Luku 30.

622 29 3
                                    

Ensinnäkin, pahottelen sitä, etten oo parii päivää julkassu mitää. Mul on ollu ihan sikana kaikkii koulujuttui, koska käyn kuitenki lukioo, missä on ihan hirveesti kaikkee töitä ja läksyjä. Yritän kuitenki joka päivä julkasta jotain. Toiseks, KIITOS IHAN SAATANASTI 3K LUKIJOISTA❤️OOTTE PARHAITA<3
——
POV: Carla
Olli on ollut pari päivää nyt luonani, hän on ollut niin ihana ystävä. En olisi ikinä kuvitellut löytäväni noin samankaltaista ja ihanaa ihmistä elämääni. Siis Joelin lisäksi. Ollilla ja jätkillä on tänään taas treenit, johon lupasin mennä mukaan. Toivottavasti muut eivät ala kyselemään mitään. Olen saanut pikkuhiljaa jo enemmän syötyä, mutten kuitenkaan normaalisti vielä. Myös arkiasiat tuntuu vaikeilta ja paikatkin ovat vielä hirveän kipeät. Haluaisin vain unohtaa tuon koko jutun, mutta en vain pysty siihen. Käyn ennen poikien treenejä lämpimässä pitkässä suihkussa. Olli on hirveän huolehtivainen, hän pariin otteeseen koputtelee kylpyhuoneen oveen ja kyselee oloani. Onhan se kiva tietää, että joku sentään välittää. Suihkun jälkeen puen collarit ja hupparin päälleni. "Hei syöks vähän ennen lähtöö, ettei vatsa murise sit koko aikaa treeneissä. Et varmaan oo valmis viel selittelee?" Olli kysyy. "Joo voin mä jonkun leivän syödä..." mumisen. Olli tekee minulle herrasmiehenä leivän, jossa on päällä juustoa, salaattia ja kurkkua. "Ei sun ois tarvinnu.." soperran. "Ei nii mut halusin nyt pitää huolta mun hyvästä ystävästä" Tuo hymyilee takaisin. Nappaan leivän käteeni ja alan haukkimaan sitä hitaasti. Jonkin ajan kuluttua saan leipäni syötyä ja Olli tulee halaamaan minua. "Oon niin ylpee susta.." tuo kuiskaa. Halaamme jonkun 5min, kunnes meidän pitää lähteä treeneihin. Nousen Ollin auton kyytiin ja tuo nousee myös kuskin paikalle. Minun asunnoltani ei ole kuin pari kilsaa studiolle.

Katselen auton ikkunasta vain ulos. Tai en edes katsele mitään, olen niin ajatuksissani. "Mitä jos jätkät huomaa jotain..." lause pyörii päässäni. Pian havahdunkin auton pysähtymiseen. "Ootko ok?" Olli kysyy vieressäni huolestuneena. "Joo oon mä, mennää nyt vaa ettei myöhästytä" hymyilen. Olli hymähtää takaisin ja ottaa minua kädestäni kiinni: "Muista et oon aina sun tukenas." "Kiitos Olli." Avaan auton oven ja nousen seisomaan. Olli tulee pian perästäni ja alemme suuntaamaan kohti treeniksen ovia.

Astumme sisään studioon ja potkimme kenkämme muiden kenkien joukkoon. Me ei selvästikkään tiedetä sitä, että kengät voisi laittaa nätisti riviin. Nyt eteisessä kaikki kengät ovat vain isossa kasassa:D Heitän takkini eteisessä olevaan tuoliin ja menen peremmälle. Istahdan sohvalle ja katselen vain maata. "Carla! Kiva nähä pitkästä aikaa" Joel huutaa ja suutelee minua. Säpsähdän hiukan, mutta vastaan kuitenkin suudelmaan. "Hei onks kaikki hyvin?" Joel kysyy huolestuneena. "Joo totta kai, nukuin vaa vähän huonosti" kuiskaan.

