joelin ja Carlan häät. Olemme kaikki todella innoissamme. Minunkin kuumeeni laski lopulta pari päivää sitten ja sain vähän korjattua asioita Kirilin kanssa. Emme kuitenkaan eronneet ja yritämme uudelleen, ehkä. Juttelimme pitkään hänen luonaan, kun olin taas terve. Hän kertoi omista mokistaan ja lupasi, että antaisi minulle vielä toisen mahdollisuuden, mikäki itse haluaisin vielä yrittää. Olen ihan sekaisin tunteiseni kanssa. En haluaisi satuttaa kumpaakaan, Kiriliä tai Aleksia. Tiedän kuitenkin, että jompaakumpaa sattuu lopulta.Aleksi on ollut viime aikoina todella huomaavainen minua kohtaan, mutta niin on myös Kirilkin. Äh, miten helvetissä voin pitää kahdesta eri ihmisestä samaa aikaan yhtä paljon. Minun pitäisi vain selvittää nyt tunteitani. Haluan saada selkoa siitä, että mikä on itselleni parasta. Vai onko kumpikaan? Tuntuu hirveältä valita kahden ihmisen väliltä. Tai mitä jos en valitse kumpaakaan? Ei. En voi tehdä niin. Satuttaisin sitten molempia, yksikin on jo ihan liikaa. Miksi olen ajanut itseni tähän tilanteeseen?
Tänään on kuitenkin treenit normaalisti. Olen koko viikon yritellyt vältellä Aleksia. Tuntuu pahalta, en haluaisi yrittää olla näkymätön hänelle, mutta en vain halua kohdata tuota juuri nyt.
Huokaisen ajatuksieni keskellä ja nousen ylös lämpimästä sängystäni. Menen suoraan lämpimään suihkuun. Vai pitäisikö mennä kylmään? Auttaisikohan kylmä vesi tunteideni kanssa? Ehkä valitsen kuitenkin lämpimän tälläkin kertaa niin kuin aina. Tuskin veden lämpötila tässä asiassa auttaa yhtään mitään.
Kuivaan itseäni suihkun jälkeen. Avaan kylppärini oven ja menen makuuhuoneeseen vaatekaappini eteen. Nappaan kaapista bokserit, mustat farkut ja mustan hupparin. Puen vaatteet päälleni ja menen keittiöön jääkaappini luokse. Avaan oven. Voi vittu. En ole taaskaan muistanut käydä kaupassa. Pudistan päätäni ajatuksilleni ja suljen jääkaappini oven. Otan lompakon, avaimet ja puhelimeni pöydältä. Otan naulakosta takin, jonka puen päälleni. Sujautan tavarat taskuihini ja laitan kengät jalkaan. Sammutan valot kämpästäni ja avaan ulko-oven. Astun ulos ja suljen oven perässäni. Testaan vielä, että ovi varmasti meni lukkoon.
POV: Joonas
Hyppelen treenistä ympäri innoissani muiden jätkien katsoessa minua. Viikko enää häihin! Viikko enää siihen, että minun ja Nikon suhde on virallistettu papereihin. En malta odottaa. Haluan viettää koko loppu elämäni hänen kanssaan.Treeneistä ei tule melkein yhtään mitään. Energia tasoni on yli 100. Miten Niko ja Joel eivät voi olla näin innoissaan häistä mitä minä olen. Okei, olen Joonas. Ihme jos en olisi innoissani. Kitara osuuttani ei äänitetä tänään, sillä alan aina vetämään vahingossa jotain ylimääräistä settiä välissä. Sormeni käyvät vähän ylikierroksilla. Päätämme vain äänittää Tommin rummut tänään. Laura on seuraamassa myös treenejämme, koska hänellä ei ole kuulemma tänään töitä ja kotona olisi ollut tylsää. Mikäs siinä.
"Koskas Lauran ja Tommin häät?" Intoilen ympäri studiota. "Ehkä ei nyt ihan vielä.." Laura naurahtaa. "Ei me ees asuta yhes viel."
Hän vinkkaa silmäänsä Tommille. "Okei. Keitän kahvii. Haluuks joku?" "Porko ei sulle kofeiinia." Niko sanoo päättäväisesti ja naurahtaa perään hänen ihanalla naurullaan. Meinaan aina itsekin revetä nauramaan, kun Niko nauraa. Ja niin onkin käynyt useasti."Koska saatte tietää vauvojen sukupuolet?" Jatkan kyselyä Lauralta. "rakenneultra on kuukauden päästä, joten sillon sit." Hän hymyilee minulle. Ihanaa, että Tommi on löytänyt elämäänsä noin ihanan ihmisen.
Olli on vaikuttanut koko viikon ajan hieman poissaolevalta, mutta en ole oikein viitsinyt kysyä häneltä, että mikä on. Jos olen liian tungoitteleva? Okei, mun on pakko tietää, yleensä hän ei ole yhtään hiljainen.
"Hei Olli, tuuks käymään tos?" Huikkaan Ollille, joka istuu sohvalla ja vain selailee puhelintaan. Olli nyökkää ja nousee ylös. Menemme eteiseen. "Onks kaikki hyvin?" Kysyn hieman huolestuneen. "On kait.. Kiril vaa sai tietää musta ja Aleksista. Oon ihan sekasin itteni kans. En mä tiiä kummasta tykkään enemmän.." Olli nyyhkyttää. Halaan tuota pitkään. "Kyl kaikki viel selkenee, usko pois. Ota omaa aikaa ja mieti vähän asioita rauhassa." Lohdutan. "K-kiitos Joonas.. mitä mä tekisinkään ilman sua."Lauantaina meillä olisi taas keikka pitkästä aikaan. Minua hieman jännittää, joka ei ole oikeastaan ihme. Lippuja on myyty ihan järkyttävän paljon, enemmän kuin yleensä. Meidän pitäisi vielä vähän häitä suunnitella, mutta eiköhän se siitä. Onneksi vanhempamme lupasivat auttaa.
———————————————————————
Sanoja: 661
Kummankohan Olli valitsee? Aleksi vai Kiril? Veikkauksia?
CZYTASZ
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...