POV: Niko
Olli on nyt soittamassa johonkin numeroon, minkä löysimme hissistä nappuloiden vierestä. Joonas istuu lattialla kasvot haudattuna tuon käsiinsä. Menen hän vierelleen ja halaan tuota. "Kaikki on hyvin.. me päästään täältä kohta pois.." kuiskaan. Joonas katsoo minuun ja suutelee minua. Sitten hän vain katsoo silmiini, taino ei täällä pimeässä hississä paljoo katsota, mutta kuitenkin. Pian Olli alkaa puhumaan puhelimessa jonkun kanssa, joka antaa nyt jotain ohjeita. Olli alkaa rämppäämään hissin painikkeita, mutta mitään ei tapahdu. Minuutit kuluvat, olen vieläkin maassa Joonaksen kanssa, joka on edelleen hieman paniikissa. Aleksi yrittää painella taas kaikkia nappeja, mutta pitkään. Pian hissiin syttyykin valot ja nousemme Joonaksen kanssa ylös. Kuulemme, kuinka hissi taas lähtee käyntiin ja pian ovetkin avautuvat. Astumme kaikki ulos hissitä vihdoin. "En enää ikinä mee hissii.." Joonas kuiskaa. Suutelen tuota ja menemme sitten kaikki yhdessä Tommin hyttiin, missä Joel ja Tommi juovatkin jo yhdessä ensimmäisiä bissejään ja juttelevat kaiken näköistä paskaa. Kerromme heille tapahtuneesta, ja Joonas näyttää vieläkin hieman pelästyneeltä. Kuitenkin hänen ja Aleksin painimatsin jälkeen hän on varmaan jo unohtanut koko jutun, onneksi.Hetken yhteisen juttelu-paini hetkemme jälkeen lähdemme keikkapaikalle. (Tää keikka on siis laivalla) Crewit ovat saaneet jo kaikki laitteet paikoilleen ja aloittelemme tekemään soundcheckiä. Keikkamme on tosin vasta yöllä, joten meillä ei ole mikään kiire. Halusimme kuitenkin tehdä sen nyt jo ajoissa, niin voimme viettää aikaa ravintolassa sitten kunnolla ennen keikkaa. Saamme soundcheckin tehtyä aika nopeasti, sillä olimmehan me aika kovasti tehneet töitä viimeaikoina. Eli siis siinä ei ilmennyt mitään ongelmia, onneksi.
Lähdemme sitten kohti ravintolaa. Crewit vielä jäivät tekemään töitä, joten menemme vain bändin voimin. Tilaamme kaikki jotain ihme ruokaa, jolla on aika eksoottinen nimi. Emme edes jaksaneet ajatella, että mitä se ruoka oikein on:D Juttelemme ja juomme Ollin valitsemaa viiniä. Pian ruokamme saapuukin ja kaikki meistä hämmästyy siitä, mitä lautasellamme on. "Mustekalaa?" Tommi katsoo ruokaansa. Me kaikki alamme nauramaan, sillä viimeksi tuon eksoottisen kalan kanssa ei käynyt hyvin. Katsomme kaikki ruokaamme hieman epäilevästi, kunnes Tommi rohkeana maistaa ensimmäisenä. "Hei ei tää niin pahaa ookkaa mitä kuvittelin." Katsomme Tommia, kunnes uskallamme muutkin maistaa. "Maistuu vähän kanalta." Porko toteaa. (Joo en tiiä miltä mustelala maistuu sit:D) Syömme annoksemme loppuun ja sitten maksamme laskun osissa. Illallisen jälkeen menemme kaikki vielä kannelle ihastelemaan maisemia. Ja Joonas polttamaan röökiä:D
Tunnin päästä menemmekin jo takaisin hyteillemme, mutta tällä kertaa portaita pitkin. Alamme valmistautumaan keikkaamme varten. Taino kaikki muut paitsi minä ja Joonas:D Olemme nimittäin valloittaneet Joonaksen ja Aleksin hytin kylpyhuoneen, jossa olemme lämpimässä kylvyssä yhdessä. "Hei voitteko olla nopeita?! Mun pitäis päästä laittaa kajaalii!" Aleksi huutaa oven takana. Nauramme vain tuolle ja sitten kuulemme oven paiskautuvan kiinni. Hänellä meni ilmeisesti juuri hermot meihin:D
Emme me ihan vain ammessa juteltu tai mitään. Pitihän sitä streassiä hieman lievittää. Taino siis Joonaksen stressiä. Toivottavasti muut eivät kuulleet, sillä he ovat viereisessä hytissä nyt. Pian nousemme molemmat ammeesta ylös ja puemme mätsäävät kylpytakit päällemme. Sitten vaihdammekin nopeasti jo vaatteemme, sillä alkaa olla hieman kiire jo johtuen tuosta pienestä hetkestämme. Laitan nopeasti hieman meikkiä Joonakselle ja tuo laittaa puolestaan minullekin. Sitten menemme muiden jätkien kanssa toiseen hyttiin.
"Tais olla aika rajut leikit teil siel.." Joel nauraa. "Turpa kiinni" sanomme Joonaksen kanssa yhtä aikaan. Käymme vielä hytissä tämän päivän ohjelman läpi ja sitten lähdemmekin kohti keikkapaikkaa.
*skip keikka*
POV: Tommi
"Huhhuh mikä keikka taas takana.." huokaisen. Lähdemme kaikki kohti hyttejämme vaihtamaan vaatteita, jonka jälkeen suunnittelemme perinteisestä baari-reissuamme. Nyt crewitkin pääsee mukaan onneksi. Saamme vaatteet vaihdettua Ollin kanssa aika nopeasti hytissämme. Tosin Olli sanoo jotain palauttavasta joogasta, ja pian hän alkaakin tekemään sitä jo. Huokaisen ja alan selaamaan sillä aikaa puhelintani. Pian joku koputtaakin hyttimme oveen ja menen avaamaan sen. Takana seisoo Joel ja Niko."Hei mikä teil kestää?"
"No Olli päätti alkaa joogaamaa nyt.." nauran.
"No mut muut jätkät meni jo baarii ni tulkaa teki jo." Niko naurahtaa.
Lähdemme kaikki neljä porukalla kohti baaria, missä muut jätkät ovatkin jo juomassa. Istumme isoon pöytään muiden seuraan ja sitten alamme mekin ottamaan jo vähän vettä vahvempaa.. Olemme kaikki pian aika kännissä. Onneksi nyt olemme täällä laivalla, joten hytit ovat tässä ihan lähellä. Tosin en tiedä löydämmekö me ikinä oikeaa hyttiä:D
———————————————————————
Sanoja: 680
Ens luvussa tapahtuu jotain vähän odottamatonta😳😳
VOUS LISEZ
♡Blind Channel In The World ♡
FanfictionOululainen kuusihenkinen bändi Blind Channel on valmiina valloittamaan maailmaa. Matkalla tapahtuukin odottamattomia asioita. Miten he selviytyvät tästä kaikesta, kun tunteet nousevat yllättäen esiin? ⚠️TW SAATTAA OLLA:⚠️ Kiroilua K-18 juttuja😏 Ahd...