KIITOS ÄLYTTÖMÄSTI 5K LUKIJOISTA
Tää on jo 40 luku ja lisää on tulossa😎❤️
——
P E R J A N T A I - K E I K K A P Ä I V ÄPOV: Olli
Keikkamme alkaa tunnin päästä. Tommi nukkuu, Joel tanssii perinteisiä gugugugu tanssejaan, Niko kiljuu, Porko nauraa vieressä hieman väsyneenä ja Aleksi katselee vierestä hieman järkyttyneenä. En kyllä ihmettele miksi. Minä taas sitten teen perinteiset venyyttelyni ennen keikkaa, tarkemmin sanottuna joogani. En tiedä mikä tässä on niin kamalan hauskaa kaikkien mielestä..Hetken kuluttua menemme kaikki vaihtamaan keikkavaatteet päällemme ja laitamme kaikki vähän kajaalia silmiimme. Juuri ennen keikan alkua juomme jotain, sillä pitää huolehtia nesteytyksestä.
*Skip keikka*
Keikka oli aika tavallinen mitä yleensä. Niko ja Joonas teki tällä keikalla astetta pidemmän tavallisen pusunsa sharks love bloodin jälkeen. Fanit vähän sekosivat siitä, eikä ole edes ihme. Onhan ne kaksi ihan järkyttävän söpöjä yhdessä. Aleksi onnistui katkaisemaan rumpukapulansa, joten hän heitti toisen, ehjän kapulan yleisöön. Joku onnekas tyttö sai sen.
Lähdemme lavalta bäkkäreille ja lysähdämme kaikki väsyneinä sohvalle. Pian menemmekin kaikki yhdessä suihkuun. (Joo kyllä. Niitä suihkuja on monta:D) Suihkun jälkeen vietämme vielä aikaa bäkkärin tiloilla juoden bisseä sun muuta.
"Hei ootteks jo pakannu?" Niko kysyy.
"Pakannu minne?" Kysyn ihmeissäni.
"No vittu sinne laivalle missä meillä on keikka huomenna yöllä." "NIIN MITÄ?!" "Vittu enks oo muistanu kertoo?" Niko nauraa.Katsomme kaikki järkyttyneinä toisiamme. Miksi Niko ei ole kertonut, että lähdemme huomenna laivalle? Onneksi se laiva lähtee kuulemma täältä Helsingistä, mutta olisi ollut silti kiva tietää.. Lähdemme kaikki koteihimme ja sitten alammekin jo heti pakkaamaan. Laivamme lähtisi huomenna aamulla kahdeksalta. Pakkaan matkalaukkuuni kaiken näköistä. Niko ei muuten kertonu kauanks ollaa laival, ajattelen. Päätän siis laittaa heti viestiä.
Hottikset: (wa ryhmä)
Olli: Nii kauanks me muuten ollaa siel laival?
Niko: sunnuntaina illalla palataan😎
Joel: Jeesjees
Kiril: Laivalla??
Olli: Voi vittu Niko, eks sä crewillekkää kertonu??
Niko: Voi vittu...
Aleksi: Eli meil on huomen keikka laival, se laiva lähtee kasilt
Miki: Ihanaa ku varotitte❤️
Joonas: Juu tuli meillekki tänää yllätyksenä
Santeri: Vittu... en saakkaa nukkuu pitkää😭
Tommi: Seuraavana yönä laivalla et sit nuku yhtää, et varaudu
Santeri: 😡Laitan puhelimen pois ja menen nukkumaan.
L A U A N T A I
POV: Aleksi
Herään n. kuuden aikaan aamulla herätykseeni. Hieron unisia kasvojani ja sitten nousen ylös sängystä, vaikken haluaisi. Petaan muumilakanoilla varustellun sänkyni ja sitten menen syömään nopeasti jotain aamupalaa. Käyn vielä pikaisesti suihkussa, jonka jälkeen vaihdan vaatteet ja alankin sitten jo tekemään lähtöä. Ensiksi vien Rillan Carlalle hoitoon, sillä hän lupasi hoitaa sitä kun olemme poissa.Soitan Carlan ovi kelloa, ja hän pian avaakin jo oven. Menen peremmälle, jossa nään Nikon Rommin kanssa. Rilla menee heti leikkimään Rommin kanssa ja sitten minä ja Niko sanomme heipat Carlalle ja lähdemme. Menemme yhdessä autollani satamaan, missä muut jätkät jo odottavat. "Tulkaa jo, ettei myöhästytä!" Olli puuskuttaa. Tuo on aina niin tarkka kaikesta. Lähdemme kävelemään kohti terminaalia, ja kohta pääsemmekin jo laivaan.
Tervehdimme innokkaita faneja ja otamme monta yhteiskuvaa. Siinä vierähtää sellaiset 40min, kunnes Santerilla menee hermot ja vetää meidät pois. Kävelemme hyttien luokse ja sitten jaamme hytit seuraavanlaisesti:
Joonas ja Aleksi
Santeri, Kiril ja Mikko
Miki, Joona ja Janne
Joel ja Niko
Tommi ja OlliNiko ja Joonas märmättämät meille tovin siitä, kuinka he haluavat samaan hyttiin. Lopulta he antavat periksi. Me ei nyt jakseta koko aikaa heidän puuhiaan, joten parempi, että he nukkuvat eri hyteissä.
Menen Joonaksen kanssa yhteiseen hyttiimme ja rysähdän suoraan sänkyyni. Joonas alkaa innokkaasti katsomaan paikkoja, ja katsoo kaikki nurkatkin tarkasti. Sitten hän ottaa puhelimensa esille ja pian kuulenkin pienen äänen omasta puhelimestani. Joonas oli ottanut ilmeisesti ig storyn ja tägännyt minut siihen. Porko esitteli hyttiä hänen storyssään ja lopussa hän tuli pörröttämään hiuksiani. Tuo video on varmaan monen tuhannen fanin galleriassa nyt. Ilmeisesti pian nukahdan vahingossa.
Tunnin päästä herään siihen, kun Porko hyppää päälleni. Hän teki saman mitä minä tein hänelle joskus. "Vittu älä herätä." Sanon väsyneenä. Joonas vain nauraa ja selittää jostain laivan tutkimisesta. Huokaisen ja menen tuon mukaan hytin ulkopuoleelle. Menemme myös hakemaan muitakin mukaan, mutta vain Niko ja Olli suostuivat lopulta. Lähdemme sitten kohti kantta ensiksi. Niko suoraan sanottuna rakastaa laivoja. Heti ensimmäiseksi hän menee kannelle katselemaan merta ja sitten hän tekee saman asennon Porkon kanssa, mitä titanicissa jack ja rose tekivät. Otan heistä kuvan ja hetken kuluttua tuo kuva onkin jo Nikon instagramissa. Fanit taas tietenkin ihan sekasin, kun Niko ja Porko on niin lähekkäin toisiaan:D Olemme jonkin aikaa kannella vain katsomassa merta, kunnes menemme takaisin katsomaan laivaa. Löydämme tusinan ravintoloita, ja katselemme niiden menuja. Lopulta niistä kaikista löysimme parhaimman, ja teimme sinne pöytävarauksen illalle. Kävimme myös katsomassa tilan, missä meidän pitäisi esiintyä tänä iltana. Siellä muut crewit olivat jo työn touhussa. Päätämme lähteä takaisin kohti hyttejämme. Painan aulassa olevaa hissi nappia ja menemme sitten kaikki neljä sinne sisälle. Yhtäkkiä hissi pysähtyy ja tulee pimeää. Ovet eivät aukea..
———————————————————————
Sanoja: 800
Ohhoh, tais pojat jäädä hissii jumii😳
YOU ARE READING
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...