(Tää osa on hieman lyhyempi, koska viime aikoina oon julkassu aika paljon näitä)
POV: Olli
Laura jäi luokseni yöksi eilen ja hän nukkui sohvalla. Herään semi aikaisin ja makaan vain sängyssäni. Keksein hyvän idean, minähän voisin parittaa Tommin ja Lauran. He olisivat niin hyvä pari. Tänään meillä olisi taas treenit. Voisin kutsua vaikka Tommin tänne ennen kuin lähdemme kohti lentokenttää ja sitten itse lähteä pois vaikka kauppaan. Laitan viestiä heti Tommille.Olli: Moro. Hei haluisiks tulla ennen mein lentoo vaikka hengaamaa mun luokse?
Tommi: Mikä ettei. Ei mulla muutakaan tekemistä oo. Tuun kohta!
Olli: Joo!Okei hyvä, Tommi on tulossa tänne. Nousen sängystäni ja käyn nopeasti suihkussa. Laura alkaa pian myös heräilemään ja hän alkaa tekemään meille aamupalaa. Tulen suihkusta ja vaihdan vaatteet. Pian ovikello soikin ja käyn avaamassa oven, jonka takana Tommi jo seisookin. "Moi Tommi!" Huudahdan. Tommi vastaa minulle heipat ja tulee sisälle. "Olli, tääl ois aamupalaa" Laura huutaa. "Onks sul joku muija tääl?" Tommi kysyy. "Laura on vaan mun ystävä. Ai hitsi, unohin käydä hoitamassa yhen jutun. Tuun kohta takasin ni Tommi pidä sä seuraa Lauralle sillä aikaa" hymyilen salaperäisesti.
POV: Tommi
Olli lähti aika nopeasti jonnekin kiireellä saavuttuani tuon luokse. Hänellä oli joku ystävänsä täällä kylässä, ilmeisesti hän nukkui myös täällä. Jään pitämään tuolle seuraa ja hän kertoo olevansa Laura ja asuvansa tässä lähellä. Juttelemme elämästämme yms samalla kun syömme aamupalaa. Laura vaikuttaa todella kivalta! Hetken kuluttua Olli saapuukin takaisin ja liittyy seuraamme. Juttelemme taas kerran kaikenlaisesta:D Puolen tunnin päästä Lauran pitääkin jo lähteä kotiinsa ja Olli alkaa pakkaamaan kamojaan. Pakattuaan lähdemme kohti lentokenttää. Istumme lentokentän penkeillä ja hörpimme kahvejamme.Pian istummekin jo koneessa. Joku onnekas tyttö pääsi istumaan viereemme, ilmeisesti hän on fani, kun hän kyselee yhteiskuvia ja kysyy kaikenlaista bändiin liittyen. Kohta olemmekin jo Helsingissä ja lentokoneemme on laskeutumassa. Yhtäkkiä kuuluu ihmeellinen rysähdys. Pian tuleekin kuulutus, että koneemme molemmat moottorit ovat syttyneet palamaan ja koneemme on tippumassa.. Katsomme Ollin kanssa järkyttyneenä toisiamme ja soitamme äkkiä muille jätkille videopuhelun.
Joonas: Moro, ootteko helsingis kohta?
Olli: Vittu mein koneessa sytty molemmat moottorit palamaa ja tää kone tippuu nyt!!
Kaikki: MITÄ??!!Pian muut kuulevat tömähdyksen ja näkevät vain puhelimen ruuduillaan mustaa..
———————————————————————
Sanoja: 342
Mitenköhän Ollille ja Tommille käy😳
YOU ARE READING
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...