POV: Joel
Olemme olleet nyt jotain 4-6h studiolla treenaamassa, en edes ole varma tarkasta ajasta, sillä olemme tehneet vain ahkerasti töitä. Carla on ollut hieman outo tänään, jotenkin normaalia vaisumpi mitä yleensä. Ehkä hän on oikeasti vain väsynyt, mitä treenien alussa voivottelikin. Nyt hän nukkuu treeniksen sohvalla viltti päällä. Hän näyttää niin söpöltä nukkuessaan. "Hei Olli, mitä te oikee ootte duunaillu, ku ette ilmeisesti oo ehtiny hirveesti nukkuu?" Naurahdan. "Netflix maratoonia ja viiniä.." "no niinpä tietysti, ois pitäny arvata!" Porko huutaa. Näytän tuolle vihaista naamaani ja sitten kaikki meistä purskahtaa nauruun. Tai siis kaikki paitsi Carla, joka ei herännyt edes tuohon meidän meteliin. Treenaamme vielä jonkun tunnin, kunnes olemme ihan poikki. Herätän hieman Carlaa, että hän nukkuisi sitten yölläkin edes hetken. Tuo on ihan väsyneen näköinen vielä ja hiukset miten sattuu. Otan hänet kainalooni ja hän nojaa minua päin. Silitän tuon olkapäätä samalla. "Hei nyt ku saatii tää biisi valmiiks ni lähetääkö pariks päiväks taas pitkästä aikaa mökille. Voitais mennä me seittemän ja sit ne crewit, joilla ei oo muita töitä nyt hetkee." Kysyn. "No totta helvetissä!" Niko huutaa. Vastaamme kaikki myöntyvästi ja Joel kirjoittaakin jo innoissaan meidän ryhmäämme viestiä.

Hottikset (wa ryhmä)
Joel: Ollaan menossa nyt mökille huomenna bändi porukalla ja Carlaki tulee. Mites muut? Onks teil töitä?
Joona: Hitto, en pääse ny tulee ku kuvaukset kesken..
Miki: En mäkää pääse ku lähin ouluu moikkaa vanhempii ny pariks päiväks.😕
Joel: Muut?
Santeri: Messis niiku aina!
Mikko: Sama!😎
Kiril: Ei pitäis olla mitää, joten tulossa ollaa!
Roope: E N  P Ä Ä S E .  S A D  : (
Porko: Kauanks sul meni aikaa ton kirjottamisee?
Roope: Liikaa ku nyt oon jo myöhäs duunista
Porko: H A H A
Roope: 🖕🏼
Joel: Lähetää huomen joskus iltapäivällä, ollaa aamul treeneis viel pari tuntii
Santeri: Juu!😎☀️

POV: Niko
Alamme tekemään lähtöä studiolta. Minä ja Joonas menemme tietenkin hänen luokseen. Alamme etsimään kenkiämme tuota hirveästä kasasta. Hetken sekamelskan jälkeen löydämme omat kenkämme vihdoin. Laitamme ne jalkaan tietysti ja nappaamme takkimme mukaan. Kävelemme Joonaksen luokse, sillä tuo on hukannut autonsa avaimet. Avaamme Joonaksen kämpän oven ja menen heti tekemään meille ruokaa. "Hei rakas, mul ois asiaa" Kuulen Joonaksen äänen takaani. "Niin..?" Käännyn. "Mitä jos muutettais yhteen, mehän muutenki asutaa melkee ku yhessä.." Joonas katsoo maata. "Vielä kysyt! Todellaki!" Huudan ja suutelen tuota blondia miehen alkua. "Rakastan sua.." "niin mäkin sua"

Syömme Joonaksen kanssa hänen lempi ruokaansa pastaa, jonka jälkeen menemme sohvalle makoilemaan hetkeksi. "Jaksaisiks tulla mun seuraks suihkuu? En taida pystyy käymää ilman sua.." Joonas katsoo minua koiranpentu ilmeellä. "Ai sä oot niin läheisyyden kipee. No mennään sit jo!" Naurahdan.
———————————————————————
Sanoja: 834
Ens osassa mökkeilyä!😎

♡Blind Channel In The World ♡Où les histoires vivent. Découvrez maintenant