Yritän välillä laittaa muittenki näkökulmista näitä asioita, mut enimmäkseen tulee kuitenki viel bändin jätkien näkökulmista. Vähän välii tällästä pientä vaihteluu:)
——
POV: Kiril
Emme ole tehneet oikeastaan mitään järkevää täällä mökillä ensimmäisinä tunteina. Mikko laittoi saunan päälle jonkun aikaa sitten. Olemme vain nyt asettuneet aloillemme ja henganneet yhteisessä isossa tilassa jutellessa kaikenlaisesta. Enimmäkseen tulevasta levystä, mutta myös ihan perus tylsistä arkiasioista, mistä vanhatkin ihmiset juttelevat. Toivottavasti se ei ollut mikään merkki.. Päätämme kaikki lähteä vihdoista viimein ulos uimaan, mitä Porko on anellut koko ajan meiltä. Tuskin hän kuitenkaan itse ui:D Vaihdan uimashortsini ja muutkin katoavat huoneisiinsa vaihtamaan omiaan. Nappaan pyyhkeeni mukaan ja huomaan Ollin katseen itsessäni. "Tiiän et oon aika hyvännäköne, mut en mä nyt aatellu et noin.." virnuilen. Ollin kasvoille tulee pieni puna ja hän tirskahtaa. Hän ottaa myös pyyhkeensä ja menemme kohti laituria. Lasken pyyhkeeni penkille ja pian huomaankin olevani jo vedessä. Olli ilmeisesti työnsi minut tänne, kun tuolla tavalla nauraa kuivana vielä laiturilla. Näytän myrtsiä ilmettä tuolle ja roiskin hänen päälleen vettä. "Tuus jo tänne! Oot jo muutenki märkä ni ei sil oo enää mitää välii" huudan. Pian Olli tuleekin veteen kanssani, tosin tikkaita pitkin, sillä hän ei kuulemma halua kastella hienoja hiuksiaan. Olen ilkeä ja kastelen tuon hiukset "haha siitäs sait ku tönäsit mut tänne" nauran. "Ei oo hauskaa!" Tuo nauraa. Hetken kinastelemme kuin pikkulapset ja sitten pistämme huulemme yhteen. Laitan molemmat käteni Ollin niskaan ja suutelen tuota intohimoisesti. "Mitä mitäs?" Kuulen äänen laiturilta. Lopetamme ja vilkaisemme äänen suuntaan. Laiturilla seisoo Joonas ja Niko nauramassa. "Hei turpa kiinni!" Olli huutaa. "En tiennykkää et teil on jotain" Joonas sanoo ja vinkkaa silmäänsä. "tästä ei sit puhuta muille jätkille, halutaan ite kertoo jossain vaiheessa." Kommentoin. "Joo joo, voitte luottaa meihin. Ei tein asiat meille ees kuulu, kertokaa ihan rauhas vaa kunhan ette ala ihan mein silmien ees toisianne nylkyttää." Joonas nauraa. Pian Nikokin hyppää veteen ja suljemme Ollin kanssa silmämme veden roiskuessa. "Joonas ala tulla jo!" Huudan. "S-se on kylmää.." Joonas inttää. Pian Joel ja Carla tulevat myös laiturille ja Joel ottaa Joonaksen syliinsä. Joel hyppää Porko sylissään veteen. "JOEL MITÄ VITTUA" Joonas huutaa. Nauramme kaikki ja loputkin tulevat myös uimaan vihdoin. Santeri on ottanut jonkun ihme vesipallon mukaan ja pelaamme vedessä joukkueissa jotain ihme pallopeliä, en edes ole varma mitä se on.Olemme uineet aika kauan jo, ja siirrymme koko kööri kohti isoa saunaa, jossa ei edes ole ahdasta, vaikka meitä onkin siellä 11:D Tommi taas tykkää vähän rajummista löylyistä ja me muut yritämme väkisinkin kestää. Laura kyllä näyttää siltä, ettei häntä haittaa kuumuus. Ihme tyyppejä.
POV: Carla
Tämä mökillä olo on ollut vapauttavaa, vähän väliä olen vielä miettinyt asiaa mitä tapahtui, mutta enimmäkseen olen vain keskittynyt hauskan pitoon. Nyt meidän pitäisi mennä uimaan ja minua vähän pelottaa miltä kroppani näyttää. Menen ennen bikinien vaihtoa vessaan. Lukitsen oven ja katson peilin edessä kroppaani. Näyttää melko normaalilta onnekseni, vaikka paikat ovat vieläkin hieman kipeät. Siistin itseni ja avaan vessan oven. Menen vaihtamaan bikinit ja kääriydyn sitten pyyhkeeni sisään. Pian Joel tulee huoneeseemme etsimään minua ja lähdemme kohti laituria. Kuljen Joelin kanssa käsi kädessä, kunnes tuo irroittaa omastani ja lähtee juoksemaan. Hän nappaa porkon syliinsä ja hyppää tuo sylissään veteen. Nauran laiturilla tilannetta ja menen itsekin uimaan muiden kanssa. Pian loputkin tulevat veteen. Tää Santerin pallopeli oli itseasiassa aika hauskaa, vaikka kukaan ei sääntöjä osannutkaan, paitsi tietenkin itse Santtu osasi ja valitti meille aina virheistä. Olemme nyt tulleet saunaan. Vähän ahdistaa tämä kuumuus, mutta eiköhän tätä nyt hetken aikaa pidä kestää. Kestän saunassa ehkä noin 10minuuttia, kunnes lähden sanomatta mitään pois. Peseydyn todella nopeasti ja kiekaisen pyyhkeen ympärilleni. Olen lähtemässä pesutilasta, kunnes tunnen takaapäin käden olkapäälläni. Pelästyn hieman ja otan pari askelta eteen päin, ennen kuin käännyn katsomaan tuon kasvoja. "Carla mihin sulla on noin kiire?" Joel kysyy huolestuneena. "E-ei mihinkää, ei vaa huvittanu enää saunoo.." "Aijaa, en mäkää noita Tommin löylyjä meinaa kestää" tuo naurahtaa. Joel tulee lähemmäksi ja painaa minut seinään päin. Alan automaattisesti tiedostamattani huutamaan "päästä irti!" Joel pelästyy minua ja lähden juoksemaan kohti mökkiä kyynelten virratessa. Vaihdan vaatteet ja lukittaudun sitten huoneeseemme peiton alle. Haluaisin juuri nyt vain olla yksin..Olen tässä nyt jonkin aikaa vähän saanut sulatella ajatuksiani. Pian kuulenkin oven sulkeutuvan. En edes vilkaise tuota päin, jonka tiedän olevan Joel. "Carla mikä sulla on..? Sä voit aina puhua mulle kaikesta.." Joel kuiskaa surullisena. Purskahdan vain itkuun ja tuo tulee halaamaan minua. Halaamme pitkään, koska en vain saa sanaa suustani. Joel silittää hiuksiani rauhallisesti ja saa minut rauhoittumaan. "Ä-älä suutu.. mmut raiskattiin.." änkytän. Joel katsoo minua silmiin ja häneltäkin pääsee kyyneleitä. Hän ottaa minut tiukkaan halaukseen ja nukahdamme molemmat siihen.
———————————————————————
Sanoja: 760
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Blind Channel In The World ♡
FanficOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...