| L A U A N T A I |
POV: Olli
Tänään menemme pitkästä aikaa treeneihin koko bändin voimin. Siitä on varmaan melkein pari viikkoa jo, kun viimeksi olimme. Aika on mennyt nopeasti. Tosin nuo päivät kuluivat niin nopeasti, etten edes huomannut että nyt on jo lauantai. Herään yksin tällä kertaa ja vielä omasta sängystäni. Tulimme pari päivää sitten kotiin ja olemme vain kaikki nyt levänneet hyvin. Päätän kerrankin nousta ajoissa ylös, joka on ihme minulta. Ei vaan enää väsytä. Menin kahdeksalta jo nukkumaan.Napsautan kahvin keittimen päälle ja menen sitten kylpyhuoneeseen. Laitan suihkun päälle ja peseydyn nopeasti sillä aikaa, kun kahvi tippuu. Jotenkin tosi pirteä ja hyvä olo.
Sammutan suihkun ja menen kuivaamaan itseäni. Laitan pyyhkeen lantiolleni ja astelen ulos kylpyhuoneesta. Kaadan kahvia kuppiin ja hörppään siitä. Luen samalla uutisia puhelimestani.| Studiolla |
Avaan treeniksen oven ja potkin kenkäni pois. Olen ensimmäinen. Kerrankin. Istahdan sohvalle ja pian kuulenkin oven avautuvan. Selaan puhelintani enkä kiinnitä erityisesti huomiota siihen, että kuka jätkistä on löytänyt paikalle. Eihän treenien pitäisi alkaa vielä tuntiin.Suljen puhelimeni ja katson eteiseen.
"Jumalauta jätkät." Naurahdan, kun huomaan Joonaksen ja Nikon suutelevan intohimoisesti eteisessä. "Meinasitte sit alkaa panee tääl vai..?" He katsovat minua päin ja alkavat nauraa. "Sori Olli, luultii et ollaa kahestaan täällä. Miten helvetis ees oot hereil jo?" Joonas kysyy minulta ja hyppää viereeni sohvalle.
"Päätin kerranki herätä ajoissa." Hymyilen.Pian treeniksemme ovikello soi ja menen avaamaan sen epäröimättä. Varmaan joku viereisissä treeniksissä olevat pyytää vain jotain johtoa lainaan omansa mennessä hukkaan. Oven takana seisoo kuitenkin Kiril.
"Mitäs sä tääl..?" Sanon hieman yllättyneenä.
"Olin täs lähel ni päätin tulla piipahtaa tääl. Ei olla nähty pitkään aikaan." Kiril sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan varovaisesti ja sitten tuo tulee peremmälle. Menen takaisin sohvalle istumaan ja pian Kiril tulee perässäni ja istuu syliini. Vilkaisen Joonasta ja Nikoa kohti ja huomaan heidän mulkoilevan minua. Pian meidän baby of the band saapuu myös studiolle. Tämä on kiusallista."Mun pitää mennä nyt!" Kiril sanoo ja nousee sylistäni. "Nyt jo?" Ihmettelen hiukan. "Joo, mul on pari kuvaus juttuu täs lähel." Nyökkään ja vilkutan Kirilille tuon lähtiessä.
"Voi vittu Olli oot vetäny ittes pahaan kuseen." Niko sanoo ja taputtaa olkapäätäni. "Turpa kiinni."
Aleksi on ollut kokoajan vain hiljaa ja istunut tuolillaan pöydän ääressä. Kohta Tommi ja Joelkin saapuvat vihdoin treenikselle. Hieman myöhässä. Joel oli kuulemma nukkunut pommiin, joten Tommin piti mennä herättelemään häntä.
POV: Tommi
"Vitsi nää on aika sokeita." Niko nauraa Joonakselle ja pian Joonaskin yhtyy nauruun mukaan. "Täh?" Sanomme kaikki yhteen ääneen ja katsomme toisiamme. "Joojoo kyl mä tein sormukset huomasin, mut aattelin eka oottaa et joku muuki sanois siitä jotain." Joel nauraa lattialla. Kyllä, hän istuu lattialla. Sohva on nimittäin ihan täynnä, joten hän joutuu tyytymään kovaan lattiaan."Sormukset?" Kysyn ihmeissäni. Niko ja Joonas näyttää molemmat nimettömiään hymyillen. "Mentiin kihloihin." "Apua onneks olkoon!" Huudahdan ja menen halaamaan kumpaakin. "Kumpi kosi?" "Joonas."
"Oon aina aatellu et Niko on se joka kosii."| 2h päästä |
Tänään kirjoitimme vain sanoja uuteen biisiin. Tai minä ja Olli emme kirjoittaneet, seurasimme vain vierestä muiden työskentelyä. He kuulemma saivat biisin sanoitukset valmiiksi ja Niko laulaa sen kaikille ääneen."Vitsi toi on hyvä!" Olli huudahtaa. "Pitäiskö lopetella tältä päivältä?" "Joo."
"Hei muuten millos on tein häät?" Aleksi kääntyy tuolillaan meitä muita kohti. "Joel, miltä kuulostais yhteishäät?" Joonas yhtäkkiä keksii. "Vitun kova! Pitää varmistaa viel Carlalta!" Joel innostuu heti ideasta. "Teemana syksy? Oon aina halunnu syys häät." Niko kysyy koiranpentu ilmeellä. "Toki. Kaikki käy mulle rakas." Joonas sanoo ja menee istumaan Nikon syliin.
Lähdemme kaikki kohta studiolta. Vien Joelin kotiinsa, sillä tuo tuli aamullakin minun kyydilläni. Hän kiittää minua ja lähtee sitten pois autostaan. Minä taas lähden ajamaan, mutta en kotiini.
Pysäytän auton. Menen kauppaan ja ostan kaikenlaista kivaa. Sitten menen autooni ja alan valmistelemaan. Lähden hommat tehtyä takaisin autooni ja ajan Lauran luokse. Soitan hänen ovikelloaan ja tuo pian avaa ovensa.
"Moi Tommi!" Hän syöksyy halaamaan minua huomatessaan minun olevan oven takana."Laita takki päälle ja kengät jalkaan. Nyt mennää." Sanon salaperäisesti. "Ookei?" Laura katsoo minua, mutta ei kysele sen enempää. Rakastan tuossa sitä, että hänellä ei ole tapana kysellä mitään ylimääräistä, vaan hän pystyy odottamaan siihen, että asiat paljastuvat joskus tai eivät.
Laura menee istumaan autooni pelkääjän paikalle ja itse istun kuskin paikalle totta kai. Lähden ajamaan. Hetken kuluttua pysäytän autoni kauniille näköalalle, josta näkee hyvin auringonlaskun. Nousemme pois autosta. Avaan takaluukun.
"Vau! Tää on ihan super ihana!" Laura huudahtaa huomatessaan, että olen kaatanut takapenkit ja tehnyt takakontista romanttisen, mukavan tilan, missä on kaikenlaisia herkkuja. Menemme takakonttiin ja suljen oven. Näemme takalasista auringonlaskun. Autoni on onneksi tilava, joten meillä ei ole yhtään ahdasta täällä. Laitan netflixin pyörimään ja sitten nautimme toistemme seurasta ja syömme herkkuja.
"Tommi.. mun pitäis kertoo sulle jotain.."
———————————————————————
Sanoja: 782
Mitäköhän kerrottavaa Lauralla on?🤔
- seuraava osa huomenna aamulla -
YOU ARE READING
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...