Luku 125.

343 32 4
                                    

Pov: Joonas
"Mitä jos Ale on oikeesti pettäny sitä?", Sanon samalla laittaessani hammastahnaa one direction -hammasharjalleni. "No toivottavasti ne sais välinsä sit selvitettyä ettei bändi kärsis. Ois aika surullista jos niitten suhde nyt loppuu ku se alkoki sillä et olli petti kiriliä ja nyt taas toisin päin." "Niih.."

"Mistä puhutte?", Olli sanoo samalla tullessaan myös vessaan pesemään omia hampaitaan. "Jotain perus shittiä niiku aina..", sanon ojentaessani Ollille hammasharjaa, joka on vielä paketissaan. Se on juurikin tälläisiä tilanteita varten, että joku yllättäen yöpyy luonamme ja ei ole omaansa mukana. Olli ottaa harjan ja kiittää. "Porkolla on kyllä hienompi harja, kateeks käy." "No Niko osti tän mulle..", naurahdan ja alan pesemään hampaitani.

Tein vähän aika sitten Ollille pedin sohvalle. "Tarviiks vielä jotain?" "Enköhän mä pärjää", Olli hymyilee minulle jo pienesti ja laittaa silmänsä kiinni. Hymähdän ja sammutan valot. Kävelen meidän makuuhuoneeseen, jossa Niko jo odotteleekin. Pujahdan peiton alle ja Niko vetää minut ihan kiinni itseensä. "Korona tarttuu nyt kyl." "Ois tarttunu jo aikoi sit."

Hymähdän ja painan huuleni Nikon omille. "C'moon turvaväli..", Niko naurahtaa. "Täyty mun iltapusu saada." "Senkin pusuporko." "Kyllä näyttäis kelpaavan sulle." " No maistuu maistuu." "Ai viina?" "No kyl seki. Mennääs ny nukkuu ettei pidetä Ollia hereillä koko yötä." Nyökkään ja laitan silmäni kiinni.

Juuri kun olin saamassa unen päästä kiinni, Niko asettaa kätensä boksereideni päälle ja puristaa. Huuliltani pääsee väkisin nautinnollinen huokaisu. "Miks sä noin teit?", naurahdan samalla avatessa silmiäni." "Kai mä nyt saan vähä kiusata." "Ilkeetä." "No voit varmaa sit hoitaa mun ongelman pois ni päästää nukkuu." "En mä jaksa, hoida itte." "Niko Vilhem Moilanen." "No okei okei Joonas Henrik Porko ensimmäinen."

Pov: Olli
Hieron silmiäni. Ilmeisesti nukahdin melkein heti, kun pääsin makuuasentoon. Kroppani oli niin väsynyt. Nousen istumaan ja huomaan Nikon ja Joonaksen ahertavan jotakin keittiössä. Kävelen heidän luokseen hitaasti. Paikat ovat vähän jumissa sohvalla nukkumisen takia. Joogahetki tekisi terää nyt. Se saa kuitenkin odottaa, koska ruokapöytä koristaa kaikenlaisista ruuista.

"Mitäs mitäs", naurahdan ja istun pöydän ääreen. "Mä ja Porko loihdittii vähä. Eikä edes poltettu mitään", Niko hymyilee ylpeänä. "Oho oho, ihme on tapahtunu." Alan kasaamaan lautaseni täyteen ruokaa ja sitten kauhomaan sitä suuhuni. Minulla on aivan järkyttävän kova nälkä, en syönyt eilen juurikaan mitään. Ei sellaista aina voi muistaa.

Saan lautasen tyhjennettyä hetkessä. "En ees kerenny ottaa viel ruokaa.." "Hidas." "Allu tule muuten tunnin päästä tänne, mä ja Niko mennää vaikka treenikselle siks aikaa." "Okei." "Onks teillä joogamattoa?" "Ei vittu olli", Niko nauraa. "No mun paikat on jumis.." "Pitäis olla mein vaatehuonees", Joonas sanoo ja kipittää nopeasti sinne. Hetken päästä tuo tulee takaisin pinkin joogamaton kanssa. "Et kyseenalasta nyt." "En En."

♡Blind Channel In The World ♡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang